Stránka 1 z 2
Napsal: pát 20.01.2012 14:18
od PeterE36
Zdravím, máte někdo zkušenosti se stavitelným podvozke JOM, nebude to asi žádná hitparáda co .. soudím podle té ceny. Jestli máte někdo nějaké zkušenosti tak poraďte uvažuji o koupi.
Napsal: pát 20.01.2012 14:49
od MattyX
cena odpovídá kvalitě a jízdním vlastnostem... ono víceméně všechny podvozky s cenou do 10tis jsou na tom stejně ...

Napsal: pát 20.01.2012 15:05
od PeterE36
Tak na víkendové ježdění by mohlo stačit ne ?

Napsal: pát 20.01.2012 15:42
od BMWIIIPower
Bla bla bla,mám ho rok a půl a za ty peníze paráda (hlavně štelování)...nemám s ním problém,akorát je na mě asi malinko tvrdej.Čekal jsem,že po nějakým nájezdu změkne a nic...Přesednu do auta z jinýho a připadám si jak v motokáře.
Napsal: pát 20.01.2012 15:57
od Fw190
taky ho mam a za ty prachy v poho, ale tvrdy je dost no. Ale jako jestli v tom nebudes vozit batole , tak neni problem. Podle me lepsi volba nez HR za 30 000

podle me vysledek stejny. Na starem 1,6 jsem na nem jezdil 4 roky a pak slo auto do sveta a mozna ze na nem jezdi do dnes !!! takze kvalita neni az tak hrozna . Ale nebyl to ten stavitelny teda.
Napsal: pát 20.01.2012 16:02
od PeterE36
No nechci aby to bylo zas jako kámen

kámoš má něco podobného, ale ne JOM na Golfu MKIII a to tě vyhazuje ze sedačky

)
Napsal: sob 21.01.2012 15:00
od papyk
Já ho měl na touru 318i, dával ho tam nový ještě předchozí majitel a přišlo mi to tvrdý jak cyp, ještě tvrdší než HR co mám na Mku a to je cenově někde jinde. A k životnosti těžko něco napsat bo sem to auto měl ani ne 1rok, ale nevěřím tomu že štelovák za 10tyček bude nějaká hitparáda

Napsal: sob 21.01.2012 16:07
od Fw190
prave ze jen za 5

Napsal: sob 21.01.2012 16:42
od BMWIIIPower
Může mi teda nějaký odborník říct, v čem je rozdíl mezi podvozkem JOM a podstatně dražším,značkovým,co do funkčnosti??Zpracování je jasný,možná i výdrž...,ale cena taky...a funkčnost??Myslím,že je jen hrstka lidí (laiků),kteří by rozdíl mezi podvozky na autě poznali.A ti by možná jen nadávali,že JOM je tvrdej,jinak nic

Napsal: sob 21.01.2012 19:48
od Dabler
odborník nejsem.... ale za mě asi podotknout že u lepších podvozků je jiné vinutí a charakteristika pružin, šířka pístu tlumiče(komfort), povrchová uprava, provedení unibalu, možnosti nastavení geometrie a tuhosti tlumiče..
já bych bral podvozek od XYZ ale to je 20k+
Napsal: sob 21.01.2012 20:24
od Fw190
a jakou odhadujes zivotnost takeho podvozku za 20 000 + ? Pokud nekdo uprednostnuje pohodli, JOM pro nej neni, Pokud ale kupujes tvrdy, sportovni podvozek jako je treba HR. Vyplati se za nej dat 30 000? ja dal 5000 a jezdil jsem na nem skoro 5 let. A mozna ze drzi dondes. mas pravdu ze povrchova uprava nic moc a uz na prvni pohled jde videt ze je to levne

Ja ale zavodit na okruhu nebudu a do auta za 50klacku nebudu kupovat podvozek za 20. Jako treba do M3 bych to asi nerval

Napsal: sob 21.01.2012 21:05
od MattyX
já osobně mám podvozek za 3500kč (Ta-technix) takže s levným podvozkem mám něco s dočiněním ... hele dobrý , ale štelovací HR je prostě kurva jiná liga... ono jak už tu bylo zmíněno , už jen když se podíváš na pístnici tlumiče (Bilstein B8) tak to je už něco jinýho , kvalita použitých materiálů je taky někde jinde a celkový naladění je prostě o něčem jiným (to že minimálně polovinu ceny tvoří sponzorování výrobci nepopírám

) to pak ani není o zručnosti řidiče jak dokáže vnímat vlastnosti podvozku , ale pak to už prostě poznáš ...
Napsal: sob 21.01.2012 21:54
od Crixallis
no já na 36ce mám právě zmíněny podvozek JOM, naštelovaný to mám tak abych někde neutrh olejovou vanu, jezdím s ním denně už půl roku a můžu říct že za mě dobrý. Kámoš kupoval taky sportovní do hyundai coupé (nevím jaký), a když jsem s ním jel tak mi málem vypadaly zuby. bál jsem se, že když koupim a nahodim tenhle od JOMu tak že na tom budu podobně, ale vůbec. žádná extra tvrdost se nekonná. Včera jsem obsolvoval 11 hodinovou cestu, část byla po D1(luxusní stav), a naprosto v klidu. Pokud jde o životnost, tak když budu vymetat jednu díru za druhou tak moc nevydřží tlumiče ať už za 30 litrů nebo za 5. takže když se tyhle vymelou tak koupím nový, a nebude to tolik bolet. Když to shrnu, nemám s nima problém a tvrdost ideální. Překvapenej byl i kámoš, který jezdí/l v eMku...

Napsal: sob 21.01.2012 23:58
od BMWIIIPower
Píšete tady o jiné charakteristice a vynutí pružin..další zase,že drahý podvozek je jiná liga...Ale otázka byla,jaký je rozdíl ve funkčnosti??Myslím,že nikdo z vás nemůže říct,že by Jom od jiného podvozku na autě poznal jen jízdou.Prostě je to podle mě pro nás laiky stejná muzika za o hodně míň peněz,co se funkčnosti týká.A otázka tvrdosti je relativní..já s autem taky jedu 300km a nevadí mi to.Pak jedu do Kauflandu a sere mě to.Je to o silnici,ale když je sucho a chci se pěkně povozit,je ten motokárovej,sportovní,výškově stavitelnej podvozek za 5tis kč suprovej.
Napsal: ned 22.01.2012 02:26
od MattyX
rozdil ve funkcnosti tam je , jestli ho poznas je jen na tobe jaka jsi jitrnice tak to proste je ... laik ani nepozna za normalni jizdy jestli jede s predokolkou a nebo zadohrabem tomu to je fekal , tady se bavime na urovni lidi kteri od auta cekaji neco vic no ... kdyby tam ten rozdil ve funkcnosti nebyl tak vsichni jezdi na jomu a tatechnixech...
Napsal: ned 22.01.2012 09:08
od PeterE36
Takže jestli koupím Ta Technix nebo JOM je uplně jedno co ?

Napsal: ned 22.01.2012 10:19
od MattyX
ja mam ta technix na svem coupe uz druhou sezonu a funguje docela dobre (pevna sada 60/40), to ze pruziny by snesli trosku vetsi tuhost , a na pomalý stlačení tlumiče aby to bylo tuzzsi je asi fuk za tu cenu ... druhej podvozek bude uz neco podle mych predstav no

a pak jeste poladit nejaky tuzzsi stabíky

Napsal: ned 22.01.2012 11:42
od BMWIIIPower
MattyX píše:rozdil ve funkcnosti tam je , jestli ho poznas je jen na tobe jaka jsi jitrnice tak to proste je ... laik ani nepozna za normalni jizdy jestli jede s predokolkou a nebo zadohrabem tomu to je fekal , tady se bavime na urovni lidi kteri od auta cekaji neco vic no ... kdyby tam ten rozdil ve funkcnosti nebyl tak vsichni jezdi na jomu a tatechnixech...

noo,tady to je samej závodník,viď :lol:tvl,většině lidí tady ani auto nejede jak by mělo a nepoznaj to... .Pleteš se,většina z nás jsme laici (co se týká podvozků,tak určitě),používáme auta ke každodennímu ježdění,takže nepoznáme takový minimální rozdíly a pro naše potřeby levný podvozek plně dostačuje.Je jiná věc,že chce někdo značku,zaručenou kvalitu a nebo rozdíl pozná a proto sáhne po kvalitě,ale to už je podle mě člověk,co o podvozcích něco musí vědět,ví co potřebuje a hlavně ho plně využije za ty prachy.A nebo je to jak říkáš TY a každý kdo nepozná rozdíl mezi HR a JOMem po cestě do práce nebo na nákup je jitrnice.
Napsal: ned 22.01.2012 13:18
od xSAFA
JOM mám od jara, najeto 8tis, auto používám na běžný ježdění a naprosto bez problému. S tuhostí jsme spokojenej a určitě mi nepřijde nějak extra tvrdej, spíš tak akorát na naše silnice. Kamarád měl na bývalém autě KW nějakou tu základní verzi a to bylo jak kameň, tohle je úplně o něčem jiném. Jak odejde, beru jej určitě znovu. Co se týče nějaké povrchové úpravy tak teď mám auto zvedlé a jde dokonce normálně štelovat a nikde ani kousek náznaku koroze.
Řekl bych že většina lidí co kupuje dražší značkové podvozky to dělá spíš jen z principu a né z důvodu, že by nějak využili jejich potenciál. Jasně pokud bych měl Mko nebo autem jezdil skutečně na hraně nebudu tam cpát JOM...
Napsal: pon 23.01.2012 16:18
od wiky69
mám je na e36 od zacatku prosince. a jako nestezuju si vubec. ty TA je to samy jako jom "prý". a hlavne za tech pet táců je klidne koupim kazdej rok, nez origo nestelovaci za milion jako... sem student no
