Stránka 1 z 1

Napsal: ned 18.03.2012 21:49
od IQ7
Zdravím fandy bramboráků a mám dotaz: co může způsobit,že mi všechny 4 vstřiky,vstřikují benzín současně???Myslím,že ŘJ čeká na info o otáčkách,tak mne napadá snímač otáček vačky....??ale,hlava mi moc nebere,proč by dostávala pokyn pro všechny 4 současně???.kdyby vůbec nevstřikovali,tak bych si řekl,že neposílá snímač ot. imp. a je vadný,ale co může způsobit
tuto závadu :roll: ???
Díky za dobré rady.
Jirka

Napsal: pon 19.03.2012 07:08
od vsemick
No že by Mnichov počítal i s tak extrémním nouzovým režimem pochybuji.Zkus odpojit vstřiky i jednotku a propískni kabel jestli není spojené všechno se vším. (předchozí majitel koumák si mohl třeba vyvést měřící odbočky od kabeláže vstřiků a ty se vyskratovaly apod.)
Jak jsi vůbec přišel na to že fungují současně?Jinak tu lištu vstřiků jde vyškubnout ze sání a připojit na trubičku přívodu benzínu v poloze otočené o devadesát stupňů tak, že vstřiky míří před auto..kabeláž je na to taky dost dlouhá.- Když pak někoho posadíš za volant a necháš startovat tak je krásně vidět jak vstřiky prskají benzín cca.750mm před sebe, jak probíhá časování i jak vypadá rozprášený tvar kužele benzínu..není to nijak rychlý děj.

Napsal: pon 19.03.2012 09:44
od IQ7
Zdravím a předem díky za ochotu poradit.
Vstřiky jsem vyndal a napojil jinýma hadičkama,takže jsem vstřiky viděl vstřikovat a opravdu se mi zdálo,že jdou stejně,na rozdíl od svíček.Dočetl jsem se,že mají jít dva vstřiky současně,ale ne 4.Žádné paralelní kablíky od vstřiků jsem zatím nenašel.Myslíte proměřit odpor,mezi jednotlivými kablíky vstřiků?To vyzkouším,ale zatím jsem nic napíchnutého neviděl.Mam problém z bohatou směsí(černé svíčky) až tak,že po chcípnutí motoru mívám mokré svíčky a nejde to natočit.Po odpojení bat. chytne a chcípne.Podařilo se mi to několikrát na pár dní rozchodit a zase se to vrátilo.Jinak když chytne,tak jede
pěkně.Někdy se zblbnou volnoběžný otáčky a vyběhnou tak na 2300 a po pár vteřinách klesnou,ale to mi dělaly už dříve(auto mám cca 4 roky) a vždy jsem to rozchodil-odpojil jsem baterku a po minutě jsem ji připojil a bylo to dobrý.Netušíte,co jiného,kromě společného propojení,by to mohlo dělat?
Díky za radu

Napsal: pon 19.03.2012 10:35
od Brody
Ještě co je to za motor by bylo dobré napsat :wink:

Napsal: pon 19.03.2012 19:17
od milius
nevim o jakem aute si pisete ale napr m10 pri startovani pri studenem motoru strikaji vstriky soucasne

Napsal: úte 20.03.2012 07:07
od vsemick
Nechci někoho plést, tak jestli říkám blbost tak mě prosím opravte.Ale není to moc dlouho co jsem u jednoho M43 (tuším97 - ale zaručeně to byl ten novější typ) hledal krpu v kabeláži a při tom jsem zkoušel i vstřiky a ty stříkaly po jednom.Nevím jestli byl motor teplý nebo studený, ale bylo to krásně vidět.
Sám bych se taky rád poučil proč by měl vstřik otevřít jindy než při sání a stříkat na zavřený sací ventil.( a co by se s tím benzínem během komprese-výbuchu-expanze dělo)

Napsal: úte 20.03.2012 12:28
od Huska
milius píše:nevim o jakem aute si pisete ale napr m10 pri startovani pri studenem motoru strikaji vstriky soucasne


vstřikování L-JetTronic otvírá všechny současně, samostatné řízení měly až Motronic.
Takže dokud nebude jasné o jakém motoru se bavíme není možné poradit :-)

Napsal: pát 23.03.2012 12:05
od IQ7
Díky všem co se snaží mi poradit a jdu opravit chybu:jedná se o e36 motor M43 316i .Dočetl jsem se,že je vstřikování polosekvenční a po proměření konektorů vstřiků by to odpovídalo-když proměřím konektory vstřiků( bez vstřiků),tak mají všechny společný 1 pin(asi kostra),pak už jsou společné piny u 1a3,2a4.Sháněl jsem díly z nějakého jiného funkčního auta a podařilo,se mi sehnat:vstřiky i s reg.tlaku,snímač počtu otáček motoru a snímač identifikace válců,váhu vzduchu,vstřiky,volnoběžný ventil,DME jednotku,kabeláž,cívku s kabely a spínač škrtící klapky.Ještě přemýšlím,že koupím nový snímač teploty??Když proměřím odpor mezi piny je odpor max. i mezi piny a sondou snímače je odpor max.-měřeno při cca 17°C.Myslím,že by se měl snižovat se zvyšující teplotou,ale ani se nehne(ohříval jsem ho jen v ruce).Netušíte,jak to s ním má být???
Doufám,že až všechno vyměním(kabeláž,zatím vynechám),tak že pude motor poslušně makat :roll: .Část prohozenou mám,ale musím sehnat to čidlo.Našel jsem fa.,která by měla mít náhradu za Bosch od Febi,tak snad?

Díky všem za rady a omlouvám se,že píši až nyní-měl jsem dost hoňku.
Budu rád za všechny rozumné rady.
Jirka

Napsal: pát 23.03.2012 21:01
od ACDC
Společný vstřiků je +..

Napsal: sob 24.03.2012 09:27
od IQ7
Pro ACDC-díky.

Změřil jsem ted odpor mezi piny teplotního čidla ponořeného do horké vody a při nastavení ohmmetru na 2000k mi ukazoval hodnoty něco mezi 45-250:
dost hodnota lítala(mám obyč.multimeter,tak nevím jestli to není tím,ale u jiné součástky-třeba vstřiků,mi to naměřilo konstantní hodnotu)nemohl jsem
naměřit přesnější hodnotu.
Nevíte někdo kolik má mít odpor mezi piny??

Dnes už nový neseženu a chtěl bych pokračovat a k zamontování čidla potřebuji mít obnažené sání.
Díky.

Jirka

Napsal: sob 24.03.2012 11:48
od Francis
Startuje to normálně? Jede to normálně?

Napsal: sob 24.03.2012 16:55
od Fx
Francis: Viz třetí příspěvek, tam to popisuje celkem detailně.

Napsal: sob 24.03.2012 17:13
od Francis
Omlouvám se, četl jsem to od druhého příspěvku jen zběžně.
Když vezmu do úvahy "opravu" odpojováním řídící jednotky a ostatní symptomy, doporučuju zkusit jinou říící jednotku.

Napsal: ned 25.03.2012 13:59
od IQ7
Pro Fx-díky.

Pro Francis:DME jsem již koupil s dalšími díly a vyměním ji,ale díky za tip

Nevíte někdo,správné hodnoty(ohmy) teplotního čidla u e36 M43 316i??

Díky.Jirka

Napsal: ned 25.03.2012 14:47
od mequi

Napsal: ned 25.03.2012 14:54
od Fx
Jaký ročník auta máš? Ptám se kvůli EWS, protože od 1/95 není výměna jednotky stylem cvak-cvak.

Napsal: čtv 29.03.2012 11:39
od IQ7
Chci poděkovat všem,kteří se mi snažili poradit.

Auto jsem včera opravil a prozatím běží pěkně,tak snad?
Pokud bude opět zlobit,budu rád za každou dobrou radu.

Přeji hodně bezproblémových km :wink:

Jirka