Stránka 1 z 1
Napsal: pát 13.04.2012 07:30
od fanda1
Zdarte všeci, mám problém, včera jsem jel z Humpolce na Břeclav a kousek před Břeclaví mi auto nahlásilo že mám prázdné kolo. Ale žádné prázdné není takže si myslím, že jsem na té super dálnici asi vydrnkal nějaké čidlo nebo něco. Co by to mohlo byt? Co mám překontrolovat.
Napsal: pát 13.04.2012 07:58
od xSAFA
Jaké auto a co máš za pneu? Nemáš runflaty? Kontroloval si to přeměřením tlakoměrem?
Napsal: pát 13.04.2012 08:17
od fanda1
Sorry, mám e91, 330D, r.v. 2008+
Pneu mám Michelin sport myslím jsou to runflaty. Jsou tam vlastně stávající jak jsem to koupil s autem. Pneu 225/40R18 a 255/35R18
JJ přeměřil jsem to, zadek byl 2.6 a předek 2.0 tak jsem ten předek dofoukl na 2.3 a uvidím. Ale nelíbí se mi to.
Napsal: pát 13.04.2012 12:17
od bmw335
to sem měl taky, ale svítil mi mimo jiné i abs dsc a bylo v prdeli čidlo na jednom z kol...oprava v záruce mám e92
Napsal: pát 13.04.2012 12:22
od Selix
jen doplnim: neni tam primo "cidlo pichleho kola" (senzor tlaku), ale hlida se to pres cidla ABS
Napsal: pát 13.04.2012 12:24
od bmw335
přesně tak
Napsal: pát 13.04.2012 12:41
od Vlasta
Po dofouknutí kol nebo výměně kol se to musí znovu zkalibrovat v idrivu
Napsal: pát 13.04.2012 12:48
od bmw335
to je blbost s tou kalibrací, já to nikdy po píchnutí kola ani před jízdou nekalibroval a vždycky mi to hlásilo že mám píchlý kolo....je to spíš taková kravinka od bmw ta kalibrace
Napsal: pát 13.04.2012 13:10
od BudVlad
Nevím o jaké kalibraci mluvíte. Musí se to jen vynulovat. Po každé výměně zimních za letní a naopak se mi to vždy rozsvítí.
Napsal: pát 13.04.2012 13:12
od Vlasta
Kalibrací je myšleno nové nastavení RDC v idrive
Napsal: pát 13.04.2012 13:23
od BudVlad
Když auto nemá idrive tak se to nuluje v BC.
Funguje to na principu měření rozdílu otáček kol. U E9x jsou tlakové senzory jen na US modelech.
Napsal: pát 13.04.2012 13:38
od Vlasta
Aha, mně nedošlo, že jsme v trojkové sekci a že ne všechny mají idrive
Napsal: pát 13.04.2012 14:09
od fanda1
To čidlo je na každém kole nebo jen na přední a zadní nápravě? Protože jak jsem ty přední kola dofoukl na 2.3 tak už mám dnes najeto cca 100km zatím to nic nehlásí.
Napsal: pát 13.04.2012 14:33
od BudVlad
Každé kolo má čidlo, které snímá otáčky kola. Je to i na ABS a kontrolu prokluzu.
Napsal: pát 13.04.2012 15:40
od fanda1
a je možný, že když byl rozdíl mezi předníma a zadníma kolama cca 0.6 tak by to nahlásilo chybu?
Napsal: pát 13.04.2012 15:47
od bmw335
pokles tlaku to ohlásí až když to spadne po 1,5 atmosfery, tak to mám aspon já...mám runflaty
Napsal: pát 13.04.2012 15:48
od BudVlad
fanda1 píše:a je možný, že když byl rozdíl mezi předníma a zadníma kolama cca 0.6 tak by to nahlásilo chybu?
Ne. Porovnává to otáčky kol na stejné nápravě.
Napsal: pát 13.04.2012 16:01
od BudVlad
bmw335 píše:pokles tlaku to ohlásí až když to spadne po 1,5 atmosfery, tak to mám aspon já...mám runflaty
Pokud vím, tak čidla tlaků měly jen US modely. Evropské verze pracují na principu porovnávání otáček.
BTW: Pokud chceš zlepšit jízdní vlastnosti tak se zbav runfletů.