Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.04.2012 20:04
od PavelJandak
Ahoj lidi, vyskytl se mi menší problém.Našel jsem vlhkou hadici vedoucí z nádobky servo oleje k čerpadlu.Zde by to mělo být č.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 .Myslel jsem, že to sákne ve spoji, ale hadice je naprasklá, tak se chci zeptat, zda musím koupit origo a nebo co radíte?Jinak na připojení nové hadice stačí klasické vodní sponky?Ještě jsem hledal návod na výměnu servo oleje a našel jsem toto.Odsát olej z nádobky,vyšroubovat převlečnou matici na řízení a točit koly.Co je myšleno tou převlečnou maticí?Díky moc

Napsal: ned 22.04.2012 20:20
od LiborM
Kup origo novou, jiné varianty moc nefungují a tečou, vyzkoušeno.
Udělěj to podle návodu,pak povol jednu z hadic na řízení , co je k němu přišroubováný šrouby a toč volantem, ono to všechno vyteče, ale hlavně měj vyplej motor:-)

Napsal: ned 22.04.2012 21:21
od PavelJandak
a jakou hadici mám povolit? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 .Díky

Napsal: pon 23.04.2012 07:34
od LiborM
Jednu z hadic na řízení, tedy č.3 nebo č.10 dole u řízení, pak toč volantem doleva a doprava a ten olej postupně vyteče ven.

Napsal: pon 23.04.2012 09:29
od _peper
Starší typy řízení, tam měly vypouštěcí šroub, na 93 jsem ho měl, na 95 ne.

Napsal: pon 23.04.2012 18:34
od PavelJandak
ok, díky moc

Napsal: úte 24.04.2012 21:04
od PavelJandak
a může ta hadice být stažená obyč. vodníma sponkama?

Napsal: úte 24.04.2012 21:11
od MattyX
jj normalni eskapasky ;)

Napsal: pát 27.04.2012 14:33
od PavelJandak
Tak jsem na konec použil obyč. hadici, která je určena na oleje a vypadá to, že svůj účel zatím splňuje.Jen se zeptám, jak na odvzdušnění serva.Vše jsem poskládal a nalil kapalinu.Točil jsem s volantem a hladina klesala, ale pak se zastavila.Bylo tam nalito cca 0,6l.Tak jsem nastartoval a točil s volantem.Slyšel jsem pískání a všelijaký divný zvuky, takže ještě asi zřejmě vzduch.Udělal jsem tak správně nebo je potřeba ještě něco udělat, abych se zbavil vzduchu?Díky moc

Napsal: pát 27.04.2012 16:18
od LiborM
Pokud už to servuje a nevydává to nějaké divné zvuky, tak je hotovo,stačí několikrát zatočit z jednoho plného rejdu do druhého a není co dál řešit..

Napsal: pát 27.04.2012 16:33
od PavelJandak
jj zdá se to v pohodě.Jediné, co jsem spozoroval, tak je to, že se mi zdá, že je to hlučnější, když narazím do max. polohy a ještě k tomu začne houpat volnoběh.Trošku jsem o tom přemýšlel a nevím zda ta obyč. hadice nebude časem dělat neplechu.Ta origo hadice je tvarovaná a ta neorigo co jsem dal není, takže je natažená jakoby do oblouku a právě v tom oblouku je trochu zdeformovaná a právě se bojím toho, že až se to ohřeje a ta hadice změkně, tak se scucne a ucpe se přívod oleje.Jaký na to máte názor?

Napsal: pát 27.04.2012 17:03
od LiborM
Ten zvuk je normální.

Co ti na tu hadici mám říct, měls tam dát to, co tam patří a ne nějakou náhradu. Nic se stát nemusí, ale tohle není dobře provedená oprava.

Napsal: pát 27.04.2012 17:43
od PavelJandak
V tom s Tebou plně souhlasím, ale jen mi přišlo zbytečný platit za tu samou věc o 700,- korun víc, jenom kvůli tomu, že to má trochu jiný tvar.

Napsal: pát 27.04.2012 17:51
od LiborM
NO COMMENT

Napsal: sob 28.04.2012 09:57
od PavelJandak
myslíte, že tam je nějaký podtlak?