Stránka 1 z 1
Napsal: pon 09.07.2012 17:05
od zsteiner
Zdravim vsechny. Mam takovej problem, za 3tydny se chystam se svym bmw e36 323i do chorvatska, ale posledni dobou mi to zacalo delat divnou vec. Kdyz nekde popojizdim v kolone na jednicku a seslapnu nebo pustim plyn, tak citim znacne vule a tupe rany. Co by to mohlo bejt? Ulozeni kardanu, hardyna, nebo vule v difu? A jak poznam spatnou hardy? Nerad bych aby se mi to po ceste nekde rozsypalo

Diky za kazdou radu
Napsal: pon 09.07.2012 19:07
od Marrtin
Vetsinou se nascitaji vule v prevodovce, kardanu a difu. Pak to boucha. Praskla Hardy to jenom zhorsi. Muze to delat i ulozeni difu...Vetsinou je to ale dlouhodoba zalezitost a nehrozi, ze by se to najednou cely rozpadlo, tolik muj mechanik.
Chce to jezdit s citem a snazit se o plynulou jizdu a netahat za to na jednicku na kazdym semaforu
Napsal: úte 10.07.2012 13:20
od Paulos
Jestli jsou ty rány slyšet spíš od zadu, tak to bude uložení Diferáku..
Hardy spojka je poznat jinak, ta se projeví až při jízdě, když tomu dáš třeba do kopce, nebo při prudším rozjezdu to v určitejch otáčkách začne docela silně vibrovat, jako kdyby jsi měl vyosenej kardan.. (pak tomu říkám: ''na hadry spojka'')

Napsal: úte 10.07.2012 15:35
od zsteiner
no ono to zase nedela takovy rany. spis jako ze kdyz pustim plyn pri pomalem popojizdeni, tak tak zacnu v sedacce cukat dopredu a dozadu

s tema vibracema do kary se mi to stalo asi 5x za tri roky co mam auto. pri relativne pomalem rozjedu se auto neskutecne rozklepalo. vymacknuti spojky to vyresilo.
Napsal: stř 11.07.2012 10:46
od fabledwarrior
Já nevím jestli máš podobnej problém jako já, ale já když mám studený auto, rozjedu se a pustím plyn, tak mi auto začne cukat, jak kdyby šel motor nepravidelně nebo nevím.. taky lítám v sedačce dopředu a do zadu:D Co by to mohlo být?:D A ještě třeba když couvám pomaličku a sešlápnu spojku, tak slyším menší ránu... že by to uložení kardanu? Slyším to jen když mám stažený okýnko a jde to zepředu nebo zespodu auta?
Napsal: stř 11.07.2012 15:32
od Paulos
Hele, koukni pod auto, projdi si všechny silentbloky od předu do zádu, skus si za každej držák chytit a skusit s ním zahejbat.. Špatnej silentblok poznáš, to se neboj, až ho najdeš, tak ho vyměň a máš po starostech
