Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.04.2012 01:08
od Pupak
Všechny moc zdravím. Prosím o radu, na co se zaměřit při koupi předFL 320d. Jde mi o konkrétní rady - tady na fóru jsem našel jen poruchy řídícího vstřiku. Jak ji identifikuji? A další věci, na které si dát pozor?

Prosím - ne rady typu "kup FL, kup 330d nebo benzín ap." Ty jsou mi k ničemu. Upřímně - auto z 1998 - 2001 bude mít najeto v lepším případě nejméně 250 000, a to ať už je na budíku cokoli. Vlastně za nejlepší považuji na budíku i autě třeba 300 000km.

Moje zatím poslední BMW bylo E39 530dA. Najeto mělo lehce pod 300, vypadalo OK, jezdilo OK. Do doby, než mi motor vcucnul vířivou klapku ze sání a dobrých padesát tisíc z peněženky. Přitom stačilo vědět, že tohle je běžná závada a nechat je za pár korun odstranit.

Čili ještě jednou moc prosím: na co se zaměřit a na co se připravit po koupi E46 320d s nájezdem cca 300 000 km?

Napsal: čtv 05.04.2012 05:31
od ROBi
E46.bmwklub.cz

Napsal: čtv 05.04.2012 12:25
od Pupak
Díky za tip. Pochopil jsem, že je to fórum ve fóru. Nicméně i tak bych si dovolil poprosit o tipy... Díky!

Napsal: pát 06.04.2012 18:12
od Huska
Pupak píše:Díky za tip. Pochopil jsem, že je to fórum ve fóru. Nicméně i tak bych si dovolil poprosit o tipy... Díky!


nevím co chceš slyšet? .. já mám dvě e46 2,0d jednu před a druhou po FL a vše je pouze o údržbě a chování se k autu/motoru. Takže univerzální návod není, prostě musíš vybrat dobré auto.

Napsal: úte 10.04.2012 22:42
od hansb
Mrkni na http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?t=10258 To je na E46 klubu vlákno o chlapíkovi, co si koupil 320d a podělala se mu na něm postupně jedna věc za druhou... tam najdeš všechno, doporučuju.

Napsal: stř 11.04.2012 11:19
od Patrik
moje zkusenost s 320D 100KW r.v.2001
koupeno ve 205 000 km v německu (reálné km)
prodáváno ve 270 000 km
na motor jsem nesahnul
měnil jsem ramena přední, vlnovec výfuku, plasty ve stahovačkách

když koupíš neodlítané auto bude sloužit dobře, pokud nelpíš na výbavě seženeš levnou 110KW facelift ale zajed si do německa, sice tam maj ty auta okolo 250t ale aspon nejsou stoceny uz po 3 tí jako ty u nás se 117000km a serviskou co se zrovna ztratila ale někde bude...

mluvím o té 110KW proto že CR vstříky už poklesly na hodnotě navíc se daj i čistit a eventuelní výměna čerpadla u 100KW je okolo 20t investice a umírá stylem náhlá smrt (modlil jsem se za něj každý den) záleží co má 320D stát ale to co ušetříš na začátku, můžeš během 1/2 roku dát 2 x do moc ojetého auta, připlatit se vyplatí