Stránka 1 z 6
Napsal: úte 27.03.2012 19:23
od stefkac
Ahoj jakej samosvor bych mohl použít na e36 325i ale aby padnul kus za kus,chtěl bych to na občasny drifty,okruhy atd?Díky
Napsal: úte 27.03.2012 19:42
od MattyX
kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnější

určitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju

Napsal: úte 27.03.2012 22:17
od stefkac
MattyX píše:kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnější

určitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju

a neznáš někoho komu bych dal diff a on poskládal a upravil poměr,dělá to tu někdo?
Napsal: úte 27.03.2012 23:12
od Dan td
Málokdo to "přeskládá" jen tak od oka, obvykle to obnáší repas. A cena v řádu desítek tisíc

Napsal: úte 27.03.2012 23:40
od stefkac
to se přesně nechtěl slyšet...a ty poloosy mi tam nepujdou seriovy z vanosu u to difu z 2.0 s poměrem 3,45?Mě už tuten dif nákej typek právě nabízel...
Napsal: stř 28.03.2012 07:49
od MattyX
ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstech

je to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl

pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí

Napsal: stř 28.03.2012 17:04
od stefkac
MattyX píše:ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstech

je to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl

pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí

on ten člověk psal že to pasuje na seriovy poloosy ale když řikáš že to nevydrží...a na kolik tak zhruba přestavba vyjde a kdo ji dělá?dík
Napsal: stř 28.03.2012 18:27
od kamikaze5100
Ja jsem dal na 325 samosvor z 320 (3.45) včetně poloos a vydržel 3 dny

Dobra sranda. Teť mam origo (3.15) z M3 3.0 a drži zatim jak drak

Napsal: stř 28.03.2012 18:30
od Fw190
na kolik te vysel ten 3.15?
Napsal: čtv 29.03.2012 00:01
od kamikaze5100
Fw190 píše:na kolik te vysel ten 3.15?
3,15 ať už z M3 nebo 325i se pohybuje mezi 7-15tis zaleži hodně na stavu!!!!
Napsal: čtv 29.03.2012 10:55
od noname
kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku

překvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...
Napsal: pát 30.03.2012 12:32
od stefkac
noname píše:kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku

překvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...
kdo teda dělá repase a kolik se tak zhruba pohybují cenyu repasů?
Napsal: pát 30.03.2012 12:52
od stefkac
A bude vubec stačit na "občasny boky" seriovej z e36 325i?Poradte díky...
Napsal: pát 30.03.2012 18:43
od noname
jo těch 25 % stačí, ikdyž 325ka musí být v dobré kondici... "repas" zvládneš sám, teda výměnu ložisek a lamel, repas lamel dělá třeba člen Hanz, nebo se dají sehnat nové... a pokud se na nic z toho nencítíš a bydlíš blízko Ovy, tak ti to za pár kaček udělám.
Napsal: stř 04.04.2012 00:04
od stefkac
a jak to teda je ma vano v serii LSD nebo ne?už sem z toho blbej...a s kolika % se běžně driftuje?dík
Napsal: stř 04.04.2012 07:52
od MattyX
ne seriove kazda 2.5 špéru neměla

svornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti

Napsal: stř 04.04.2012 17:07
od stefkac
MattyX píše:ne seriove kazda 2.5 špéru neměla

svornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti

aha díky,a jak přesnmě poznam jestli má svor,někde sem se tu dočetl že podle nákyho štítku kde by mělo byt napano S?je to tak?
Napsal: čtv 05.04.2012 06:40
od _peper
Buď podle šťítku a nebo zvedni zadek auta a protoč kolem, pokud se ti budou obě točit stejným směrem máš svor.
Napsal: ned 03.06.2012 21:12
od norespect
panove , chtel bych se zeptat.. svorna vlozka z E34 -E30 .. pasuje do nejakeho obalu rady e36 ?dik
Napsal: pon 22.04.2013 18:36
od fabledwarrior
Jak už se tady někdo ptal, jaký diferenciály se používaj u drift speciálů? Kolik %? Chtěl bych si na příští sezónu postavit nějaký auto a zkusit si to:D