Stránka 1 z 2
Napsal: ned 24.06.2012 19:37
od Quake44
zdravim vespolek
Měl bych dotaz ohledně topení s digi klimatizací.
Pokud zapojim panel klimatizace na ten hlavní konektor(modrý,26PIN), tak je topení mrtvý, při nastartovaném motoru nejde nabudit panel a žadné tlačítka nefungují... když panel odpojim a otočim s klíčem do startu tak se ventilátor topení rozběhne do nejvyššího stupně otáček, ovšem blbý je že všechny klapky jsou zavřené a elektromotorky od nich bez panelu bohužel nemám jak ovládat, neví někdo v čem by mohl být zakopaný pes?
Jestli to tu už někde je řešené tak sorry za novej topic ale hledal jsem hodinu v tématech a nikde nic, díky předem za pomoc

Napsal: ned 24.06.2012 19:48
od Lucifer
Pojistky si kontroloval ?
Napsal: ned 24.06.2012 19:52
od icecold
nebude teda vadnej panel? zkus ho s někým prohodit
Napsal: ned 24.06.2012 20:05
od Quake44
pojistky Ok, panely mám dva a pochybuji že by oba byli KO..
Napsal: ned 24.06.2012 20:19
od icecold
tak zkus teda projít kabeláž od klimy, když sundáš ten celý panel kolem řadičky tak na tu kabeláž uviíš až ke konektorům...
Napsal: ned 24.06.2012 20:22
od Quake44
mám komplet sundanou palubku, zkontroloval jsem jak konektory X33 a X35 vedle boxu tak i hlavní X1327 co je od panelu, všechny PINy seděj jak mají

Napsal: ned 24.06.2012 20:24
od Jamall
Mišáku dle mého máš blbě zapojené napájení samotného tělesa topení a při zapojeném panelu jde něco do zkratu. Zkus se podívat znovu na napájení a některé z + nebo - ignorovat.
Napsal: ned 24.06.2012 20:26
od Lucifer
Taky bych se podíval na kostřící body vedle kastlíku u spolujezdce pod A sloupkem a u řidiče taky pod sloupkem.
Jinak v tom modrym konektoru musíš mít na pinu 25(pojistka F31 5A) a 24(pojistka F23 5A) stálejch 12V. Pokud nebude pojistky kabeláž.
A po nastartování nebo otočení klíče do II musíš mít na pinu 19 12V. Pokud nebude tak kouknout na relé klimy.
Napsal: ned 24.06.2012 20:53
od Quake44
Danke pánové
Aspon mám v pátek odpoledne co dělat

Pak zase po víkendu poreferuji

Napsal: sob 30.06.2012 21:40
od Quake44
Tak trochu pokrok dopředu.. Jamall mi včera na autě zjistil že napájecí kabely od konektoru panelu klimy nejsou pod proudem, tj. PIN 25(červeno/žlutý),24(zeleno/žlutý) a 19 PIN(modro/červený). Z obou konektorů od kabeláže auta X33 a X35 vedou kabely do spojovačů kabelů ale nejde do nich štáva, po vyzkoušení přes jinej napájecí kabel , panel naskočil a ovládání funguje ale problém je že to furt topí a fouká na maximum, nejde stáhnout intenzita foukání, kde by mohla být další příčina ?

Napsal: sob 30.06.2012 22:08
od Jamall
Konkrétně potřebujeme vědět co má vést do těch dvou hlavních konektorů ke klima boxu, na který pin a v jakých podmínkách. Box je přehození z obyčejného boxu za klimatický s digitálním panelem. Po spojení hlavních napájecích konektorů se tváři vše OK. Po otočení klíče do první polohy se rozfouká větrák co žene vzduch do kabiny bez možnosti regulace. Po tom co jsem přivedl 12V do pinu 19,24,25 se rozsvítil i panel a serva reagují na všechny povely správně. Problém je v tom, že nelze regulovat větrák kabiny...nereaguje a točí se i při vypnutém panelu.
Napsal: ned 01.07.2012 15:46
od icecold
to že to fouká pořád: není spíš vadnej ježek na digiklimu?
Napsal: ned 01.07.2012 16:07
od Jamall
taky jedna z možností, ale v tom případě by větrák nefoukal při vypnutém klima panelu. Když spojím té dva konektory a otočím klíčkem do I polohy, automaticky bez toho, abych pustil klimu začne foukat větrák na plno.
Dobré by bylo vědět, jak to má být zapojeno v ogiru. Dle mě tkví celí ten problém tam. Síce mám schémata, ale nevíme z jakého auta a r.v. ten box je. Navíc už je namontovaní v autě, takže hledat druhý konec žíly by bylo zdlouhavé
Napsal: ned 01.07.2012 17:27
od icecold
chapu to tak ze predelavate manual klimu za digi? Nevim ale pred mesicem jsem taky predelaval manual na digi a nic jsem nemusel koumat, vsechna elektrika a konektory sedely... Spis bych rek ze se v tom nekdo pred vama stoural...
Napsal: ned 01.07.2012 18:45
od Jamall
z obyč. topení na dig. klimu a co se týče těchto svazků jsou všechny origo
Napsal: ned 01.07.2012 19:27
od Quake44
Tak vnesu trochu informací po dnešku co jsem eště na topení zjistil, když jsem zapojil jen dva napájecí konektory na stálých 12V (PIN 24 a 25) a PIN 19 ,vše z modrého konektoru panelu klimatizace, tak ovládání boxu jde aniž bych musel otáčet klíčem ve spínací skříňce, funguje i nastavování ovládání intenzity foukání, jen je problém zase v tom, že jsem nechal asi 7-10 min běžet při takto zapojeném topení auto a začalo se přehřívat, ukazovalo mi to 3/4 teploty..tak jsem zase odpojil napájecí PINy boxu a auto i při takto dlouhém volnoběhu mělo teplotu zase stálou na 1/2 ... tak by mě zajímalo co to způsobuje..
Napsal: ned 01.07.2012 20:41
od icecold
jen takový poznatek, já co mám digiklimu v autě, tak taky když stojím na místě (např v kolonach) tak mi to auto taky se zahřeje na 3/4, ale sotva co se rozjedu, tak do minuty mi to spadne na polovinu, pořád si řikám že to mám blbě odvzdušněný, s manual klimou mi to nedělalo...
jinak hoší, jste docela borci, že jste se do toho pustili

přeju hodně štěstí

Napsal: ned 01.07.2012 21:43
od Jamall
ja ne...to ten blázen nahoře a o tom třetím nemluvím
Napsal: ned 01.07.2012 21:50
od Quake44
icecold: tak to díky za informaci

, schválně to zkusim i u mě když se to ohřeje na 3/4 na místě a pak to projedu tak jestli to spadne na 1/2, jinak díky za chválu, mám rád výzvy a dělání klimy opravdu zatím je největší výzva po přestavbě auta jako takový.

Napsal: pon 02.07.2012 00:55
od Fx
Spouští ti ventilátor klimy?
Ad topení - ventily topení jsou OK? Nemáš prohozený hadice k radiátoru v interiéru?