Stránka 1 z 1
Napsal: ned 15.01.2012 22:28
od mattess
Zdravím,mám BMW 323 e46 a chci měnit katalizátory.Chci se zeptat, je to složité? Mužete někdo poradit jak na to? Montáž demontáž? Předem dík
Napsal: ned 15.01.2012 22:33
od DAVIDBREBRE
mysim ze tady nekde je navod skus tlacitko hledat popriade jestli mas u koho to delat porpiade to delas doma tak idealne mit jamu nebo hydra.zvedaky povolis par sroubu(krasne zarezlejch):) a prehodis dil za dil pokud mas totoznej jakej tam ma bejt s tim co mas prace cca 30-50minut (a to dkyz bude i nakej jinej problem.. uvidis az vlezes pod auto nevim jak
je vejfuk schnilej a jak to vypada u predku a nevim jestli si kupoval nake juniverzal kat tak podle me vyhozny prachy bud origo a nebo jen rouru podle me jiny reseni tam neni
Napsal: ned 15.01.2012 22:39
od mattess
Ještě je nemám ,jen se tak ptám abych vjeděl do čeho jdu. A co je lepší,katy nebo trubky?
Napsal: ned 15.01.2012 22:45
od DAVIDBREBRE
Nevim jak si na to finacne ale kat bude stat min 8000 kc novej asi tak plus minus roura 300 kc presne rizla z kvalit. matrose plus stejne prumer(rezonatro misto kata) jako delal se i zavodni katy coz by byla parada ale v momente kdyz nemas udelanej celej vejfuk tzn. od svodu vcelku knicemu si myslim jako bud bejt tebou jen kata vykufat a nechat (stejnej efekt jako u roury a nebo ho celej vyhod a dej tam treba ten rezonator je to nejlevnejsi a asi nejrozumnejsi reseni z pohledu ceny a vykonu
Napsal: ned 15.01.2012 22:48
od DAVIDBREBRE
nicmene pokud je ten kat co mas dead tak jakmile tam hodis bud trubku nebo novej kat tak to pojedu urcite znatelne lip to mi ver!!!!!!!!
Napsal: ned 15.01.2012 22:53
od Figa
Máš 3 možnosti:
1) Koupit nový kat a doporučuji origo - nejpohodlnější, avšak finančně nejnáročnější možnost
2)Vyhodit kat ven a místo něj trubku a rezonátor, rezonátor dáváš jen kvůli utlumení hluku. Nejlevnější řešení, ale můžeš mít problém na emisích, pokud nemáš známého nebo tak něco.
3) Vykuchat kat - největší blbost, vykuchaný kat není uzpůsoben ke správnému odvodu výfukových plynů a vykuchaný kat není rezonátor!
Samozřejmě, můžeš použít i sportovní katy, ale tam si dát pozor na homologace a také s originálním výfukovým systémem nebudou mít optimální účinek.
Napsal: ned 15.01.2012 22:57
od DAVIDBREBRE
podle me stjene to skonci na trubce a rez. pokud nemas prebytecny penize ktery bych osobne na aute upotrebyl efektivneji...
Napsal: ned 15.01.2012 22:59
od DAVIDBREBRE
Figa píše:Máš 3 možnosti:
1) Koupit nový kat a doporučuji origo - nejpohodlnější, avšak finančně nejnáročnější možnost
2)Vyhodit kat ven a místo něj trubku a rezonátor, rezonátor dáváš jen kvůli utlumení hluku. Nejlevnější řešení, ale můžeš mít problém na emisích, pokud nemáš známého nebo tak něco.
3) Vykuchat kat - největší blbost, vykuchaný kat není uzpůsoben ke správnému odvodu výfukových plynů a vykuchaný kat není rezonátor!
Samozřejmě, můžeš použít i sportovní katy, ale tam si dát pozor na homologace a také s originálním výfukovým systémem nebudou mít optimální účinek.
ted nevim jestli tady na foru nebo na E46 foru nekdo daval i videjko s kucahni katu \.) znam par lidi co to ma nikdo si zatim nestezoval ale tezko rict osobne nic takovehoto nemam uf:)
Napsal: ned 15.01.2012 23:01
od mattess
Ještě k té demontáži,připadá mě tam strašne málo místa?
Napsal: ned 15.01.2012 23:27
od mattess
A co laděný svody?
Napsal: ned 15.01.2012 23:31
od DAVIDBREBRE
hale du spat rano stavam do prace zitra ti sem neco hodim co se tyka svodu tak urcite ne naky no name tzn za 5-8000kc to je shit prodava to dost radoby tunerskejch e-shopu tk to nehrab ideal zajet do nemecka poprida myslim ze par shopu tady nabizi veci od eismana nebo supersprintu jinak vyhozeny penize... otazka kolik penez mas a kolik penez das napis cifru a muzem najit naky reseni neni problem

Napsal: ned 15.01.2012 23:38
od shade741
Vykuchat kat je hezký ale pěkne nanic, není to turbo diesel, kde je prostě nejlepší přímá roura a hotovo, benzíňáky sou na to citlivý, rozhodně tam necpat jenom rouru, to je hovadina, změní se odpor výfukového systému a nepracuje to tak jak má. Oni se vždycky tuzéři pak diví že jim to divně jede a žere a podobně

Když už tak kat za kat, nebo jedině ten rezonátor, je ale potřeba vzít v potaz konkrétní auto a výfuk a vybrat to dle toho, nejlépe sehnat někoho se stejným motorem a rezonátory. rezonátor vlastně umožní snadnější odchod plynů ven(ale pořád to není přímá roura nebo kuchlej kat kde to víří), nevím jak je to u e 46 ale u e36 325 by museli jít dva jelikož jsou dvě větve, a ty středový tlumiče bych tam 100% nechal kvůli hluu, pokud nechceš bejt slyšet na pár km
Ohledne svodů: jelikož je tam m52 motor tak by tam měly pasovat svody z m3 e36 pokud se nepletu, akorát s podložkama ale jestli fakt pásnou na e 46 už pouze hádám musel by ti někdo říct

ale řekl bych že bez uprav by to nešlo záleží jak moc se dotoho chceš pustit

Napsal: pon 16.01.2012 00:57
od Dacud
co takhle rucne delane svody s celym vyfukem? kdyz uz vyfuk tak poradnej

kdyby jsi mel zajem tak mam suproveho borca v brne

kazdej odjizdi maximalne spokojen

kdyztak pisni SZ a domluvime se

nebudes litovat.