Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.04.2012 17:08
od vencabavor
Ahoj chlapy,protože mě odmítly ve dvou servisech nezbývá mi si udelat rozvody sám.Už jsem měnil několikrát ale jen řemen (E30,opel,polo).A protože na 318TDS je řetez tak se chci zeptat jak je to náročný,zvládnu to s průmerne vybavenou dílnou?Mám knihu jak na to ale tam je jen vše okrajově.Takže pokud někdo někdy dělal 318TDS může mi poradit co a jak.Jestly se vyndavá vana atd.pls
Napsal: stř 04.04.2012 17:27
od Lucifer
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=108451
Zkus napsat fubutomasovi ten možná bude vědět jak na to u 2.5tds ale to je jen o 2 válce kratší

Napsal: stř 04.04.2012 19:26
od beny-maser
rozvody jsou stejný,jak na 2,5 tds jestli máš konkrétní dotaz tak se zeptej,jinak v "jak na to" jsou zrovna rozvody na tds dobře popsaný(já mám na pětku a tam to teda je). Jinak proč je chceš měnit?maj životnost motoru,doporučuji pouze kontrolu nastavení.
Napsal: čtv 05.04.2012 18:03
od vencabavor
beny-maser píše:rozvody jsou stejný,jak na 2,5 tds jestli máš konkrétní dotaz tak se zeptej,jinak v "jak na to" jsou zrovna rozvody na tds dobře popsaný(já mám na pětku a tam to teda je). Jinak proč je chceš měnit?maj životnost motoru,doporučuji pouze kontrolu nastavení.
Chci to vyměnit protože mi tam něco cvaká a po sundání vika,jsem zjistil že je řetez volnej
Napsal: čtv 05.04.2012 18:10
od beny-maser
jak jako volnej? tam je napínák a ten i když bude řetěz vytahanej tak ho bude držet napnutej,aby tam nebyl jinej problém

Napsal: čtv 05.04.2012 18:24
od vencabavor
No prostě to chci rozebrat a podívat se co tam cvaká.Je to zvuk něco jako když o něco šktá řemen,třeba na pumpe posilovače.Ale nic s toho to není pač jsem měl řemeny komplekt dole a ozývá se to od rozvodů.A když přiložím šroubovák k uchu tak je to krásně slyšet.
Napsal: čtv 05.04.2012 18:54
od beny-maser
hmm, tak vyměnit celou sadu i s plastovejma vodítkama, ale počítej s tím že je to tak sundat hlavu a vanu, jinak je to totál vopruz. I když možná ta vana bude stačit, ale musí se ti podařit pěkně nasadit prsa zpět hlavně pozor na gumičku u kanálu na vodní pumpu,aby jsi jí až to budeš vracet neschrnul.
Napsal: čtv 05.04.2012 19:06
od vencabavor
Díky.To jsem nevědel
Napsal: čtv 05.04.2012 20:16
od Tompo
Tam je průser, když do toho někdo leje nějaký sračky nebo olej nemění, pak je místo oleje mazut a postupně to vydrbe kluzáky a ani napínač to nedopne... Hlava dolu, vana dolu...
Napsal: pát 06.04.2012 08:44
od vencabavor
Jo taky mi to říkal mechanik že to asi budou kluzáky,pač je to jako takové čvachtání.Už je mi jasné proč to nikdo nechce dělat.Kdyby měl ještě někdo nějakou připominku,radu,fintu,velice rád uvítám.
Napsal: pát 06.04.2012 20:01
od beny-maser
jediná finta je se na to vy.....
pokud budeš mít nějakej konkrétní dotaz tak se zeptej, jinak se ti bude hodit kolík na zajištění setrváku a přípravek pro nastavení vačky, stačí do obdélníku z plocháče vyříznout kolmo otvor , který bude pasovat na vačku v Jak na to to je nakreslený a popsaný a místo kolíku použít vrták hlavou ven.
Napsal: sob 07.04.2012 11:20
od vencabavor
Děkuji za rady,po velikonocích se do toho pustím.Ale alspon mám zkušenost že nemám dávat nikdy auto do servisu

Napsal: ned 08.04.2012 11:56
od Tompo
vencabavor píše:Děkuji za rady,po velikonocích se do toho pustím.Ale alspon mám zkušenost že nemám dávat nikdy auto do servisu

??
Napsal: pon 09.04.2012 12:27
od shade741
No já bych spíš nechal tenhle motor bejt a raději tam dal něco jiného, 318Tds není zrovna povedený kousek

Napsal: pon 09.04.2012 18:41
od beny-maser
nevim proč?
to je zase rada

kdyby chtěl benzína tak si ho může koupit rovnou a mezi 2,5 a 1,8 tds je rozdíl jen ve dvou válcích, jinak je všechno stejný nebo hodně, hodně podobný.
A předělávat auto na jinej typ motoru je 2tis za schválení,a neskutečnej voprus s předěláním el a tak. Kvůli tomu, že tam něco klokotá, se to fakt vyplatí.
Napsal: úte 10.04.2012 19:38
od vencabavor
Panové,já jsem si koupit zrovna 318TDS,má užasnou spotřebu 5l,je to kombajn a vzhledem že se mi narodil kluk tak myslím nemá cenu o tom mluvit.A že je to lenochod,no tak je ale potřebuju se dostat jen s bodu A do bodu B a hlavně za nejmín pěnez. Na blbnutí a "trhání" asfaltu mám cabrio 325. A měnit motor za jinej to je opravdu opruz,to jsem už zažil na E30.Takže si myslím že když už měnit motor tak dotahnout s německa nejlépe celé auto se stejnou motorizací.Tot můj nazor

Napsal: úte 10.04.2012 20:07
od beny-maser
souhlas a palec nahoru

Napsal: stř 18.04.2012 12:42
od picimuri
Jestli můžu přispět svojí troškou do mlýna, tak ti povím že sem musel na svim tds taky sundavat prsa, ale kuli tomu že byla vůle na rozvodech.. Ve finále to byl ustřihý pero na zajištění řetězovýho kola na klice. (Najezdil sem s tim asi 1000km, zaplať panbuh že se to neprotočilo..

) Jinak prsa sem sundaval s odstrojenyym předkem, nevim jestli se to vubec necha delat jen zezhora. A risknul sem to a sundal sem to s nandanou hlavou a vanou. Šlo to docela v pohodě, stažený to moc nebylo. Jediný co je třeba si ohlídat je ta gumička na těsnění pod hlavou pro vodním kanál, ale to už tady bylo zmíněno.. Když sem prsa zasouval zpět tak sem se hodne modlil
