Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.04.2012 19:58
od Monty_CZ
Zdravim, mam takovej problem. Pres zimu auto (motor M52B25) stalo a kdyz jsem ted ho byl projet, tak po delsim stani (treba hodinku a vice) a znovu nastartovani se zakouri z vyfuku. Je to celkem oblacek svetle namodrale barvy. Kdyz to chcipnu a nastartuju hned, tak to nekouri. Za jizdy taky nepozoruju zadny kour.
Volnobeh to drzi, dobre startuje, vykon se mi zda taky vpohode. Olej to pred zimou nebralo prakticky vubec. Ted na jare jsem jeste nenajel tolik, aby se dalo posoudit jestli nejakej mizi.
Cim to muze byt, ze to po startu takhle zakouri? Muze to byt separator oleje? Pred zimou bylo vse ok. Nekourilo to vubec.
Napsal: stř 04.04.2012 08:47
od Danny13
taky na fóru se to už řešilo, zkus se podívat.....například tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %FD+kou%F8
Napsal: stř 04.04.2012 09:29
od Monty_CZ
diky moc. Tohle jsem nenasel.
Neni mi ale z toho jasne kdy mu to kourilo. Me to udela jen po delsim stani kdyz nastartuju. Kouri to tak cca 2 sekundy a pak vse ok.
Takze proste asi zmerim tlaky abych vyloucil ty krouzky, vymenim separator a pokud to nepomuze, tak vymenim semerinky ventilu.

Napsal: stř 04.04.2012 19:34
od beny-maser
změř tlaky, ale na kroužky bych to neviděl spíš ty gufera na ventilech budou již vytvrdlé.
Napsal: sob 07.04.2012 11:30
od vencabavor
Tohle jsem měl přesně taky a byly to gufera,vymenil jsem je a byl klid.A jinak mi to jezdilo dobře.Ale už je to nějaký páátek co jsem to dělál

Napsal: sob 07.04.2012 12:57
od Monty_CZ
no toho se prave bojim, to musi jit cela hlava dolu ze?
Napsal: sob 07.04.2012 17:55
od sa-tan666
da se to udelat i bez demontaze hlavy ale musis mit nato pri

pravky
Napsal: ned 08.04.2012 18:59
od pragdejf
Napsal: ned 08.04.2012 19:13
od Monty_CZ
tazke problem je, aby ventily nezapadly dovnitr. Ten kompresor mi prijde dost slozitej. No ja bych to resil tak, ze bych vzal balonek a ten pripojenej na hadicku narval do valce dirou od svicky a balonek nafoukl. Ten vyplni prostor valce a dle meho by ventil nemel propadnout dovnitr.
Napsal: ned 08.04.2012 21:54
od sa-tan666
no neni to nic sloziteho ono to jde udelat i tak ze si das pist do HU a ventil se ti optre o pist a potrebujes neco cim stlacis misku a odjistis pul mesicky ale musis dat pozor nato abys to nahodou nedelal na valci kterej neni v hu pak by ti vetil spadl do valce a hlava musela dolu
Napsal: pon 09.04.2012 16:47
od pragdejf
me naopak ten kompresor prijde jako nejsnazsi reseni. jenom jak vymyslet spojeni zbytek vymlaceny svicky-vzduchova hadice a zaroven mit moznost to utahnout. kouknu se, co najdu v praci.
Napsal: ned 15.04.2012 15:36
od Monty_CZ
tak jsem vypozoroval, ze kdyz s tim jedu velice opatrne, tak to nezakouri. Ani po delsim stani to nekouri. Pouze pokud jsem s tim jel ostreji tak to pak zakourilo.
Objednal jsem tedy novy separator. Pri rozdelani hadic k sani uz bylo videt jak je olej uplne vsude. V sani byla uplna potopa. Separator jsem tedy vymenil a vypada to, ze je to tim vyreseno.
Vymena gufer ventilu se tedy zatim realizovat nebude
