Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.06.2012 18:49
od Dacud
cau borci mam problem, vcera jsem jel a auto me zniceho nic chciplo... zkousel jsem startovat a nic ani se starter netocil ale cerpadlo nasalo... prohazoval jsem relatka, koukal na pojistky a na nic jsem neprisel...
dnes me kamos dovezl r.jednotku z 2,8, ews a krouzek s klicem... vsechno jsem vymenil a auto hned chytlo... tak jsem to odvezl dom... ted jsem experimentoval a vsechno prehodil zpatky a auto zase nic... odpojil jsem r.jednotku a starter se toci... zapojim ji zpatky a zase nic...

nevite cim by to mohlo byt? jestli je to jen jednotkou nebo jeste necim? nestal se s tim nekdo? vsechno je suchy nic neni zaoxidovany(jak novy)

EDIT: Vymenil jsem r. jednotku, ews, krouzek a auto funguje jak ma ;-)

Napsal: pon 04.06.2012 00:11
od Fx
Diagnostika byla?

Napsal: pon 04.06.2012 00:50
od mentuli
Davide... kdyžtak se mi pak ozvi.. mrknem na to! To vypadá na rozhozené synchro DME s EWS.. ale napřed to napíchnem a případně napárujem...

Napsal: pon 04.06.2012 01:38
od Fx
Pokud netočí startér, tak to rozhozená synchronizace nebude. Navíc tohle je EWS2, kde je pevný kód mezi jednotkami. Spíš bych zkusil jen ten kroužek z té 328, jestli původní neodešel.

Pokud ale při odpojené ŘJ motoru točí startér a se zapojenou ne, je to divné (startování povoluje relé v EWS po rozpoznání správného čipu klíče). Navíc EWS nikdy nemůže způsobit zhasnutí motoru za jízdy, nemá jak. Leda že by vysílalo ISN neustále dokola a najednou přestalo, to jsem ještě nezkoumal tak podrobně (nemám osciloskop).

Napsal: pon 04.06.2012 07:37
od Dacud
diagnostiku jsem delal jen pres carsoft a ten tam nasel asi 24chyb... ted jsem v praci tak to sem muzu potom hodit. dnes jedu pro jinou jednotku z 323i abych vedel co to udela a rovnou vyzkousel znovu ten carsoft... ale myslim si ze je to tou jednotkou. auto potrebuju aby jezdilo a nestalo...

Radku urcite se ti ozvu a treba to das do kupy...

Napsal: pon 04.06.2012 09:03
od Fx
Když tam dáš jinou jednotku motoru a bude to točit, tak máš defakto vyhráno. Pak už jen třeba INPA a přepsat ISN ve správném formátu z jednotky motoru do EWS.

Chybové kódy sem hoď, shválně :-)

Napsal: pon 04.06.2012 14:06
od Dacud
Fx píše:Když tam dáš jinou jednotku motoru a bude to točit, tak máš defakto vyhráno. Pak už jen třeba INPA a přepsat ISN ve správném formátu z jednotky motoru do EWS.

Chybové kódy sem hoď, shválně :-)
treba jednotka z 320i co byla bez ews jen motala a sem tam to vypadalo ze to chytne ale nechytlo... uvidime cim to bude. dneska tu chcije takze se do toho ani poustet nebudu a necham to na zitra... do garaze se me to tlacit nechce...

Napsal: pon 04.06.2012 15:23
od Fx
A s tou jednotkou z 320i jsi měl svoje EWS odpojené a propojené piny 1 a 3? Nebo jak?

Točení startéru má na starosti jen a pouze EWS. Pokud EWS pošle správný kód ISN do DME, pak se povolí vstřikování a zapalování.

Napsal: pon 04.06.2012 15:35
od Dacud
Fx píše:A s tou jednotkou z 320i jsi měl svoje EWS odpojené a propojené piny 1 a 3? Nebo jak?.
nene mel jsem ews zapojene... ale stejne to nechytlo ale melo to snahu... ted uz mam jednotku doma z 323i, ews, krouzek a cip na stole ;-) zitra to tam skusim soupnout jestli to pojede ale myslim si ze jo...

jde potom to ews predelat na moje klice abych nemusel nechat delat dalsi cipy a rozebirat klicky?

Napsal: pon 04.06.2012 15:41
od Fx
Určitě, ale musel bys s tím asi přijet ke mně... A s tvým EWS a tvýma klíčema to teda ani netočí, jo? Jestli ne, tak zkus jen kroužek a TR modul za ten, který s jiným EWS a k němu patřícím čipem startoval (případně jiný klíč). ŘJ motoru bez EWS by měla nastartovat s odpojeným signálem EWS-DME.