Napsal: stř 20.06.2012 20:06
Chlapi... měl sem sundany plech a ted to vracím zpátky, ale chci se zeptat, jestli to jde doladit..?? mám celý ten plech o pár mm utopenej. Jde mi o ty dva přední torxi.... dá se to nějak zvednout..??
A vzadu by mě zajímalo, jestli jde nastavit poloha zastavení mezi pojezdem a otevření nahoru, ptž ikdyž ty klínky vzadu uplně vsunu a přidělám matkama, tak stejně tam kousek chybý....???
pošlete nákou radu....díky moooc....;o)
Vyřešeno-viz Doplnění II....
Doplnění....: mám nápad, kterej bych potřeboval schválit... Vyšpekuloval sem, že poloha zastavení motoru obstarává malý plastový kotouček nad motorkem a snímač, který je přidělanej na takovým plíšku, ale otáčet sním a měnit tak krok zastavení nelze. Ale když otočím imbusem pro nouzovej chod tak si zadní část mallinko zvednu, což potřebuju. A ted mě zajímá, co se stane, když vyndám motorek a zmáčknu spínač..??? podle mě se mi vrátí do polohy co ovládá ten kotouček. Zpátky to nasadím , ptž tam je tisícihran a nebude stím problem.....? Jen se bojím abych vyndáním motorku nepodělal napnutí toho lanka...?? tudíž kdo to víte..dejte vědět.....
Doplnění II....: Takže jak sem psal vejš o nastavení motorku, tak je to pravda. zadní víko sem doladil tak že jsem povolil 3 matky, klínky jsem dal cca do pulky, abych si pak doladil vejšku přesně. Okno sem přes vypínač dal do vejšky co jsem potřeboval, Pak jsem povolil 3 torxi kterým je přidělanej motorek ke stropu. Vypínačem sem se vrátil kde se motorek sám zastavil díky červenýmu kotoučku na převodovce. Potom sem motorek přidělal zpátky. Klínkama sem doladil přesně vejšku a dotáh ty 3 matky.
Ještě jsem ladil i předek a ten lze pouze tak, že víkýř sem vyndal (2 torxi ve předu, 3 matky vzadu...) vepředu drží na dvou malých profilech kde je pruchozí díra a pak jeden čep, který zapadne do plechu vikýře. Ten profilek sem vyndal (musí se povolit malý křížový šroubek) a ve svěráku jsem ho malinko ohnul. Tím jsem dostal plech dycky o něco nahoru a dokud to nebylo ono, tak jsem to opakoval...
Tot vše....
A vzadu by mě zajímalo, jestli jde nastavit poloha zastavení mezi pojezdem a otevření nahoru, ptž ikdyž ty klínky vzadu uplně vsunu a přidělám matkama, tak stejně tam kousek chybý....???
pošlete nákou radu....díky moooc....;o)
Vyřešeno-viz Doplnění II....
Doplnění....: mám nápad, kterej bych potřeboval schválit... Vyšpekuloval sem, že poloha zastavení motoru obstarává malý plastový kotouček nad motorkem a snímač, který je přidělanej na takovým plíšku, ale otáčet sním a měnit tak krok zastavení nelze. Ale když otočím imbusem pro nouzovej chod tak si zadní část mallinko zvednu, což potřebuju. A ted mě zajímá, co se stane, když vyndám motorek a zmáčknu spínač..??? podle mě se mi vrátí do polohy co ovládá ten kotouček. Zpátky to nasadím , ptž tam je tisícihran a nebude stím problem.....? Jen se bojím abych vyndáním motorku nepodělal napnutí toho lanka...?? tudíž kdo to víte..dejte vědět.....
Doplnění II....: Takže jak sem psal vejš o nastavení motorku, tak je to pravda. zadní víko sem doladil tak že jsem povolil 3 matky, klínky jsem dal cca do pulky, abych si pak doladil vejšku přesně. Okno sem přes vypínač dal do vejšky co jsem potřeboval, Pak jsem povolil 3 torxi kterým je přidělanej motorek ke stropu. Vypínačem sem se vrátil kde se motorek sám zastavil díky červenýmu kotoučku na převodovce. Potom sem motorek přidělal zpátky. Klínkama sem doladil přesně vejšku a dotáh ty 3 matky.
Ještě jsem ladil i předek a ten lze pouze tak, že víkýř sem vyndal (2 torxi ve předu, 3 matky vzadu...) vepředu drží na dvou malých profilech kde je pruchozí díra a pak jeden čep, který zapadne do plechu vikýře. Ten profilek sem vyndal (musí se povolit malý křížový šroubek) a ve svěráku jsem ho malinko ohnul. Tím jsem dostal plech dycky o něco nahoru a dokud to nebylo ono, tak jsem to opakoval...
Tot vše....