Stránka 1 z 1

Napsal: pon 06.02.2012 16:40
od fizzer
... zas nějaký blbý období či co, minulej tejden mi to vystřelilo těsnění pod ventildeklem, a když jsem to spravil tak zas přišel novej problém...

Přijdu ráno (cca-15°C) k pixle, nastartuju, oškrábu skla, odjíždím, prostě každodenní rutina. Během prvních pěti km mi to několikrát cuklo jakobych na vteřinu vypnul zapalování (jízda konstantní rychlostí 90 km/h). Při tom výpadku spadnul tachometr na nulu a ihned zase vystřelil na původní hodnotu, ekonoměr to samý, rychloměr jsem moc nepostřehl ale myslím že jsem periferně zahlídl, že ručička taky sjela kousek níž (ale ne až uplně na nulu, tak o 20 km/h). Zbytek cesty už to neudělalo, ten den jsem jel ještě několikrát a všecko v pohodě. Co tomu zase hrabe? Čidla kliky a vačky jsou nový, MAF vyčištěná, kostra v pořádku. Jinak jezdím teď po ránu často, už jsem jezdil i pod -20°C a všecko bylo v klidu :?

... nerad bych abych někde zůstal viset, strkat v mínus milion se mi fakt nechce... Dneska jsem šel radši hodinu pěšky, ale to taky není optimální :oops:

Napsal: pon 06.02.2012 19:31
od fizzer
... nikoho nenapadá možná příčina elektronickýho problému v souvislosti s mrazy? :?

Napsal: úte 07.02.2012 14:59
od michajel86
mne robil moj tatos to iste.. M50 320i .. A odislo mi cidlo klukovky.. Ale ked hovoris ze je nove.. tak neviem.. skus na par hodin odpojit baterku.. nech sa to resetne.. inac ma nic nenapada.. jedine diagnostika.. Preco si menil obe cidla? len tak pre istotu, alebo bol na to dovod?

Napsal: úte 07.02.2012 15:03
od fizzer
Čidla jsem měnil z důvodu, že mi občas blbnul volnoběh, zejména po delší jízdě vysokou rychlostí, popř. při dlouhém stání nebo jízdě na volnoběh.

... výměna byla k ničemu, závada stále přetrvává, ale udělá to tak pětkrát do roka, tak jsem to přestal řešit...

Napsal: úte 07.02.2012 15:14
od Carpadian
Nenasálo čerpadlo nějaký humus z nádrže:?: Vyměnil bych palivák a vyčistil nádrž, lépe celý palivový systém. Tím bych začal. :wink: Kdo ví, co se za ty roky v nádrži válí. Pak bych pokrajoval čidlem na převodovce, jestli BMW nějaký má (Ford ano).

Napsal: úte 07.02.2012 16:02
od fizzer
Palivový filtr jsem taky nedávno měnil, navíc to by nevysvětlovalo to podivný chování budíků, tohle bude na tuty nějakej elektrickej gremlin

Napsal: úte 07.02.2012 16:12
od Carpadian
By ses divil, co předvádí Ford teď v zimě. :lol: Má zepředu na převodovce čidlo (výborný místo) a když jedeš, tak to má volnoběh 1.500ot, jak zastavíš, tak 500ot (než to RJ srovná). Tacho občas lítá od 80 do 110, ale jedeš furt stejně. Jak se oteplí, tak se to zase uklidní, jako vloni. Neřeším. :wink: :lol:

Napsal: úte 07.02.2012 22:50
od j3ykobim
mě to tedy necuká, jen vypadávaj tak 1měsičně na 1-3s budíky, prej to bude elektrika, ale sem lempl budíky vyndavat....., jelikož to občas jde klidně 3 měsíce bez výpadku..., tak na to zatim kašlu....

jinak už se to tu řešilo, dej hledat

Napsal: úte 07.02.2012 23:34
od icecold
hele a co takhle ŘJ Motoru? třeba někde probíjí konektor, nebo ne úplně dosedá ke konektoru..za zkontrolování nic nedáš :wink:

Napsal: stř 08.02.2012 09:57
od fizzer
j3ykobim píše:mě to tedy necuká, jen vypadávaj tak 1měsičně na 1-3s budíky, prej to bude elektrika, ale sem lempl budíky vyndavat....., jelikož to občas jde klidně 3 měsíce bez výpadku..., tak na to zatim kašlu....

jinak už se to tu řešilo, dej hledat
Hledal jsem, ale asi jsem levej :?

Napsal: stř 08.02.2012 10:01
od fizzer
icecold píše:hele a co takhle ŘJ Motoru? třeba někde probíjí konektor, nebo ne úplně dosedá ke konektoru..za zkontrolování nic nedáš :wink:
To jsem dělal na podzim, průběžně kontroluju zda k ní neteče a konektory prostříkávám kontaktolem. Ještě to zkouknu.

... ale mám jinou teorii, auto od nedělního odpoledne stálo a včera večer byla vybitá baterka (11.8V, startovat jsem ani nezkoušel) - možná tím jak jezdím kraťasy se blbě dobíjí, je možný že by byla tím nedělním ranním startem tak vydrbaná, že by pak mohla způsobovat tyhle kejkle? ale mám tam ten "silnější" altík, tak by se snad měla dobíjet rychleji... :?

Napsal: stř 08.02.2012 11:29
od michajel86
Nooo, to by mohlo vysvetlovat toto chovanie.. baterka ma nezsiu kapacitu v mrazoch ... a tiez sa slabsie dobija. teoreticky je mozne ze ti to pri starte vyresetuje jednotku.. a potom sa nacitavaju hodnoty znova.. ale aj tak si myslim ze mas nieco s tym snimacom.. popripade riadiacou jednotkou.. skus diagnostiku..

Napsal: stř 08.02.2012 11:35
od j3ykobim
to máš pravdu, něco tady vyhledat je vždy boj..., taky stim mám věčné problémy :evil:

jinak tu jsem se ptal já :) http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=102602

ale jak sem psal, teď to dělá max. 1 měsičně, tak na to kašlu, ale až to opravíš..., rád se stavim, aby si juknul i na moje budíky :D

Napsal: stř 08.02.2012 12:21
od fizzer
no tak nejsem levej, tohle jsem našel :lol: ale myslím, že se jedná o jiný problém. u mě nejspíš ten výpadek na budíkách bude sekundární problém...