Stránka 1 z 2

Napsal: stř 04.04.2012 22:29
od fanda1
Čaute všeci, auto mi hlásí 1000km do výměny brzdových desek, dá se nějak zjistit jestli by chtěli vyměnit i kotouče? Car: e91, 330D, r.v. 2008+. Děkuji

Napsal: čtv 05.04.2012 06:58
od Francis
Dá se to. Stačí sundat kolo a kouknout, případně šuplerou změřit tloušťku. ;-)

Napsal: čtv 05.04.2012 07:25
od fanda1
Tam je nějaká kontrolní drážka nebo něco? Kolik je minimum mm?

Napsal: čtv 05.04.2012 16:06
od sa-tan666
sila 22,4mm predek
zadek 20,4mm

Napsal: čtv 05.04.2012 16:09
od Figa
To je na všechny? Jaké to je u E36 323i? Nebo kde to zjistit? Díky.

Napsal: čtv 05.04.2012 16:11
od sa-tan666
podivej se do elitu do katalogu tam je to napsany v popisu kotoucu vetsinou u ate

Napsal: ned 15.04.2012 11:43
od fanda1
tak nakonec jsem to našel na kotouču, mám tam 28,4mm

Napsal: stř 02.05.2012 10:47
od j3ykobim
Nechci zakládat nové téma, ale chtěl bych nové koutouče + desky na e36 323i, ale nemohu se rozhodnout zda vrtané Zimmerman nebo Brema Max destičkama Textar/FERODO DS2000. Co jsem našel v diskuzích, někomu vyhovují, někomu připadají na hovno oba typy. Oboje vychází +- stejně, chci aby brzdili a hlavně moc nešpinili.

Jaké máte vy?
Jaké doporučujete?
Případně jestli někdo umí nějakou pěknou cenu, ať mi pošle SZ s nabídkou

Díky

http://euro-dily.cz/aktualita/27-premio ... brembo-max

http://tuning-individual.cz/tuning/sect ... zimmermann

Napsal: stř 02.05.2012 13:29
od gs500e
obojí je cajk, bouchnout k tomu desky trw, tak ti to bude brzdit jako šlak :-D
ale takovéto kotouče ti budou vždy špinit víc než normální

Napsal: stř 02.05.2012 13:57
od elgroso
.. jenom moje zkušenost - mám obyč bremba plus textar. Nešpiní, neubývají dramaticky, brzdí naprosto v pohodě. Pokud chceš brzdit a nečistit kola na každé křižovatce, tak myslím, že je to dobrá volba.. ale je to samo na Tobě :-)

Napsal: čtv 03.05.2012 00:54
od MatelliE36
nevim jak u tebe, ale Textary s myslim špiní dost, vlastní zkušenost. Byl bych pro Zimmerman + TRW desky nebo origo BMW :)

Napsal: čtv 03.05.2012 07:45
od MattyX
no ferodo DS 2000 se ani nedělaji , dělají se bud DS performance , nebo DS 2500 , a nebo DS 3000... jako otazkou je co vlastně od toho očekáváš a jakej máš vůbec rozpočet , protože DS destičky nejsou levná srandička :) já osobně mám DS 3000 , ale ty do provozu uplně nedoporučuju , píská to jako kurva , špiní to kola až neuvěřitelným způsobem a taky si to rádo bere kotouč (když na zahřátých brzdách prudce brzdíš tak lítají jiskry hehe jak od prskavku ), ale brzdnej účinek je znatelně lepší a v normálním provozu mě nevyvadnou ... přešel jsem na ně proto protože jsem dal na rady místních a koupil si TRW desky , který mají sice dobrej nástup (efekt dobrých brzd) ale výdrž stojí uplně ZA HOVNO!!! ještě se mi nestalo aby sem desky přepálil tak aby se mi kouřilo od kol (pomalu nejezdim , ale aby smrděli desky ze 160 na 0 tak to mi na auto prostě nesmí... ) osobně bych ti doporučil v podstatě jakejkoliv kotouč a destičky DS 2500 , který jsou do civilu lepší , nešpiní tak kolo , ale píská to uplně hrozně , to je uši rvoucí :lol: ale mě se to líbí hehe :D pokud se rozhoduješ ve sféře normálním desek a kotučů , kup klidně zimmermany a destičky textary klidně :) kola špinavý budou vždycky , když očekáváš nějakej brzdnej účinek , u vrtaných kotoučů kór ;) imho DS 3000 na e30 stojí 4200 pultovka ve kšeftě a DS 2500 3700,- :D , takže to promysli :D

provnání TRW desek a DS 3000... už jen ta kovokeramická směs vypadá líp :lol:

Obrázek

Napsal: čtv 03.05.2012 08:43
od j3ykobim
Díky za info, po včerejším zjištování jsem se nakonec rozhodl pro Bremba Max( prý špiní méně než Zimmer, jinak kvalita je prý +- stejná) jen ty desky mě trápí. Matty máš pravdu :oops: myslel sem DS2500, jak sám řikáš DS3000 moc pískají. Ale zas mě u DS odrazuje to žraní kotoučů, kor když prý ty Maxy celkem mizí. K Maxum mi bylo doporučeno něco měkčího jako TRW nebo Textar..., ale už z toho začínám jalovej.

Napsal: čtv 03.05.2012 09:44
od MattyX
no jako liborM ma tedka ds2500,a piska to taky jako prase az je to fakt otravny trebas ve meste...pokud se bavime o smesich ktery opravdu funguji tak budou piskat,spinit kola,a hlavne zrat kotouc...jako ja neresim na tricu vubec nejaky sportovni kotouce pac takovy neexistuji,jediny cemu bych veril budou asi OMP a nebo EBC,Tam by ta smes mela byt o cosi tvrdsi... Zalezi jakej ses "zavodnik",pro vetsinu lidi staci normal brzdy a smakuji si jak to funguje ale po trech ostrych brzdeni je najednou pedal jako blato,coz u ds ferodo se mi nestalo a peadal ma stalej chod i po par kolech+na+okruhu...je+to+jen+o+tom+co+od+toho+chces+a+co+jsi+ochotnej+trpet

Napsal: čtv 03.05.2012 10:32
od j3ykobim
jednoduchý, chci aby to brzdilo za studena i tepla + moc nešpinilo, jelikož teď se mi stává, že ráno vyleštim límce a večer už jsou na nich tupky , moc závodník nejsem, ale občas se rád projedu. V úterý sem 2x prudce brzdil během chvilky z 200 na 80 a podruhé už to nebylo nic moc. Ty DSka budou asi na mě moc tvrdé, raději budu měnit častěji desky, než kotouče a desky :)

Napsal: čtv 03.05.2012 10:53
od MattyX
jako desky budou spinit vzdycky,pak ti udelam nekdy foto jak vypadaji limce po jednom dni s ferodama...cerny jako saze,po kazde jizde to cistim,ale 2500 spini min...v tvem pripade bych koupil klidne obyc kotouce hladky trebas ate,nebo brembo obyc,desky textar nebo juridy (juridy s prisadou kovu jsou tez velice gut! ) a za rozdil usetrenych penez investuj do neceho potrebnyho...

Napsal: čtv 03.05.2012 12:13
od gs500e
já bych koupil ty bremba max, jsou levnější nežli zimmermanny, a k tomu normální desky, bud ate, nebo trw, nebo ty textary...

ale at tak nebo onak, prostě špinit to bude

Napsal: pát 04.05.2012 10:01
od LiborM
TRW a Ate sice nešpiní, ale taky nebrzdí a TRW je největší šit,co sem na autě měl. Na první pohed to brzdí líp jak ATE ale snadno je přehřeješ a párkrát ostřeji zabrzdíš auto přestane skoro brzdit.
Když už tak ATE pro normální jezždění a s Textary zkušenost nemám.
Řekl bych kompromis budou Juridy s přídavkem kovu. Martin je má na M5 e34 a myslím, že je maximálně spokojenej.

DS2500 pískají jak svina, přirovnal bych to zastavujícímu vlaku na nádraží a to nepřeháním. Ale brzdí pekelně.

Napsal: sob 05.05.2012 09:01
od j3ykobim
Už sem vzal ty MAXy s Textar, uvidíme brzy budou na autě :)

Napsal: sob 05.05.2012 11:38
od noname
Tak dej pozor, ať si nerozbiješ hubu nezajeté a studené fakt nebrzdí :wink:
Jinak dobrá volba, trošku to na předku špiní, ale jsou tiché a v provozu jsem je neunavil