Stránka 1 z 2
Napsal: pon 30.01.2012 13:34
od Trimack
Ahoj, nedavno jsem se zarazil, kdyz jsem koukal na otackomer a na neutral tam byla cca 700-800 otacek. Nevim, kolik je normalni, ale zda se mi to hodne. Mam E46 320i M54. Kolik mate vy s jakym motorem?
Napsal: pon 30.01.2012 14:07
od FiliposII
E36 M50B25 - cca 572 ot/min (měřeno na emisích)
Napsal: pon 30.01.2012 15:19
od petelin
e36 M43b16 - 803 ot/min (měřeno na emisích)
Napsal: pon 30.01.2012 15:57
od c4mel
e36 323i někdy 800ot a někdy jen 600ot jak kdy
Napsal: pon 30.01.2012 16:57
od balda88
e36 323i okolo 800 a když je motor pořádně zahřán spadne to na něco kolem 600
e92 325xi něco dopodného jako e36 323i
Napsal: pon 30.01.2012 17:17
od icecold
M50B20TU 700 ot
Napsal: pon 30.01.2012 17:49
od ivezcordoba
M52B20 emise změřeno 720ot/min (má být snad 700 - 800)
Napsal: pon 30.01.2012 19:36
od fizzer
M50B20 750 rpm, za jízdy 1000
- za studena 1000, za jízdy 1250
(proč je za jízdy vyšší volnoběh než po zastavení? dělá to víc lidem, nebo to mám zase rozbitý

)
Napsal: pon 30.01.2012 20:25
od BartakkMartinW
Ja mam za jizdy taky vyssi otacky asi aby byl motor lip pripravenej na akci:-)
Napsal: pon 30.01.2012 21:18
od petelin
fizzer píše:proč je za jízdy vyšší volnoběh než po zastavení? dělá to víc lidem, nebo to mám zase rozbitý

)
mám to uplně stejný, za jízdy kolem 1000ot +
Napsal: pon 30.01.2012 22:35
od Lucifer
M51 D25 TDS 765 naaměřený předepsaný 675-825
Napsal: pon 30.01.2012 23:27
od DWXak
Stejně jak fizzer, kolem 700-800... Spíš mě zajímá proč když stojím otáčky nehoupou, ale za jízdy krokem s vyřazenou rychlostí ano? To to mám zas rozbitý já

Napsal: úte 31.01.2012 08:17
od wiky69
no jo vsichni to mame rozbity

Napsal: pon 26.03.2012 23:36
od Trimack
Takze jsem byl na emisich a E46 M54B22 predepsane otacky 600-800, namerene 690
Napsal: úte 27.03.2012 09:01
od bmw335
335i e92 600ot/min
Napsal: úte 27.03.2012 15:23
od Brody
Záleží na zahřátí motoru. Ale většinou kolem 700. A to i za jízdy tuším. 2,8ma v e36

Napsal: úte 27.03.2012 16:02
od metroken
e46 M54 700-800ot a za jízdy podobně...
Napsal: ned 15.04.2012 17:23
od dvoris
M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?

Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.

Napsal: pon 16.04.2012 12:40
od JardaF
dvoris píše:M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?

Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.

Na M43 s dojížděním na světla to mám to samé a neřeším to a z kopce nevyřaďuji brzdím motorem

Napsal: pon 16.04.2012 21:09
od dvoris
JardaF píše:dvoris píše:M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?

Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.

Na M43 s dojížděním na světla to mám to samé a neřeším to a z kopce nevyřaďuji brzdím motorem

Jako zatím mě to taky nějak nebrání v provozu,ale hlodá mi to v hlavě co to způsobuje