Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.05.2012 19:12
od Beaver
Prdící výfuk mě donutil se na to mrknout a zjistil jsem, že je prasklá jedna příruba zadního dílu. Jiná (nová) nejde koupit, z logiky věci by tam stejně nešla přetáhnout. Řešil to už někdo ? Napadají mě v zásadě jen dvě řešení, ale nevím do jaké míry jsou proveditelné.

1. sundat výfuk a svařit přírubu. Na pohled a poklep se ovšem jeví jako litina a tak nevím, jaká by mohla být případně úspěšnost takové akce.

2. sundat výfuk, uříznout trubku s prasklu přírubou. Potom ji nahradit dobrou z nějakého KO výfuku, tj. navlíknout na trubku a tu zase navařit zpátky. Je to ovšem "zbytečnej" zásah do jinak relativně dobrýho výfuku.

Třetí možnost je srát na to a jezdit :) Celej novej zadní díl kupovat určitě nebudu, to je jistý. Nápady ?

Napsal: ned 27.05.2012 19:33
od vsemick
A co třeba takhle.Uříznout cca.centimetr z trubky co má vnitří průměr o něco větší než výfuková roura. Vzniklý prstýnek přepůlit - a půlky nasadit na výfuk a zase svařit.Ke vzniklému točivému kroužku navařit rovnou šrouby (aspoň se při dotahování nebudou protáčet). fajnšmekr by se nad tím zblil, ale je to snadné a rychlé.

Napsal: ned 27.05.2012 19:50
od noname
litina to není, kupodivu 8O jde to dobře svařit elektrodou 63.30, nic nemusíš řezat, vem svěrku, sevři ji přimo na te rouře a zavař :wink:

Napsal: ned 27.05.2012 20:11
od TM
Já jsem měl totožný problém a nakonec jsem to nechat svařit. Sice je to trochu blbý, až budu muset měnit, tak nevím, jak to budu řezat, ale bylo to asi nejjednodušší řešení...

Napsal: ned 27.05.2012 20:44
od Beaver
noname píše:litina to není, kupodivu 8O jde to dobře svařit elektrodou 63.30, nic nemusíš řezat, vem svěrku, sevři ji přimo na te rouře a zavař :wink:
OK, zní to jako optimální řešení. Někomu to vnutím (svářečku nemám, zatím... asi si ji budu muset kvůli BMW pořídit jak se zdá :lol: ). Díky :wink:

Napsal: ned 27.05.2012 21:26
od Jiri
co řešíš, odřež obě příruby a nahraď je univerzalni spojkou na výfuky . Je to železna sponka s dvěma 8 šrouby. Sedi perfektně a stoji tak 80kč a je to rychlovka.

Napsal: ned 27.05.2012 22:34
od noname
taky řešení, ale musí se to lepit aby to těsnilo fest... neustále lepit, toho konusu bych se nezbavoval...

Napsal: ned 27.05.2012 22:34
od Beaver
To bych mohl, ale pokurvím tak jinak (relativně) dobrej střední díl. Takže to je spíš nouzový plán.

Napsal: ned 27.05.2012 23:40
od TM
Jiri píše:co řešíš, odřež obě příruby a nahraď je univerzalni spojkou na výfuky . Je to železna sponka s dvěma 8 šrouby. Sedi perfektně a stoji tak 80kč a je to rychlovka.
O tom jsem taky přemýšlel, ale nakonec jsem to nechal svařit, nicméně nejsou ty dvě trubky náhodou po odřezání spojů malinko jinak široký?

Napsal: sob 02.06.2012 07:52
od Jiri
je to v poho. Dal jsem do spoje trochu cementové pasty, jako vždy. Krasně to sedí.

Napsal: sob 02.06.2012 10:52
od sa-tan666
no potkalo me to same cc1 mesic do zadu na 2.8 ale 2,5 to ma reseny stejne pokud teda nemas 323

reseni
kopil jsem novy priruby v bmw pak jsem to cca 5cm za prirubou urizl a dal novou trubku vyfuku nechal zavarit ve skole nerezen a je to vyfuk funguje jak ma to je asi nej reseni :wink:

Napsal: sob 02.06.2012 20:43
od beann
mam to same na 323, jen ta svorka je KO prepalena nebo uhnila na stredovym dile... postup?

Napsal: sob 02.06.2012 21:08
od mequi
Zavař tu svorku tam kde je prasklá. Udělej to tak aby jsi ji nepřivařil k rourě. Nevím proč kolem takové pitomosti naděláte tolik humbuku. :D

Napsal: sob 02.06.2012 21:48
od beann
mequi píše:Zavař tu svorku tam kde je prasklá. Udělej to tak aby jsi ji nepřivařil k rourě. Nevím proč kolem takové pitomosti naděláte tolik humbuku. :D
no ona se ta svorka za 15 let tak zmensila korozi ze neni defacto za co varit...