Stránka 1 z 1
Napsal: pon 19.03.2012 13:09
od R4Zzy
Zdravím..
Vlastním E36 316ičko.
Můj dotaz spočívá v tom co všechno musím vyměnit, když se mi dělá na zadních kolech negativní odklon .. na geometrii to bylo a je to uhlé docela dost (fotku z monitoru bohužel nemám).
Při jízdě se to nejeví nějak špatně a v zatáčkách to sedí, ale mám strach z toho aby to neudělalo nějak zle celé nápravě. (Pokud tu žvástám lajcké nesmysly, předem se omlouvám .. sem autař začátečník)
Pak ještě jedna věc.. Při jízdě nad 130 se mi občas rozkmitá řízení .. to bych soudil buď čepy nebo stabilizátory .. popř. čím jiným to ještě může být ? Vepředu geometrie sedí.
Napsal: pon 19.03.2012 13:15
od _peper
Zajeď na pořádnou geometrii, tam ti řeknou hned kde je chyba. Pokud budou někde vůle zjístí to a tu geomtrii ti ani dělat nebudou. To platí jak pro přední tak zadní nápravu.
Nevím kde jsi to měl, ale jestli ti udělali geo s vůlema v uložení tak jsou to vyhozené peníze.
Napsal: pon 19.03.2012 14:16
od paveld
Zkus zajet jinam, odklony na zadku se daji normálně naštelovat.
Napsal: pon 19.03.2012 15:15
od onlybimmers
..
Napsal: pon 19.03.2012 15:45
od libovka
Štelovací šrouby na odklony se rádi trhaj.Takže to většina servisů nechce štělovat pokud to nemáš rozhejbaný. Odklony na hovno na zadku má každej druhej bavor.Ničemu to nijak extra nevadí a líp to sedí.Samozdřejmě to platí v rozumné míře a né že máš takový Áčka že jezdíš po ráfkách.
Taky samo záleží jestli máš stadartní podvozek nebo snižovanej.
Napsal: pon 19.03.2012 18:02
od Jendix
když jsem měl ještě e36 toura, taky byli zadní kola taky malinko do A, daleko víc mě ale štvalo že auto poměrně dost sedělo, a to při standartních pružinách.. nejdříve jsem vyměnil pružiny za nové.. malinko to pomohlo, ale pořád jsem chtěl mít zadek malinko vejš.. nakonec jsem vyřešil podložkama pod pružinu, není to sice ideální z důvodu neodpružených hmot.. ale auto vypadalo daleko líp.. podložka byla ca 12-15mm silná.. zvýšení díky přepákování reálně o cca 30cm..
v mém případě byla pak zadní kola prakticky kolmo k silnici..
Napsal: pon 19.03.2012 18:52
od R4Zzy
díky všem za odpovědi .. ještě jedna věc .. nedávno sem z driftu naletěl na chodník cca v 50tce .. podvozek se zdá být ok až na jednu věc .. de hrozně lehce do driftu .. ani nemusím moc přidávat a utrhne se .. Zadek to prostě nedrží jak dřív .. Diferák ?
Napsal: pon 19.03.2012 20:06
od rooc
Nekvalitni papuce?
Napsal: pon 19.03.2012 20:38
od roman320
Podvozek vypada, nebo urcite je ok? co takhle spodni pricny rameno? neni ohnuty? nebo tlumic?
Napsal: pon 19.03.2012 22:27
od R4Zzy
jak sem psal .. sem autař začátečník .. dřív sem jezdil akorát od 16cti na motorkách .. Motorku sem prodal a koupil bawce ..
Tlumiče sou o hodně tvrdší než přední .. to mě už taky napadlo .. Auto si trochu sedlo víc dolů zadkem, ale že by to způsobovalo driftění 1.6stky na suchém asfaltu ? ..
Na mokru to šlo utrhnout vždycky v některých zatáčkách, ale teď mi ustřeluje zadek skoro furt .. a při pravotočivých zatáčkách, které vynáší jakoby se ta pravá strana odlepovala od asfaltu ..
Nějak se mi to nezdá .. Hodím to v průběhu týdne na zvedák a mrknu na to příčné rameno .. díky za další radu

Napsal: úte 20.03.2012 10:41
od fizzer
horní uložení tlumičů?
Napsal: úte 20.03.2012 17:40
od Morte
Bych to neviděl tak černě,možná sis jenom tou ránou rozhodil sbíhavost na tom levým zadním...

Napsal: úte 20.03.2012 20:56
od libovka
Podle mě ti vyjel silentblok v zadním rameni a kolo má tendenci zatáčet.
Napsal: úte 20.03.2012 20:58
od roman320
Rozhozenou sbihavost by nejspis poznal aji na rovince. jeste me tak napada, tlumic ohlej neni? zkus na tom trochu poskakat, jestli ten zadek pruzi nebo je tvrdej..
Napsal: úte 20.03.2012 22:07
od Morte
sbíhavost na zadních kolech na rovince moc citit neni...ale když zastavíš po rychlejší jízdě, tak jsou kola cítit spálenou gumou...
ten silentblok by mohl dělat to stejný, pokud byl načnutej, tak ho ta rána mohla roztrhnout