Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.07.2012 20:26
od krejcia1
Ahoj nespíná mi relé kompresoru, a než začnu shánět nový kompresor, tak se chci zeptat jesli se to dá nějak proměřit multimetrem, případně jsetli se dá nějak otestovat kompresor

Napsal: úte 03.07.2012 20:34
od Lucifer
No relé si zkusíš ale mimo auto zapojíš na cívku +12a -12V pokud sepne je ok pokud nesepne je KO. A kompresor se údajně nedá vyzkoušet jinak než v systému

Napsal: úte 03.07.2012 20:38
od krejcia1
dík za radu, modlim se právě aby to bylo jen to rele, protože když zmáčknu "vločku" tak neslyším žádný cvaknutí

Napsal: úte 03.07.2012 20:41
od Lucifer
A máš tu klimu vůbec naplněnou ? Sjel bych do servisu na klimačku na vakuování a pak ozkoušení těsnosti popřípadě natlakování ;) Pokud by to bylo ok zkusit diag jestli je ok přetlakový čidlo na systému klimy

Napsal: úte 03.07.2012 20:43
od krejcia1
jo klima je naplněná i těsná, je tam nové chladivo i olej
na diagnostice jsem ještě nebyl

Napsal: úte 03.07.2012 20:46
od krejcia1
nevíš kde bych našel to přetlakové čidlo, zkusil bych ho nějak proměřit, předpokládám, že by mělo házet nejakou hodnotu odporu...?

Napsal: úte 03.07.2012 20:54
od shade741

Napsal: úte 03.07.2012 21:05
od krejcia1
díky

Napsal: úte 03.07.2012 21:21
od krejcia1
Tak rele už jsem vyzkoušel mimo auto a spíná, tak zbývá tlakové čidlo...

Napsal: pát 06.07.2012 09:26
od krejcia1
Tak po dněšním ranním pátráním, jsem zjistil, že relé sepne i zapojené, ale když jsem proměřil kabel co jde přímo do klimakompresoru tak nedává žádnou hodnotu napětí, měřil jsem to multimetrem, tak že jeden kabel multimetru jsem připojil na kabel jdoucí do klimakompresoru a druhej jsem připojil na kostru, myslíte, že bych mohl na ten kompresor zkusit připojit natvrdo 12v, nezničim to nějak?

Napsal: pát 06.07.2012 10:19
od krejcia1
Tak jsem na ten klimakompresor připojil +12v a hned začal foukat krásně studený vzduch, takže to bude nejspíš tím přetlakovým čidlem, rád bych ho ale nejprve nějak odzkoušel než ho vyměnín, nevíte jak ? Nějaké konkrétní hodnoty odporu, nebo napětí?

Napsal: pát 06.07.2012 10:56
od Vlasta
Na čidle asi žádnej odpor nenaměříš, to bude jak spínač, zapnuto, vypnuto. Navíc ty čidla bejvaj dvojčinný, hlídají jak nízkej, tak vysokej tlak v okruhu

Napsal: pát 06.07.2012 12:30
od krejcia1
dvojčinný asi bude, protože k němu vedou čtyři dráty, no příští týden zkusím diagnostiku a uvidím