Stránka 1 z 2
Napsal: pon 06.02.2012 16:40
od KarelOstrava
Takže...
momentálně mám E36 TDS touring naprosto bez problémů,ale nějak jsem zatoužil po kupéčku. Toura bych měl tento týden prodat,ALE nevím jakou motorizaci kupé si vybrat. Najezdím měsíčně přes 1000km,proto asi ne 28i. Něco málo jsem tady pohledal ale nic moc,proto píšu. Jelikož najezdím tolik kilometrů,sem tam mě napadá že si TDSo nechám,ale opravdu nevím. Hodně jsem uvažoval o 318is,ale moc jich myslím není a mám strach že to budou vylítaný kurvy,samozřejmě né každá.
Takže pokud by mi někdo poradil co je dobré a co ne,nebo sem dal odkaz co si pročíst,tak díky. Ale jak píšu,jde mi jen o to,že najezdím dost kilometrů.
Díky za cokoli

Jo a do cca 50 000,-
Napsal: pon 06.02.2012 17:16
od MartinCoupe
Cau.
Podle toho, co jsem tady na foru vycetl, idelani volba je 328i, pripadne 323i.
Spotreba bude tak nejak podobna, od 8,5 do 10l, podle toho v jakem stavu je auto a jak jezdis.
Ja mam 320i Coupe, dlouhodobe jezdim za 9,5, ted v mrazech -20 stupnu za deset.
Takze spotreba v pohode.

Zalezi na tobe, jestli si koupis vylitanej strep nebo solidni stroj.
Na auta zkus kouknout bud tady, nabo na e30 foru. Sem tam se tam objevujou zajimave kusy.
Ten sesti valec si zamilujes!
Napsal: pon 06.02.2012 18:16
od MatelliE36
myslim, že tady je toho dost o tyhle problematice, zkusil bych víc hledat

Jinak na všech E36tkách si budeš muset dávat pozor na všechno, jsou už to přece jenom starší auta, sám to víš moc dobře když jí máš. Dá se koupit zachovalá a opečovávaná E36tka, ale určitě by nestála 50tis.

Podle me neni spatna ani 1.8 nebo to iso, 6ti valec je samo o necem trosku jinym

Napsal: pon 06.02.2012 18:36
od Danny
tebe pálí dobré bydlo
pokud máš tds v dobré kondici tak bych se ho v žádném případě nezbavoval a coupé si případně pořídil na víkendy....
Napsal: pon 06.02.2012 18:38
od Maysner
Musis si rict, jestli jezdis trasy do 20km nebo nad 20km, mesto nebo okresky ...... Mesto do 20km, zerou vsechny R6 hodne, R4 min. Delsi trasy po okreskach jednoznacne 323i nebo 328i. 323i je nejuspornejsi R6. 320i ma kratsi prevod, jak "dospely" R6, a diky tomu je mimo mesto zravejsi, ve meste nastejno. Aktualni mrazy, ciste mesto 15km jezdim i za 14l /100km s 320i

Rychlost nedodrzuju (coz casto dokaze spotrebu snizit), casto po ranu do prace specham. Okresku (Brno - Letovice) dokazu momentalne jezdit za cca 9,5l, chvili to zenu 150, chvili kadlam kolem kila. S 328i bych to dokazal jet kolem 8,5l stejnym stylem
318IS v coupe je dost, stav zalezi kus od kusu. Vylitana muze byt jakakoli motorizace
Napsal: pon 06.02.2012 19:34
od xSAFA
Na takovou výměnu bych se asi vyprdnul, pokud to současné není kaput shnilé s X dalšíma investicema... A když už tak koupit něco novějšího nebo pokud e36 tak voňavku, která za 50tis nebude. Jako představa, že bych třeba já teď prodal za směšný prachy toura a pořídil další "popelnici", která chtě nechtě bude mít nějaké investice a budu zas řešit věci co už jsem dělal na tom současném autě tak mě teda přechází chuť... Ale je to na tobě.

Napsal: pon 06.02.2012 19:48
od KarelOstrava
Jezdím převážně město,do práce to mám 20km,to se mi 325tds tour ani nezahřeje,proto to řeším takhle...a navíc jsem mladé koupil ochcávku,proto toura tolik nepotřebuju

Napsal: pon 06.02.2012 19:55
od KarelOstrava
A ochcávka taky něco stála + ekodaň,chci změnu,e36 se mi líbí a půjčku nechci ani vidět

Napsal: pon 06.02.2012 21:23
od Jamall
zůstal bych u věrného touru a koupil nezávislé topení...je to zázrak přijít ráno v 6 do auta...všichni kolem škrábou, krčí se v bundě a rukavicích a ty jedeš v triku, ze kterého jsi vylezl z "postele"
Napsal: pon 06.02.2012 21:48
od Totic
Nevím co stojí takový Vochcávky (ani to po pravdě nechci vědět), já jen jestlis nemohl rovnou koupit 318IS mladé a měl bys vše pod střechou.
Jestli se ti TDS nezahřeje vem 1.8 do města. V opačném případě při couračkách městem s šestiválem v mrazech počítej 12l/100km a to by se ti jako naftařovi kua nelíbilo.

Napsal: pon 06.02.2012 22:06
od krejcia1
Za mě když 4vál tak jedině iso ale s motorem M44, ale pokud jezdíš po městě, tak tu spotřebu stejně nezachráníš, s tímhle motorem
po městě jezdím tak okolo 10-11l
Napsal: pon 06.02.2012 22:24
od Dacud
co takhle neco na plyn? zamozrejme to uz koupit s plynem a budes si jezdit jak pan

ale zalezi na stavu... mel jsem 1,8i, ted mam 323i a muzu doporucit oba motory. s 1,8i jsem byl moc spokojenej! spotreba po meste 8l a vsude me to dovezlo bez zadnych problemu... s 323i jsem take spokojenej akorat trosku vetsi spotreba ve meste ale mimo mesto jsem s potrebou niz nez s 1,8i... takze to beru tak... doporucuji oba motory

Napsal: pon 06.02.2012 23:25
od honzabiker1
1000km za mesic, tj 12000 za rok, to mi neprijde jako moc velky najezd.. Ale myslim, ze za 50k slusny sestival nesezenes a uz vubec ne v kupe..
Napsal: úte 07.02.2012 11:00
od gs500e
plyn je super, ale na krátké trasy to není ono, když člověk veme, že stejně vždy startuje na benzín a prních pár km také jede na benzín než to přepně samo na plyn...
Napsal: úte 07.02.2012 11:18
od Dacud
gs500e píše:plyn je super, ale na krátké trasy to není ono, když člověk veme, že stejně vždy startuje na benzín a prních pár km také jede na benzín než to přepně samo na plyn...
to mas preple hned jak ma voda 35-40stupnu... nevim jak ty ale ja mam zahrato na pulku po 3km v techto mrazech...
Napsal: úte 07.02.2012 11:59
od xyron
honzabiker1 píše:1000km za mesic, tj 12000 za rok, to mi neprijde jako moc velky najezd.. Ale myslim, ze za 50k slusny sestival nesezenes a uz vubec ne v kupe..
presně tak, tenhle nájezd mám já na Z4 a to jezdím jenom v letní sezone... 1000km za mesic je slusnej i když spíš průměrnej nájezd

ta 328i by tě určitě nesežrala...
Napsal: úte 07.02.2012 13:35
od Pitrs11
Měl už jsem hodně e36 od 316 po 325 . Ted mám e36 325coupe . Pokud ti mužu poradit , dohodni se s někým kolem tebe a projet se ve všech e36 od 316 po 328. Určitě tě se každý z nás rád pochlubí svojí e36. Ale pokud máš rád sílu motoru , tak sice 320 má pěkný zvuk jako R6 , ale oproti 325 fakt nejede a jenom žere benzín. A 1000km za měsíc co najedeš neni nic co tolik poznáš. Jenom pro uplnost e36 316 6ks , 318 8ks , 318 is 4ks , 320 18ks , 325 8ks. a to je v modelu e36 . Motory R6 2.0 a R6 2.5 ještě v několika e34 . Za mě motor jedině R6 2.5 , at vanos nebo bez vanos. A pokud budeš pak časem spokojený , a budeš chtít jezdit za levno , tak si tam nech namontovat nové lpg .
Napsal: úte 07.02.2012 18:07
od Totic
Provozuješ bazar s E36kama či co?

323i a 328i v tom výpisu nevidím, tos měl jen předfacelifty? Ale je fakt, že jsou s 325i Vanos velmi podobný, jenom navíc pozink.
Nicméně 1000km měsíčně, ale PO MĚSTĚ je jezdit s šestiválem na p*ču. Krátkýma trasama stejně pujde motor brzo doprdele, na přesuny a spotřebu fakt tu 1.8mu.
Napsal: úte 07.02.2012 18:16
od xSAFA
Pitrs11 píše:e36 316 6ks , 318 8ks , 318 is 4ks , 320 18ks , 325 8ks
V tom si se někdy svezl nebo si to vlastnil? Pokud vlastnil uniká mi naprosto a zcela smysl...
Napsal: úte 07.02.2012 19:59
od Pitrs11
Píšu pouze o autech , který jsem vlastnil a vlastním. Najel jsem snima docela dost km a tak mužu porovnávat . Bazar z e36 nemám , ale za tu dobu co se e36 vyrábí jsem jich už pár měl. Většinou mám vždycky aspo dvě Bmw. E36 323 a 328 jsem opravdu neměl a proto jsem je vynechal. Pouze jsem v nich párkrát jel a na krátkých cestách. A to že bude kurvit motor 2.5 na krátkých trasách , to si děláš pr..l ne? Hele už pár e36 316 , 318 a 320 jse předělávalo a dával se do nich motor 2.5 . Vzhledem k tomu že se to dělalo na přání zákazníku , tak myslím vzhledem k investicím co je to stálo ,tak asi měli vážnější duvod proč dotoho jít. Jak říkám , projet se v pár kouskách a udělej si závěr sám. Každýmu sedne něco jiného. Třeba ti sedne víc ta 318 , ale pak jedině 318Is.
