Stránka 1 z 1
Napsal: sob 02.06.2012 21:37
od olom
Zdravím, máte někdo zkušenost s vyndáním DPF u novějších naftových motorů při jeho smrti. Je to bez problému ho vykuchat, nebo to pak dělá bordel s autem??
Dík za info
Napsal: ned 03.06.2012 14:25
od Lukke
Nevidím důvod, proč do novějšího naftového auta nepořídit nový DPF. Pak to hulí jako fabrika a je to na silnici dost ostuda.
Napsal: ned 03.06.2012 14:55
od JaraX
ono je lepší si naftu vubec nekupovat, ušetří to peníze i nervy.
Jinak po vyndání DPF je musí upravit SW v řídící jednotce.
Napsal: ned 03.06.2012 16:08
od Lucifer
V 5er se to řeší dost často pohledej tam. Navíc naftovej motor ať je ten nejnovější tak hulí a hulit vždycky bude.
Napsal: ned 03.06.2012 17:53
od Lukke
Lucifer: To není pravda. Co jsem měl ještě starou E46 (330d) bez DPF, tak u nového motoru nehulil ani při plném plynu. Kamarád má E90 330d s DPF v pořádku, najeto 180 tisíc a nehulí také VŮBEC. Diesel od BMW hulí, když je s ním něco v nepořádku.
Napsal: pon 04.06.2012 19:27
od Lucifer
Tak v tom případě na oko ten motor nehulí. Ale bude to tím DPF přidušenej. Je to jak špunt.
Napsal: pon 04.06.2012 20:39
od Beaver
Motor s DPF samozřejmě hulit nemá - to DPF tam je právě proto, aby to ty sračky pochytalo (a pak spálilo při regeneraci).
Napsal: pon 04.06.2012 20:57
od Lukke
Lucifer píše:Tak v tom případě na oko ten motor nehulí. Ale bude to tím DPF přidušenej. Je to jak špunt.
No neřekl bych, že 335d s DPF je přidušená.

Napsal: úte 05.06.2012 00:18
od lukasv23
Tak ja mam treba E90 330D najeto pres 180k. Cca pred 10 tisici kilometru mi taky zacalo hlasit DPF ze konec. Mel jsem z toho trochu obavy, ale nakonec sel ven. Zkusenost - auto NEhulilo a NEhuli, realne o cca 0,2l mensi spotreba, na vykonu jsem to zrovna nejak moc nezaregistroval...
Napsal: úte 05.06.2012 06:53
od JaraX
a nenechal jsi upravit SW v jednotce? to jsem zvědav kolik ten motor vydrží
Napsal: úte 05.06.2012 09:31
od DKx
Vyndání PDF je u strašího dieselu přímo doporučované, ale je to docela manuálně náročné (navaří se místo něj trubka) a musí se upravovat řídící jednotka.
Cenově kolem 10 tisíc, např.
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... -BMW-320d-.
Výsledkem by měla být znatelně nižší spotřeba, subjektivně lepší výkon, rozhodně žádná výraznější kouřivost, brikety nelítaj, v pohodě to projde emisemi i v kombinaci s čipem.
A hlavně, snížení rizika problému s tímto pseudo-eko špuntem...
Napsal: úte 05.06.2012 11:23
od jura55
Lukke píše:Nevidím důvod, proč do novějšího naftového auta nepořídit nový DPF. Pak to hulí jako fabrika a je to na silnici dost ostuda.
To me tak sere, ze to huli

(navic to az tak nehuli)
Napsal: úte 05.06.2012 11:32
od Lukke
jura55 píše:To me tak sere, ze to huli

(navic to az tak nehuli)
No já bych si připadal s hulícím autem jako trapák.
Takhle ne/hulí nová 330d E46 bez DPF...
http://youtu.be/eHAJZ06_eKk. Zhoršovalo se to až kolem 180 tisíc, zvláště když byl ucpanej odlučovač oleje. Po vyměně opět téměř bez hulení.