Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.05.2012 14:07
od fabledwarrior
Zdravím, nemáte někdo zkušenosti jak vyměnit startér u M42B18? Já jsem nad tím koumal a zjistil jsem, že budu asi muset rozebrat půl motoru. Nemáte na to někdo nějakej fígl nebo tip, jak si to ulehčit? Díky
Napsal: ned 06.05.2012 17:41
od fabledwarrior
Nikdo nic?

Napsal: ned 06.05.2012 18:19
od Lucifer
To musí jít bez jakýkoliv demontáže, v úterý se podívám do kámošovo M43 ten je hodně podobnej.
Na startér vedou dráty ty sundáš a pak je tam šroub na jednom konci je matka na druhym torx, na ten torx stačí dát prstýnkovej klíč šikovně si ho zapřít o převodovku a druhym klíčem to vezmeš za tu matku která je vidět.
Napsal: ned 06.05.2012 18:50
od libovka
Na ISu to jde blbě.Je tam málo místa,ale dá se to sundat bez demontáže sání.
Napsal: ned 06.05.2012 20:06
od fabledwarrior
Tyo, tak jsem asi nešikovnej:D Kamarádovi se podařilo povolit jeden šoub z pod auta ale prej tam je další a nedostal se na něj.
Napsal: ned 06.05.2012 20:08
od libovka
Fakt to jde.Dělal jsem to asi 100x.Ten startér nahoru nevytáhneš a musíš ho pustit na zem.
Napsal: ned 06.05.2012 20:08
od Lucifer
A co tam na ISu je před tim startérem ?

Napsal: ned 06.05.2012 20:16
od fabledwarrior
http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/b5 ... YH3Q==.jpg
se koukni a zkus ho tam i jen najít na tom obrázku, pak si to představ v kastli:D
Napsal: ned 06.05.2012 20:32
od Lucifer

aha tady na tý fotce snad ani není ne ?
Napsal: ned 06.05.2012 20:35
od fabledwarrior
Já ti nevím, taky ho tam nějak nevidím:D:D
Napsal: ned 06.05.2012 22:23
od PavelJandak
mám tedy pouze obyčejnou 1.8ku, ale na startér jsem se dostal bez problému.Pouze jsem sundal vrchní díl sání a povolil matky držící kabely.Pak jsem použil torx na golu + kloub a povolil ty 2 matky.Je to sice na zlámání rukou, ale jde to.
Napsal: pon 07.05.2012 00:36
od MatelliE36
musis byt trpelivy a pujde to

spodem ho vyndas, nejaky nastavce na golu a pevny nervy

Napsal: pon 07.05.2012 10:22
od fabledwarrior
No jo, když ani nejde o to, jak ho vyndám, ale jak tam dám novej:D Na to budu potřebovat nervy:D
Napsal: pon 07.05.2012 18:44
od Lucifer
Tak určitě bych volil stejný postup jako při vyndání

Napsal: pon 07.05.2012 19:44
od fabledwarrior
Tak startér vyměněn:D Nakonec šlo auto do vzduchu, povolila se převodovka, pustila se na jeden rám co tam je, odpojila se hadice od topení a požila se ráčna a tak metr a půl dlouhý nástavce na ní:D A ještě nějaký divne zahlí klíče:D Mechanik říkal, že už na BMW nikdy startér měnit nebude:D:D:D
Napsal: pon 07.05.2012 21:05
od BartakkMartinW
Jo ja ho s kamosem menil 2x na moji m43 poprvi s novou spojkou tak to byla prevodovka dole tak celkem klid ale podruhy jen starter a to je docela umeni:-) Taky bych byl radsi kdyby uz nevodesel:-)
Napsal: stř 09.05.2012 23:33
od Hanz125
měl jsem stejnej problém u IS je to opravdu sraní. Jde to dvouma způsobama jeden horší než druhej. Horší verze je ta ze zdola -> sundat výfuk, sundat převodovku a můžeš vyndat startér, lepší způsob ze zhora ikdyž vypadá složitějš -> sundat sání a milion hadiček a štekrů připojených k němu a ještě se musí odpojit trubička na benzín páč jinak to sání nesundáš, no a pak na tebe krásně kouká. Dělal jsem před 4 měsícema asi 5x
Napsal: čtv 10.05.2012 13:42
od fabledwarrior
Díky za radu, ikdyž je už hotovo:D Dělalo se to ze spoda a jediný co se muselo, bylo odšroubovat převodovku a jen jí opřít o rám, potom odpojit jednu nebo dvě hadice od topení a pak už to šlo=)