Napsal: sob 31.03.2012 10:20
Zdravím,
mám BMW ř.3 označením E46 rokem 2002, koupeno v CZ mnou od nova.
Auto má najetých nějakých 131tisíc km.
Označení na víku je 318i,ale je to ta silnější verze 105Kw / 145koní.
Ježděnené na 5W40 Castrol Magnatec.
Auto funguje krásně, servis si na něm dělám sám, spíž funguju u Mercedesu,ale o to nejde.
Auto už od nova někdy nechtělo naskočit a nebo chytlo a škubalo sebou - motor, několikrát na diagnostice v Renocaru, pokaždé nic nenašli a auto vrátili s tím, že je ok.Jenže po letošní zimě, nastala závada, kdy auto po dobu jízdy, pípne a samo zdechne.Rozsvítí se prokluz, kontrolka parkovací brzy je najednou oranžová, někdy si blikne i baterka a někdy i olej.Někdy vytáhnu klíček a na další start je to ok a někdy můžu takhle šaškovat třeba i 5krát než se něco s motorem začne dít.Zajel jsme tedy za kamarádem na diagnostiku a ta pravila senzor vačky A - nesmyslný signál a senzor vačky B - zpožděný signál apod.
Tak jsem neváhal, zašel do BMW a koupil oba senzory i s těsněním nové.Vyměnil jsem je zároven s olejem, filtrm vzduchu a kabinákem - jarní klasické úkony.Sednu do auta, auto chytlo krásně, jedu zhruba 20km, jindy by už auto dávno chcíplo a krása, jenže pak šup a zase pípne zdechne, nejede...zastavím u krajnice, nastartuje, jedu 100metrů a zase zdechne..A pak zase a pak zase...smázl jsem zase ty stejné chyby na diagnostice a vesele se jelo dál..zhruba těch 20km, než auto začlo zase zdechat.Dojel sem do garáže s kontrolkou prokluzu a oranžové parkovací brzdy a auto nechal být.
Napadá mě jen, když jsem vyměnil čidla, že se ukazují ty stejné hlášky na diagnostice..prodřená izolace kabelů? Spálená elektrika?
Nebo musí se tahle čidla nějak naprogramovat do řj? Něco v tom smyslu bylo psané jako příbal krabičky od BMW.
děkuji za pomoc,
Martin.
mám BMW ř.3 označením E46 rokem 2002, koupeno v CZ mnou od nova.
Auto má najetých nějakých 131tisíc km.
Označení na víku je 318i,ale je to ta silnější verze 105Kw / 145koní.
Ježděnené na 5W40 Castrol Magnatec.
Auto funguje krásně, servis si na něm dělám sám, spíž funguju u Mercedesu,ale o to nejde.
Auto už od nova někdy nechtělo naskočit a nebo chytlo a škubalo sebou - motor, několikrát na diagnostice v Renocaru, pokaždé nic nenašli a auto vrátili s tím, že je ok.Jenže po letošní zimě, nastala závada, kdy auto po dobu jízdy, pípne a samo zdechne.Rozsvítí se prokluz, kontrolka parkovací brzy je najednou oranžová, někdy si blikne i baterka a někdy i olej.Někdy vytáhnu klíček a na další start je to ok a někdy můžu takhle šaškovat třeba i 5krát než se něco s motorem začne dít.Zajel jsme tedy za kamarádem na diagnostiku a ta pravila senzor vačky A - nesmyslný signál a senzor vačky B - zpožděný signál apod.
Tak jsem neváhal, zašel do BMW a koupil oba senzory i s těsněním nové.Vyměnil jsem je zároven s olejem, filtrm vzduchu a kabinákem - jarní klasické úkony.Sednu do auta, auto chytlo krásně, jedu zhruba 20km, jindy by už auto dávno chcíplo a krása, jenže pak šup a zase pípne zdechne, nejede...zastavím u krajnice, nastartuje, jedu 100metrů a zase zdechne..A pak zase a pak zase...smázl jsem zase ty stejné chyby na diagnostice a vesele se jelo dál..zhruba těch 20km, než auto začlo zase zdechat.Dojel sem do garáže s kontrolkou prokluzu a oranžové parkovací brzdy a auto nechal být.
Napadá mě jen, když jsem vyměnil čidla, že se ukazují ty stejné hlášky na diagnostice..prodřená izolace kabelů? Spálená elektrika?
Nebo musí se tahle čidla nějak naprogramovat do řj? Něco v tom smyslu bylo psané jako příbal krabičky od BMW.
děkuji za pomoc,
Martin.