Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.05.2012 12:25
od illu
Zdravím,
jak se řeší problém s diferenciálem při zástavbě M50 do e30 za předpokladu, že bych byl rád aby to auto fungovalo normálně,.?
Předem dík za všechny rady.
Napsal: pon 07.05.2012 12:28
od MattyX
sežene se vhodnej poměr

tzn jako u E36 , takže poměr bud 3.25 , nebo 3.38 z compakta 1.6 , 3.45 , popripade 3.64 ale to je už takový poměrně hodně akční ale dá se to

3.73 a 3.91 uz bude hodne rychlej převod

Napsal: pon 07.05.2012 12:33
od illu
Takže kopím dif z 36 copacta, tak se namonttuje do e30 a funguje. S tou montáží jsou nějaký komplikace,.?
Napsal: pon 07.05.2012 12:37
od MattyX
difec z kompakta je záměnej s e30 bez problemu

ma jen jinej tvar unašeče z kardanu ale počet šroubů a rozteč je stejná

akorát to teda bude malej obal , což není uplně záruka životnosti , ideálni je sehnat velkou bednu ... jenže to sme u jádra problému - nesehnatelné temer

Napsal: pon 07.05.2012 12:49
od illu
Ještě jednu radu prosím. Tam se dává olejová vana z e34 je to tak,.? nějak se upravuje nebo je to ok,.?
Napsal: pon 07.05.2012 12:58
od MattyX
Dává se vana z E34 m50 , a saci koš z E34 m50 , čerpadlo olejové zůstavá M52
