Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.06.2012 15:12
od Shadow
Ahoj,chci vyměnit motor na e46 330d,135kw za 150kw,bude s tím problém?A jak je to s techničákem,bude třeba to zapsat do něho,popřípadě jak se zapsaním postupovat,nebo jestli to vůbec shcválí.Díky za rady
Napsal: úte 05.06.2012 15:28
od Beaver
Obecne - pokud je to stejny typ motoru, potom je to fuk, idelane pokud je vymazano cislo motoru (nebo neni evidovano) v TP. Resit to v takovem pripade nikdo nebude.
Napsal: úte 05.06.2012 15:37
od Shadow
Daji se teda tyto dva motory brát jako stejny typ?Nebude problém v tom že má vyšší výkon a označení motorů ma 135kw M57 a 150kw M57N.Takze nebude treba hlasit nikde nic a technickou projde bez problemu?
Napsal: úte 05.06.2012 16:01
od _stalker_
Napsal: úte 05.06.2012 16:04
od Shadow
Napsal: úte 05.06.2012 16:38
od matiz
Jedinne co se kontroluje je kod motoru. Pokud jsou shodne, bez problemu vymen. Pokud shodne nejsou, udelas vymenou neprodejne auto. Legalne to neprojde ani pres evidencni kontrolu. Finito tecka. Naprosto jednoduche.
Napsal: úte 05.06.2012 16:40
od Beaver
Je na tom silnejsim motoru napsano M57N ? Pokud ano a v TP mas jenom M57 tak s tim problem byt samozrejme muze, pokud se v tom nebo bude rypat.
Napsal: úte 05.06.2012 20:04
od _stalker_
Kód motoru ale nemůže být stejný ne??
Napsal: úte 05.06.2012 21:47
od Tompo
_stalker_ píše:Kód motoru ale nemůže být stejný ne??
Možná máš na mysli evidenční číslo motoru. To se již neeviduje, zaznamenává se a rozhoduje typ/kód motoru.
Napsal: úte 05.06.2012 21:49
od Beaver
Vzhledem k tomu jakým způsobem se v ČR vyplňují TP je možné úplně všechno... U Mazdy 626 jsem měl v malém TP napsanou manuální převodovku i když byl v autě a ve velkém TP automat. U Mazdy 323F jsem měl uvedený výkon 81 kW při 840 otáčkách (auto mělo 94 kW, takže obyčejnej překlep to byl těžko). U Supry jsem měl v malém TP 5 míst k sezení - toho pátého co by se tam pokoušel nacpat bych opravdu hodně litoval... Tuhle anomálii jsem nakonec vyřešil až když jsem se přestěhoval a do nového malého TP už mi to zapsali správně. Atd. atd., kreativita úředníků na odborech dopravy je občas neuvěřitelná a leckdy jsou v papírech napsaný naprostý zhovadilosti.
Napsal: úte 05.06.2012 22:11
od tanner540i
Jelikos jsou to upne rozdilne motory tak to stejne nerozchodis. Kdyby si sehnal nekoho schopneho kdo by to udelal, vyjde te to draz nez kopit 150kw E46.. Na poslednim miste to bude vzdy nelegalni

Napsal: úte 05.06.2012 22:16
od Fatal Design
M57 je typ motoru, né označení motoru a na bloku je rozhodně něco jiného. Já mám motor S50B32 a na bloku je 326S1 a stejně tak dejme tomu M52 320 bude mít jiné číslo než M52 323, nebo M52 328 ...
Zkus kontaktovat pana Stehlíka z HelpRegu jestli jsou schopní schválit tuhle přestavbu (a za kolik). Pokud budeš mít od nich papír s razítkem BMW, že s tím souhlasí tak na MÚ i STK nebude problém ...
Napsal: stř 06.06.2012 17:50
od KKarlos111
proč to měníš jenom kvuli výkonu??
Napsal: stř 06.06.2012 21:10
od ACDC
Myslím, že v dnešní době se dá ošetřit všechno. Jinak do malého tp mi napsali počet náprav jedna z toho poháněných dvě (IX).
Napsal: stř 06.06.2012 22:14
od Fatal Design
Mě tak dokurvili dovozovou STK, že podle OTP můžu mít i 15" kola

To že je na auto fyzicky nedostanu nikoho nezajímá
