Stránka 1 z 6

Napsal: úte 27.03.2012 19:23
od stefkac
Ahoj jakej samosvor bych mohl použít na e36 325i ale aby padnul kus za kus,chtěl bych to na občasny drifty,okruhy atd?Díky

Napsal: úte 27.03.2012 19:42
od MattyX
kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnější :) určitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju :)

Napsal: úte 27.03.2012 22:17
od stefkac
MattyX píše:kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnější :) určitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju :)
a neznáš někoho komu bych dal diff a on poskládal a upravil poměr,dělá to tu někdo?

Napsal: úte 27.03.2012 23:12
od Dan td
Málokdo to "přeskládá" jen tak od oka, obvykle to obnáší repas. A cena v řádu desítek tisíc :wink:

Napsal: úte 27.03.2012 23:40
od stefkac
to se přesně nechtěl slyšet...a ty poloosy mi tam nepujdou seriovy z vanosu u to difu z 2.0 s poměrem 3,45?Mě už tuten dif nákej typek právě nabízel...

Napsal: stř 28.03.2012 07:49
od MattyX
ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstech :lol: je to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl :lol: pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí ;)

Napsal: stř 28.03.2012 17:04
od stefkac
MattyX píše:ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstech :lol: je to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl :lol: pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí ;)
on ten člověk psal že to pasuje na seriovy poloosy ale když řikáš že to nevydrží...a na kolik tak zhruba přestavba vyjde a kdo ji dělá?dík

Napsal: stř 28.03.2012 18:27
od kamikaze5100
Ja jsem dal na 325 samosvor z 320 (3.45) včetně poloos a vydržel 3 dny :lol: :lol: Dobra sranda. Teť mam origo (3.15) z M3 3.0 a drži zatim jak drak :twisted:

Napsal: stř 28.03.2012 18:30
od Fw190
na kolik te vysel ten 3.15?

Napsal: čtv 29.03.2012 00:01
od kamikaze5100
Fw190 píše:na kolik te vysel ten 3.15?


3,15 ať už z M3 nebo 325i se pohybuje mezi 7-15tis zaleži hodně na stavu!!!!

Napsal: čtv 29.03.2012 10:55
od noname
kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku :wink: překvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...

Napsal: pát 30.03.2012 12:32
od stefkac
noname píše:kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku :wink: překvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...
kdo teda dělá repase a kolik se tak zhruba pohybují cenyu repasů?

Napsal: pát 30.03.2012 12:52
od stefkac
A bude vubec stačit na "občasny boky" seriovej z e36 325i?Poradte díky...

Napsal: pát 30.03.2012 18:43
od noname
jo těch 25 % stačí, ikdyž 325ka musí být v dobré kondici... "repas" zvládneš sám, teda výměnu ložisek a lamel, repas lamel dělá třeba člen Hanz, nebo se dají sehnat nové... a pokud se na nic z toho nencítíš a bydlíš blízko Ovy, tak ti to za pár kaček udělám.

Napsal: stř 04.04.2012 00:04
od stefkac
a jak to teda je ma vano v serii LSD nebo ne?už sem z toho blbej...a s kolika % se běžně driftuje?dík

Napsal: stř 04.04.2012 07:52
od MattyX
ne seriove kazda 2.5 špéru neměla ;) svornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti ;)

Napsal: stř 04.04.2012 17:07
od stefkac
MattyX píše:ne seriove kazda 2.5 špéru neměla ;) svornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti ;)
aha díky,a jak přesnmě poznam jestli má svor,někde sem se tu dočetl že podle nákyho štítku kde by mělo byt napano S?je to tak?

Napsal: čtv 05.04.2012 06:40
od _peper
Buď podle šťítku a nebo zvedni zadek auta a protoč kolem, pokud se ti budou obě točit stejným směrem máš svor.

Napsal: ned 03.06.2012 21:12
od norespect
panove , chtel bych se zeptat.. svorna vlozka z E34 -E30 .. pasuje do nejakeho obalu rady e36 ?dik

Napsal: pon 22.04.2013 18:36
od fabledwarrior
Jak už se tady někdo ptal, jaký diferenciály se používaj u drift speciálů? Kolik %? Chtěl bych si na příští sezónu postavit nějaký auto a zkusit si to:D