Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.04.2012 16:14
od Gas1
Je stejná hlava na e30 318is a na e36 318is a ještě na e36 318is rv 92 a rv 96
Napsal: ned 22.04.2012 20:56
od LiborM
Dle ETK má e36 a e30 stejnou hlavu, ale jen ty starší motory, asi od roku 96 byl motor převrtaný na 1,9l tam je hlava jiná.
Napsal: pon 23.04.2012 06:56
od Gas1
ok dík no ja mam rv92 e36 takze ta by mela byt stejna jako z e 30...a mam nabidku za 2500kč hlavu je to dobrá cena?
Napsal: pon 23.04.2012 07:31
od LiborM
2500 není špatná cena. Když už ju máš dole, nech ji otlakovat , obrousit a nech zabrousit ventily se sedly a vyměnit gufírka na ventilech.
Napsal: pon 23.04.2012 07:50
od Gas1
co to bude stat? s autem najedu tak 3000 km za rok a to vetsinou v piskovne..co se stane kdyz to nevymenim?nebo spis k cemu to bude dobrý kdyz to vymenim budu mit o sto koní navic?

Napsal: pon 23.04.2012 08:16
od MattyX
no o 100koní víc mít nebudeš , ale bude pravděpodobnější že se přiblížíš alespoň seriovýmu výkonu kterej to má mít

jinak je taky možný že hlava klidně může být prasklá , může ti pak fouknout ventil taky ...cokoliv

stoji to do 3000kč , podle toho kde si to necháš udělat

Napsal: pon 23.04.2012 08:42
od LiborM
Pro mě za mě to klidně nedělej. Je to normální věc, když se sundává hlava. Je to kvůli tomu,abys vůbec ty 3000km najel.
Zákon schválnosti funguje, když to neuděláš tak bude ruplá hlava, nebo křivá a časem ti vylítne i to nové těsnění pod hlavou, tedy pokud tam nové dáš, nebo to bude mít malej tlak a pojede to napikaču.
Nebo taky ne, ty tu opravu ojebeš a bude to fungovat.
Jestli chceš o 100koní víc,tak nevím proč máš iso?
Napsal: pon 23.04.2012 09:04
od Gas1
no tu hlavu jdu koupit s tim ze praskla neni..moje praskla je a svareni rovnani brouseni atd komplet by stalo okolo 5 tisic proto chci koupit jinou za 2500 kterou jen nasadim otlakuju a srovnam cca 1000kč a budu jezdit
