Stránka 1 z 2

Napsal: stř 18.04.2012 10:51
od Jamall
Chtěl bych usadit ventil dekl z M52 na motor M50TU, je vzájemně nahraditelné? M50 má hrdlo blíž čelnímu oknu, vadí nevadí? Co vanos, nevím, jak je ukotvení, zdali ho nějak ventil dekl zadržuje, bude sedět?

Nemám oba kousky v ruce, tak netuším zdali tuhle akci realizovat, nebo né

Napsal: stř 18.04.2012 12:13
od shade741
když se mi jendou povedlo koupit těsnění ventildeklu na m52 místo m 50tu, tak jsem zjsitil že tam se těsnění nacpe drážkou do ventildeklu což u m 50 není, jinak se mi zdálo, že okolo vanosu je těsnění větší než m 50, ale nějak sem to nezkoušel, zbytek seděl. Proč že to chceš měnit? jinak vanos drží sám osobě na motoru, tam jde jen o to, aby byly stejný tvarově

Napsal: stř 18.04.2012 12:22
od pragdejf
je pravda, že černej ventildekl z M52 vypada vetsinou lip nez ten z M50 a myslim, ze je palstovej? neplatu se? gramy dolů, tak je to správně;-)

jinak myslim, ze tesneni ke svickam se tam davaj obracene a kdyz se pouzije tesneni z M52, tak by to melo makat.

Napsal: stř 18.04.2012 12:38
od Jamall
protože kamarád rozbil auto a odnesl to ventil dekl. Já bych měl mít za 3měsíce M52 na díly tak bádám zdali má cenu pořizovat ventil dekl od jiných zdrojů, protože než přeskládáme celé auto do jiné karosérie, chvíli to potrvá

Docela mě odrazuje myšlenka této varianty, páč kamarád tam má ani ne půl roku nové těsnění pod ventil deklem. Zainvestoval a vypadá pořád použitelně

Napsal: stř 18.04.2012 13:32
od shade741
těsnění vyměnit tak jako tak :wink: pokud si to auto chce nechat tak určitě, jak se to už jendou rozdělá je to napikaču

Napsal: stř 18.04.2012 13:50
od Jamall
Ja to tvrdil taky, ale majitel tvrdí, že nemusí, že je půl roku staré. Pohádal jsem se s ním, že je to blbost...dojde na má slova

Napsal: stř 18.04.2012 18:24
od Foldas
dekl pasuje jenom musíš dát i cívky z m52 a vyvod na odvětrávání a ještě ti nebudou pasovat kabely k cívkam protože jsou z opačné strany a první m52 měli ventildekl z hliniku

Napsal: stř 18.04.2012 21:05
od Jamall
takže se musí použít těsnění z M52, cívky a kabely též. Co nějaký rozvod oleje?...není náhodou pod ventil deklem nějaká lišta která slouží k mazání koníků?...něco co "vrací" olej dolu, aby se nelepil na ventil dekl. Nebude mu ten plech stínit?

Napsal: stř 18.04.2012 21:56
od Foldas
dekl pasuje jak pěst na prdel nic nikde nevadí ja mám taky m50 bezvanos a na něm dekl z m52 lepší je když se sam podívaš na oba vedle sebe a pochopíš rozdíly

Napsal: stř 18.04.2012 22:48
od Jamall
Foldasi a jak jsi to vyřešil s hrbem pro Vanos? M52 jsou všechny vanosové. To ty tam čumí kus materiálu ven, kus dopředu? Máš foto?

Napsal: stř 18.04.2012 23:53
od shade741
tak to teda nechápu na bezvanosu dekl z m 52 8O , pokud není předělaný na vanos, jinak to není možný

Napsal: čtv 19.04.2012 01:05
od Foldas
misto předního krytu rozvodu mám vykuchaný vanos takže to vypada jako klasicky vanosový motor.Hlava je normalně bezvanos a přivod oleje do solenoidu je zaslepený

Napsal: čtv 19.04.2012 12:17
od Jamall
jsi na drzovku navrtal závity do hlavy, aby jsi tam mohl přišroubovat prsa vanosu? Tvl pošli foto

Sidgwick@email.cz

Napsal: čtv 19.04.2012 12:52
od shade741
tak pokud se nepletu nic tam dělat nemusíš, místo vanosu je tam rovný dekl který má stejné rozmístění šroubů ne?

Napsal: čtv 19.04.2012 13:12
od Foldas
shade741 píše:tak pokud se nepletu nic tam dělat nemusíš, místo vanosu je tam rovný dekl který má stejné rozmístění šroubů ne?
přesně tak všechno pasuje všude

Napsal: čtv 19.04.2012 15:01
od Jamall
takže tam je jakoby střecha, která přesahuje blok

Napsal: čtv 19.04.2012 20:07
od Foldas
ne zvenku to vypada jako normálni vanosový motor

Napsal: čtv 19.04.2012 23:09
od shade741
proste sundal ten dekl na nevanosu a dal tam vykuchaný tělo z vanosu, hotovo tečka :wink:

Napsal: čtv 19.04.2012 23:19
od Jamall
sorry ale tak či tak tam musí trčet střecha nad domečkem termostatu :lol:

Mě jde hlavně o to, že ten dekl na M50TU se blbě shání

Napsal: čtv 19.04.2012 23:28
od shade741
nad termostat čumí vykuchané tělo vanosu a žádná střecha :D