Stránka 1 z 2
Napsal: úte 21.02.2012 17:21
od MACEK
Ahoj, známý prodává 328ku r.96, 1. majitel, najeto skutečně něco přes 200tkm, semtam puchýřek, v minulosti bouráno na zadek, zvlněné kotouče, špatné tlumiče a semtam něco bouchne na podvozku. Ale největší problém, že při přidání plynu sice táhne lineárně od nízkých otáček, ale když pustím plný plyn ve vyšších otáčkách a zase ho znovu přišlápnu, tak auto zatáhne citelně rychleji než kdybych ho držel celou dobu již od těch nízkých...může být problém ve vanosu, popř. ještě v něčem dalším? V bmw se moc nevyznám, ale jako druhé auto na hraní a "radost z jízdy" by se mi líbilo. Jakou může mít reálnou cenu takový vůz? Omluvám se za kvalitu foto, ale lepší bohužel nemám. Každopádně budu vděčný za každou radu

Napsal: stř 22.02.2012 09:13
od paca
tak záleží ještě na výbavě auta, ale když vemeš že za tlumiče, kotouče s deskama a nějakým tím čepem vyplázneš cca 15tis, pak vyměnit olej, filtry, svíčky to máš další cca 2tis (počítám pouze materiál), přední maska je po FL a př. nárazník je před FL to je taky divný, takže to mohlo být někdy ťuklé i napředek, ekodaň zaplacená?? to máš další 3tis a tím že jeto sedan, což má nižší hodnotu než kupíno = mě vychází cena cca okolo 30tis

Napsal: stř 22.02.2012 10:16
od MattyX
30 je strop

pak jeste podle vybavy by se to dalo dopilovat mozna az k tem triceti no ...
Napsal: stř 22.02.2012 10:23
od j3ykobim
bouráno, sedan, podvozek KO, nejcennější je asi motor, ale jak píšeš taky není moc v kondici, nevidím moc výbavu, ale nemá Mpaket ani jinej paket. Cenu nevidim ani tich 30, spíš sotva 20tis.
Napsal: stř 22.02.2012 11:25
od MACEK
Moc dekuju za hlasy a rady. Z vybavy to ma jen predek v el., dvouzonovou klimu s temi kolecky a velky BC jinak nic. Ten podvozek by me ani moc netrapil, jen se bojim toho motoru, jestli neni spatny treba ten vanos coz asi nebude levna zalezitost ze? Jde to jeste nejak poznat, jestli je spatny? Spotreba na dalku kdyz sem to mel pujcene byla 7,3 dle bc. Jinak jeho predstava je prave 40tkc, coz se mi zda taky celkem dost, eko zaplacene neni, ma to od novoty.
Napsal: stř 22.02.2012 12:07
od j3ykobim
Napsal: stř 22.02.2012 13:32
od MattyX
hm vybava vubec nic , pak pocitam ze eko poplatek taky nezaplacen ... 25 je strop , spis nakonec tak nejak ta dvacka , coz je polovina jeho predstavy takze te zrejme posla na ona mista kde už máš narvaný jiný věci možná

Napsal: stř 22.02.2012 13:49
od fizzer
MattyX: no jak to tak čtu, tak svojí škaredou, leč celkem opečovávanou 320i jednou místo prodeje asi raději zapálím...

Napsal: stř 22.02.2012 17:01
od beann
ja si myslim ze 30-35 tis neni spatna cena. ono taky zalezi co je na podvozku KO jestli komplet tak pod 30 urco, jestli cep a silac v hodonote 1000kc....
Napsal: stř 22.02.2012 22:02
od icecold
zas tak zlé bych to neviděl, když to není fest shnilé a motor nesnášel furt omezovač, studený vytočky apod tak je to ok, podvozkové věci se dá relativně v pohodě opravit za rozumný peníze, jen je třeba umět, horší je to s tím motorem, tam asi bude třeba trochu zalaborovat, myslím že za 35-40 tis by se to koupit dalo, pak dalších klidně i 30tis do toho dat, a auto nebudeš mít přímo top ale v lepším stavu než například 80% e36 u nás, však řekněte si že v dnešní době si koupíš i leštěnku a taky do ní zahučíš s penězma. Je to pořád 328i, výbavu se dá dodělat, Většina lidí to tu vidí nemožně s tím dat auto dohromady, já to vidím asi optimictičtěji, zkusil bych to shodit aspoň těch pět za EKO a brál bych to, v dnešní době se pod krásnými 328i v M.packetu za 80-90 tis se taky skrývají vraky

co se tyče vanosu tak pokud jsi mechanický zručný tak si myslím že to uděláš sám, jen v dílech to vychází cca na 3tis
Napsal: stř 22.02.2012 22:32
od MACEK
Tak to jsem čekal větší pálku za tu opravu toho vanosu. A spíše jsem zastáncem toho, že raději koupím levněji a postupně udělám co je třeba a vím co tam pak je a není, než koupit draze a spoléhat na pohádky jak je všechno top a "nové".
Jinak s tou eko sem myslel, že 2,8 plní EURO2, tudíž 3tkc nebo se mýlím

Napsal: čtv 23.02.2012 07:44
od j3ykobim
auto 40tis, ramena 4000-5000 tis, tlumiče 4000-5000 tis, uložení 1000kč, stabilizačky 1000 kč + par ptákovinek a si tam jen za přední nápravu kolem 10-13 tis + zadní náprava 4000-5000tis (tedy když nebereš Starline a pod.) + EURO 3000tis + dejme tomu jen opravná sada vanosu tich 3000tis no a ses tam hned přez 60tis bez práce za 328 v sedanu v relativně pěkném tech. stavu, ale vždy se něco posere tak to bude víc než 60tis.
Napsal: čtv 23.02.2012 08:31
od Totic
j3ykobim píše:auto 40tis, ramena 4000-5000 tis, tlumiče 4000-5000 tis, uložení 1000kč, stabilizačky 1000 kč + par ptákovinek a si tam jen za přední nápravu kolem 10-13 tis + zadní náprava 4000-5000tis (tedy když nebereš Starline a pod.) + EURO 3000tis + dejme tomu jen opravná sada vanosu tich 3000tis no a ses tam hned přez 60tis bez práce za 328 v sedanu v relativně pěkném tech. stavu, ale vždy se něco posere tak to bude víc než 60tis.
Nevím proč bys měl kupovat ramena za 4000-5000, celou přední nápravu jsem zrepasoval za 9tis i s prací včetně táhel řízení (teda bez tlumičů, tam je ještě uložení).
Tady by každej rád levně koupil a dobře prodal, ale tak některý ty ceny co tady hážete je jak za vrak na díly
K tomu přidávání plynu přesně jak píšeš to mi dělá samozřejmě taky a snad i všem ostatním zdravým e36, který tak reagují na plyn. Pod plným mě příde, že to jakoby přechlastáváš, ale když se to jen lechtá tak to pěkně ostře akceleruje.
Napsal: čtv 23.02.2012 08:48
od Dacud
MattyX píše:hm vybava vubec nic , pak pocitam ze eko poplatek taky nezaplacen ... 25 je strop , spis nakonec tak nejak ta dvacka
ja bych to vzal max za 20tisic a kdyz si spocitas opravy tak jses na cene zachovale e36ky s nejakou vybavou
Napsal: čtv 23.02.2012 09:11
od MattyX
Dacud píše:MattyX píše:hm vybava vubec nic , pak pocitam ze eko poplatek taky nezaplacen ... 25 je strop , spis nakonec tak nejak ta dvacka
ja bych to vzal max za 20tisic a kdyz si spocitas opravy tak jses na cene zachovale e36ky s nejakou vybavou
jo jo jako +- kolem tedle castky by se dalo asi pohybovat jako to uz by se pak muselo doladit podle realnyho stavu kterej tu nikdo nevime jo ... jediny co tomu drzi hodnotu je tak nejak ten motor , bejt to 318tka ve stejnym stavu tak tady vseci napisou ze to je srot vlastne

Napsal: čtv 23.02.2012 10:24
od j3ykobim
Totic píše:j3ykobim píše:auto 40tis, ramena 4000-5000 tis, tlumiče 4000-5000 tis, uložení 1000kč, stabilizačky 1000 kč + par ptákovinek a si tam jen za přední nápravu kolem 10-13 tis + zadní náprava 4000-5000tis (tedy když nebereš Starline a pod.) + EURO 3000tis + dejme tomu jen opravná sada vanosu tich 3000tis no a ses tam hned přez 60tis bez práce za 328 v sedanu v relativně pěkném tech. stavu, ale vždy se něco posere tak to bude víc než 60tis.
Nevím proč bys měl kupovat ramena za 4000-5000, celou přední nápravu jsem zrepasoval za 9tis i s prací včetně táhel řízení (teda bez tlumičů, tam je ještě uložení).
Tady by každej rád levně koupil a dobře prodal, ale tak některý ty ceny co tady hážete je jak za vrak na díly
K tomu přidávání plynu přesně jak píšeš to mi dělá samozřejmě taky a snad i všem ostatním zdravým e36, který tak reagují na plyn. Pod plným mě příde, že to jakoby přechlastáváš, ale když se to jen lechtá tak to pěkně ostře akceleruje.
Já to dělal nedavno
Přední
Tlumiče Bilstein B8 cena 3.482,- / ks
uložení BILSTEIN cena 742,-/ks
stab. LEMFORDER 516,- /ks
ramena HD 1.940,- /ks
zadní
Tlumiče Bilstein B8 2.623,-/ks
FEBI BILSTEIN 01967 297,- /ks
Napsal: čtv 23.02.2012 10:32
od c4mel
MACEK píše:Tak to jsem čekal větší pálku za tu opravu toho vanosu. A spíše jsem zastáncem toho, že raději koupím levněji a postupně udělám co je třeba a vím co tam pak je a není, než koupit draze a spoléhat na pohádky jak je všechno top a "nové".
Jinak s tou eko sem myslel, že 2,8 plní EURO2, tudíž 3tkc nebo se mýlím

přesně takhle sem kupoval auto já radši mín peněz a pak postupně opravovat a budu vědět co tam mám nového a nespoléhat na příběhy a keci předchozího majitele

nedávno sem koupil e36 323i r.v.97 s celkem slušnou výbavou jediné co mi chybí je že tam je malé místo velkého BC... původně to chtěl za 49k ale nakonec sem to ukecal na 37.5k a jezdí vklidu

sice jo má to pár much budu do toho eště muset narvat nějaký peníz ale jak si psal pak už budeš vědět co tam je opravené... zkus se na to auto pořádně mrknout jestli je to tvůj kámoš tak by ti ho snad aj mohl na den pučit zajet do nějaké dílny hod auto nahoru a bud sám nebo nějakéj mechoš at ti to pořádně prohlídne a uvidíš co tam je všechno vprdeli zjisti si kolik co bude stát a pak mu to odečti z ceny...
Napsal: čtv 23.02.2012 10:43
od icecold
c4mel píše: vprdeli zjisti si kolik co bude stát a pak mu to odečti z ceny...
a pak mu nakonec ještě prodávájicí bude muset zaplatit aby to auto vzal
Napsal: čtv 23.02.2012 10:48
od c4mel
icecold píše:c4mel píše: vprdeli zjisti si kolik co bude stát a pak mu to odečti z ceny...
a pak mu nakonec ještě prodávájicí bude muset zaplatit aby to auto vzal

no to by bylo taky možné

mě se ale taky zdá že když má tolik vad a skoro žádna výbava že 40 je moc... ale zase nadruhou stranu prodávat e36 328i třeba pod 30k to pro prodávajícího asi taky nebude moc přijatelné...
Napsal: čtv 23.02.2012 10:50
od icecold
ono myslím že i za těch 35-40 by se to dalo, ber tak, že koupíš nějakou 328i za 60-70 tis a nějaký opravy tě neminou tak či jinak, akorát tady těch oprav máš hodně najednou...