Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.04.2012 13:04
od mates_
zdravím, mám e46 320D touring, mám ho týden :oops:

potřeboval bych trochu poradit...1. problém je že mi na autě funguje jen dálkové odemykání a když strčím klíč do zámku (řidičovi dveře - ostatní zámky nemají) tak sním volně bez odporu otáčím a nic to nědělá, tak jsem si řekl že tam bude něco ulomeného v mechanismech či táhlech a nebo je celý zámek ko??

další věc... když jedu tak auto někdy táhne jak má a někdy třeba táhlý kopec jakoby ztratí sílů.. řešil jsem to s borcem co prodává díly a ten mi říkal že buď regulace turba, nebo zásobník tlaku a nebo turbo samo bude ko... tak nevím... mě přijde že to je stejný jako když jsem mě na 200sx bow a ten byl špatně seřízený a propouštěl tlak a ten unikal a turbo pak nemělo takový efekt a přetáčelo se..

a další problém při záběru v nízkých otáčkách mi někdy bouchalo cosi do tunelu, řekl jsem si kardan -uložení... a taky jo a oběhdal jsem si uložení kardanu, přišlo mi přední a včera jsem to odkrytoval a samozřejmě je ko to zadní... kardan jsem si poznačil baych ho pak složil stejně kuli vyvážení, ale popravdě jsem to prohlížel a jak vůbec jde ten kardan rozdělat a z něj pak ty ložiska??? ( uložení) díky za rady :wink:

Napsal: úte 03.04.2012 13:40
od Vlasta
K tomu bodu 1. Možná si to původní majitel posichroval, aby to nešlo otevřít planžetou nebo trhákem

Napsal: úte 03.04.2012 20:08
od mates_
to si nemyslím, protože on to byl čistě laik a říkal že prostě jednoho dne se to pokazilo - ten zámek a od tý doby to čekoval jen klíčem na D.O.

Napsal: stř 04.04.2012 19:53
od mates_
tak uložení kardanu vyměněno... díky za rady...akorád jak jsem rasoval ven ten šusplech a pak zpět tak mi někde o kardan škrtá ,tak to ještě musím "čeknout"


ostatní Errory zůstávají

Napsal: úte 10.04.2012 10:09
od mates_
k tomu tahu auta nikdo nic nemá?

Napsal: úte 10.04.2012 11:06
od paca
zkus na http://e46.bmwklub.cz tam kluci často řeší problémy s 320d, obzválšť se 100kw :wink:

Napsal: úte 10.04.2012 15:31
od pragdejf
no zamek se zmrvil tak, ze se ho nekdo snazil lousknout. u tohjo pochopitelne majitel nebyl, takze to podle nej vzniklo najednou. rozebrat zamek a zjistit, co je spatne.

Napsal: stř 11.04.2012 20:01
od 3kutas
matess píše:k tomu tahu auta nikdo nic nemá?
Určitě se jedná o problém podtlakové regulace turba. Běžná závada.
Co bych ti poradil, prohoď čídlo u EGR ventilu a dej ho k turbu a naopak. Pokavať máš zaslelepný EGR ventil, to čidlo tam je vlastně na oko u EGR. Kdyby sis chtěl čidlo sehnat nový, vyrábí ho firma Pierburg a není to zrovna levná záležitost. Moje řešení: sehnat z bouračky a vyžadonit si čidlo od EGR ventilu-bude podstatně míň unavené.

Napsal: ned 15.04.2012 21:06
od mates_
počkejm, abych to správně pochopil, EGR je propojenej s podtlakem turba a je tam nějaké čidlo?? a to samé čidlo je i u turba v té regulaci?? nebo sem lempl a uplně jsem to nepobral?? mam toho nyní mraky a ještě jsem ani neoddekloval motor abych si prohlédl jak to tam jest dělané...


další věc co se chci zeptat ,začalo mi vzadu pískat brzdy, nejsem si jist která strana, ale na jedné straně mi chybí takový ten napružený plech, jak jakoby aretuje brzdič oproti třmenu jestli mi se správně vyjadřuji... je možné že to je tím?? destičky jsou skoro nové a brzdy se nehřejí co sem to osahával..


plech viz foto

Obrázek


a ještě doplním ohledně zámku - není nikterak poškozen, dokonce ani ta klopka proti vodě a nečistotám není poničená, pouze se volně otáčí, i zoubky sou slyšet jak zapadají do klíče...

Napsal: ned 15.04.2012 21:20
od all
3kutas píše: Určitě se jedná o problém podtlakové regulace turba. Běžná závada.
Co bych ti poradil, prohoď čídlo u EGR ventilu a dej ho k turbu a naopak. Pokavať máš zaslelepný EGR ventil, to čidlo tam je vlastně na oko u EGR. Kdyby sis chtěl čidlo sehnat nový, vyrábí ho firma Pierburg a není to zrovna levná záležitost. Moje řešení: sehnat z bouračky a vyžadonit si čidlo od EGR ventilu-bude podstatně míň unavené.
tak sem to musel přečíst asi 50x než sem pochopil co to vlastně píšeš :-)
Není to čidlo ale solenoid (ventil) ..... vede tam 12v a sepne podtlak do výstupní hadičky....

Ano, je to jak píšeš, pokud máš odpojený EGR tak tam nepotřebuješ ten ventil..... (potřebuješ ho mít zapojený jen na ele. konektor aby ti jednotka nehlásila chybu solenoidu ;-) ale ten podtlak do nej zapojený mít nemusíš!
Ten ventil od EGR dáš místo ventilu na ovládání turba. Tím zjistíš zdali je to tím!

ps: může to být váha vzduchu, může to být palivové čerpadlo.... atd
vyhledej někoho zdatnějšího na diagostiku....
odkud si? vždy se tu někdo najde kdo ti s tím pomůže ;-)

add. ten plech na té brzdě být má! a věřím že může za to pískání!

Napsal: pon 16.04.2012 18:31
od mates_
to já vím že ten plech tam být má :( ale kde ho mám sehnat??? jinak jsem z České Třebové - východní čechy

Napsal: pon 16.04.2012 18:48
od all
http://autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjh ... PWj9Y1/A==

celý odkaz zkopíruj, nevím zdali se to korektně otevře pouze po kliknutí

Napsal: pon 16.04.2012 21:36
od mates_
sakra... zrovna to nemají skladem :( a v elitu ani aftermarket to nemají, no musím se ještě zeptat v bmw, ale tam to bude stát nesmysl asi.. jinak díky moc za tip, a je tu tedy někdo zdatnější na bmw v pardubickém kraji??? :)

Napsal: pon 16.04.2012 21:42
od all
maj to skladem, můžeš to mít druhej den, nebo ti můžu sehnat jetou ....

Napsal: sob 21.04.2012 09:04
od mates_
takže ty plechy na brzdy jsem sehnal..


a byl jsem u známého a napíchnul jsem to na Gutamanna


nahlásilo to tyto závady :

101 - regulace plnícího tlaku

6 - systém zpětného vedení spalin

27 - vyhřívání chladící kapaliny


závady se podle diag. oběvují opakovaně , což je logické :)


co se z toho dá vyvodit?? nebo kam podívat?? :)

nasvědčuje to tedy opravdu asi na ten egr a na tu podtl. reg. turba pokud se nepletu že?