Stránka 1 z 1
Napsal: pon 06.02.2012 15:22
od Andre2
Má někdo zmáklé jaké jsou (zda-li jsou) rozdíly na těchto motorech?
Vím, že je jiné turbo ,vstřiky, vysokotlak... ale zajímá mě, jestli je tam třeba rozdíl i v hlavě, sání, pístech, ojnicích, klikovce atd.
A jelikož to nejspíš bude 330xd, tak i jestli je jiný přední dif a poloosy.
Chci to na takový menší projekt a váhám jestli se vyplatí přidat 50t a víc za 150kW verzi.
Napsal: pon 06.02.2012 20:24
od Totic
Tak vzhledem k tomu, že je každý jiného obsahu a prej konstrukce, nejsou na vzájem moc kompatibilní co se týče elektroniky.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
M57D30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 135 kW (přesný objem 2926 cm³)
M57TUD30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 150 kW (přesný objem 2993 cm³)
Napsal: pát 10.02.2012 20:29
od espejc
Jsou to skoro stejný motory, silnější má větší turbo a pár kapek navíc + jinak naprogramovaná řídící jednotka
Dle servisáků
Napsal: sob 11.02.2012 13:16
od all
oba motory sem měl rozebrané a skládal z nich jeden

nepovedlo se
ten 150kW motor je jinej, jen vypadá podobně

má jinak udělaný rozvod řetězu. jiné víko, atd....
osobně bych radši ten 150kW motor, ale ten zase trhá řemenice na klice

Napsal: ned 12.02.2012 20:56
od Andre2
all píše:oba motory sem měl rozebrané a skládal z nich jeden

nepovedlo se

ten 150kW motor je jinej, jen vypadá podobně

má jinak udělaný rozvod řetězu. jiné víko, atd....
osobně bych radši ten 150kW motor, ale ten zase trhá řemenice na klice

Co se nepovedlo?
Pamatuješ si třeba rozdíly jako ojnice, písty, pístní čep?
Co sání? Jsou už na té 150kW verzi silnější hřídelky klapek?
Napsal: ned 12.02.2012 21:15
od all
písty jiné, ojnice nevím, čepy nevím, sání 150kw měla klapky a 135 neměla.
měla klapky silnější ale stějně šli ven
nepovedlo se záměna hlavy (kvůli rozvodu řetězu) a je tam jiná vstřikovací (CR) lišta je tam čidlo navíc.....atd.