Stránka 1 z 1

Napsal: pon 30.04.2012 10:04
od varkel
Ahoj. Bohužel nejsem klubák a tak nemám přístup do sekcí kam tohle patří, ale rád by jsem se pochlubil, podařilo se nám to konečně doklepnout do nějakého použitelného stádia. http://youtu.be/mPrt9AaW1II
http://www.azpnezracing.cz

Napsal: pon 30.04.2012 10:35
od c4mel
akorát letos na valašce sem si říkal že škoda že nejezdí žádna zádokolka jinak super :wink: a dobrá ta ženská na kole při 2:28 :D

Napsal: pon 30.04.2012 10:42
od c4mel
a i dobrá ta sosna celá trat na dvojku max chvíli za 3 :D

Napsal: pon 30.04.2012 11:04
od Lucifer
:potlesk: masakr na to se hodně dobře kouká !

V tom máš sériovku motor bez úprav ? 8O

Napsal: pon 30.04.2012 15:53
od Brody
Slušně našlápnutý :-) Paráda :wink:

Napsal: pon 30.04.2012 16:47
od c4mel
kolik si do toho vrazil pokud to není tajné :wink:

Napsal: úte 01.05.2012 01:57
od krejcia1
pecka :respect:

Napsal: úte 01.05.2012 10:43
od Paty
co tam máš za motor?

Napsal: úte 01.05.2012 14:56
od Lucifer
Je tam http://www.azpneuracing.cz/beta/index.php/technika

A mě zajímá jestli je to sériovka motor bez velkejch úprav :driver:

Napsal: stř 02.05.2012 08:12
od varkel
Je to v podstatě seriovka, jen jsem ho trochu opravil, repásnul a vyčistil. Kamarád co staví výfuky na závodní auta mě udělal nové trubky z nerezu (ne proto že by jsem chtěl, ale staré potrubí bylo KO tak jsem ve výhledu dalších úprav provedl výměnu za závodní výfuk a svody). V garáži už je ale 2,8 a šestiklapka. Přes léto si ho pomalu postavím a v zimě proběhne montáž. V čem je problém je převodovka, mám tam sice tu s pevným obalem ale to je tak vše. diff tam je svorný ale převod je 3,23, potřeboval by jsem něco kolem 4,0 nebo ještě lépe 4,2. A co se týče ceny tak asi není co mlžit, každý si to snad dokáže spočítat :
Auto (lehce bourané) 40K
oprava a repase + nápně 20K
Rám 25K
Repase náprav a úprava uložení + lyžina 20K
Interier (sicny,pásy,vedení vnitřkem atd.) 30K
Brzdy (hydro ručka, ventil redukce tlaku atd..) 10K
takže ve výsledku zhruba 150K Kč (raději to přesně nepočítám) . Do toho musíš brát v potaz že potřebuješ alespoň 12 kol + obutí (i starší) to je tak 30K. Navíc si krom rámu děláme sami úplně vše, včetně soustružení a frézky. Takže tuhle práci nepočítám.
Není to žádná super-raketa, ale pojezdit se s tím dá a až padne motor tak koupím další za pakatel (M50tek se všude válí hromada). Dnešním pohledem jsem ale udělal špatně (v rámci motorizace). Bohužel je vypsaná jen skupina nad2000ccm a to znamená že jsem v kategorii s lancery a imprezami, na ty prostě nemám. Zkusím na příští sezónu orodovat aby vypsali skupinu nad2000ccm+dvoukolky.

Napsal: stř 02.05.2012 08:22
od varkel
ještě jsem zapoměl podvozek (tlumiče pružiny) 20K

Napsal: pon 04.06.2012 08:56
od varkel
Ahoj, po Rally Posázaví tady mám nějaké videjko.
Best of onboard http://youtu.be/8Rs4BtbBl08
od fandů http://youtu.be/Z7z9Jq-WQMw

Napsal: pon 04.06.2012 09:22
od c4mel
super videjko jen tak dál natři těm předokolkám prdel :mad: :D a kolikáty si skončil?

Napsal: pon 04.06.2012 09:43
od Qido
Paráda! Přeji mnoho rally kilometrů bez nehody!
A řve to hezky!! :D

Napsal: úte 05.06.2012 08:58
od varkel
Ve skupině A4 - 10. ale před náma už jen čtyřkolky (dvoukolky nad 2000ccm jsme pojeli)
absolutně jsme byli 18. a z toho jsme byli osmá nejrychlejší dvoukolka. Na to jak jsme jeli to je super výsledek. :-)