Stránka 1 z 1

Napsal: pon 16.01.2012 01:30
od Kukace
Mam e36 cabrio 96 , 318i,M packet podvozek,225/45 R17 kola.Nechaval sem delat komplet repas prednich ramen a zadnich silentbloku v ramenech,nove tlumice.Vse krome stabilizatoru.A pri jezdeni po nerovnostech hlavne treba na kolejich od tramvaje,kdyz sou podlozeny betonovyma kvadrama tak je to celkem peklo.Co by to jeste mohlo byt?Nebo je to normalni?

Napsal: pon 16.01.2012 01:38
od shade741
Co přesně to robí? když mrkneš na stabilizační tyčky vepředu, tak dole bývaj vychozený v tý gumě, pak samotný čep na tyčce by neměl jít úplně jak bláto a hlavně by se tam neměl nijak kloktat atd, manžety by měly být neporušené. Dále samotné siláče na stabilizační tyči by neměly být zpuchřelé či vychozené, pokud bys chtěl zítra ti mohu vyfotit špatnou tyčku a siláč. Jinak nic není lepší, než vzít řádnou montpáku a pěkne to všecko projít, tak se toho i dost pozná :wink: hlavně nezapomenout na geometrii po těch ramenech, a pokud jsou i tyčky tak znova. Co horní uložení tlumičů, bylo také měněno? Pokud plave- není zdřejmě dobrá geo, pokud mlátí jedna z věcí co jsem psal

Napsal: pon 16.01.2012 01:45
od Kukace
Tycky rizeni + cepy taky meneny,ulozeni tlumycu meneny taky,geoska udelana.Neda se rict ze by to plavalo,nebo nekde mlatilo,ale proste se to auto cely nejak hrozne trese a je to proste desne nepohodlny,ale jenom na tech fakt velkych nerovnostech nebo rozbite silnici,mozna je to tim ze je to kabrio s tvrdym podvozkem,nevim.Ale kdyz jedu tu stejnou cestu ve svym fordu escort na kterym je vsechno 20 let stary a neudrzovany,tak je to proste mnohem pohodlnejsi na tech vetsich nerovnostech.Fotka by se hodila,dik.

Napsal: pon 16.01.2012 01:55
od shade741
já to totiž budu zítra měnit :wink: tak bych to mohl nafotit ale to prostě poznáš uplně vpohodě když bude špatná :wink: jinak to co popisuješ zažívam teda uplně normálně na 325 s tvrdým podvozkem taky, větší díra a je to, prostě ten podvozek není měkký, oproti sérii celkem dooost rozdíl, ale mě to vyhovuje, pro pohodlnější jízdu je potřeba jinej než mkovej no :D jinak pokud mas mtechnik podvozek a měnil jsi zadní siláče předních ramen dal jsi ty plné mkové? nebo klasiky?

Napsal: pon 16.01.2012 02:03
od Kukace
Dal sem plny mkovy,kdyz jedu sportovni jizdu tak mi to taky nevadi,ale kdyz nekoho treba vezu a jedu pianko tak je to fakt docela opruz,hlavne na tech kolejich,tady v Brne je to vsude desne rozbity.Ale tak pokud je to normalni jak rikas tak asi jo.Navic by mi to v servisu asi rekly kdyby byly spatny aji stabilizacni tycky,kdyz se uz menilo vsechno.A kdybych je nahodou menil,musi se pak zase delat geoska?

Napsal: pon 16.01.2012 02:28
od shade741
no, měla by se dělat po každým zásahu do podvozku, ale myslím že v případě těch tyček to asi nebude tak horký :wink: ale čistě můj názor, osobně teda čekám až je vyměním a pojedu tam :wink: tet jsem taky dělal předek a stále je to takový rozhrcaný, plave to jako blázen(hlavně na sněhu/ledu) takže geoška snad :) až na ty tyčky mám už všecko OK a oproti sérii to je prostě přes ty díry a nerovnosti dost tvrdé

Napsal: pon 16.01.2012 02:45
od Kukace
taky mi to plavalo a geoska to vyresila.

Napsal: stř 18.01.2012 13:55
od shade741
tak zde foto ty tyčky http://imageshack.us/photo/my-images/710/tykaaaa.jpg/ ten váleček má být v té gumě a pevně tam držet, jak je vidět guma byla po smrti a i čep se tam mlel jak hadr :wink:

Napsal: stř 18.01.2012 18:41
od Kukace
Ja co sem videl a fotkach stabilizatory,tak byly bez cepu,je to mozny?

Napsal: čtv 19.01.2012 00:50
od shade741
ano možné to je ale jedná se o zadní stabilizátor přední má vždy čep :wink: http://www.google.cz/imgres?q=ty%C4%8Dk ... 29,r:1,s:0

Napsal: sob 13.04.2013 15:46
od Bzuker
měnil jsem teď přední tyčku stabilizátoru, začal jsem povolovat tu horní matku a asi v polovině se trochu zasekla a začala se protáčet celá ta tyčka se závitem, tak si říkám ok už to má za sebou, přeřezal jsem to pilkou na kov a dal nový stabík Meyle HD, začal jsem utahovat horní matku, polovině zase trochu vůle a to samé, zas se ten čep začal otáčet spolu s matkou, tak už jsem měl trochu nervy co to má být :? nemám to jak utáhnout a je tam volné místo tak 3 mm na každé straně tak počítám že mi to bude za jízdy lítat, měl někdo podobný problém aby se takhle choval nový díl? Můžu zkusit ještě druhou novou tyčku ale jestli to bude to samé tak už nevím...

Napsal: sob 13.04.2013 16:13
od Totic
"Jak poznat spatne stabilizacni tycky"

ok, zajeď do servisu kde maj vybrační plošinu a tam si na to doslova "posvítíte" :)

Měnil jsem už kosti stabu od Meyle HD 2x, bohužel buď výrobce, nebo stejná kofigurace tj. M-technik podvozek / pneu 17" pr. 45 / tramvajové pásy maj za následek, že to uložení vydrží tak jeden rok.

Ano, při pomalé jízdě je to víc otravný než když se to přeletí, každopádně s hrkacíma kostma je to peklo. V zimě na 16" pr. 55 je to teď komfortní pianko. ;)

Napsal: sob 13.04.2013 16:16
od Honza325
:D :D to je dost běžný že se to protáčí.. A to jak na novym,tak na starym.. buď čep podepřít třeba panenkou-pokud možno nebo občas bývá před manžetou druhá matka-tou si to přidržíš a přední matku povolíš anebo nejčastěji je zepředu na šroubu díra na torx-taky přidržíš a povolíš. Pomáhá to ještě prostříknout olejem.
Pokud nic z toho stejně nelze a máš podezření,že je čep ještě ok nebo ho nechceš zničit a dojde na flexu, nařízni jenom tu matku. Krásně už jí pak sundáš a potom dáš případně jinou.

Napsal: sob 13.04.2013 21:40
od Lucifer
U meyle čepů si pamatuju že se taky protáčely. Nahoře čepu byl imbus kterym sis podržel celej ten závit a utahoval straňákem

Napsal: sob 13.04.2013 22:26
od shade741
je tam imbus na tom závitu, nasadíš klíč a přidržíš to imbusem a vesele dotáhneš, je to normální čep je v lůžku pohyblivej, starý tyky se z 90% odřezávají :wink: mám meyle hd stabíky už přes rok, silnice samá díra a drží jak nový, dneska sem je kontroloval při výměně kol