Stránka 1 z 1

Napsal: sob 14.01.2012 16:01
od cejsi
Ahoj,
mel bych na majitele e91 par dotazu. Mam moznost koupit 320d e91 177k se 170tKm najeto.
Prvni moje otazka zni na kilometry...zda je to cesta do pekel...ci ne... nemam s touto motorizaci zadne zkusenosti, do ted jsem mel jen benzinove motory...

A druha moje otazka, na palubnim pocitaci byla hlaska - viz. obrazek, nevi nekdo co by to mohlo byt?

dik

Napsal: sob 14.01.2012 16:04
od LadenaM3
Propadlá technická a emise...

Napsal: ned 15.01.2012 01:47
od Selix
Tenhle motor se dela teprv od 9/07 tak tezko rict, o moc vetsi najezdy nez mas ty zatim asi moc nejsou

Napsal: ned 15.01.2012 10:21
od Tehu
co jsem cetl tak 130Kw 320d uvadi jako jednu z nej variant ve 2,0 celkove spolehlivy jen uvadi ze se v posledni dobe zacinaji mnozit zavady turb...

Napsal: ned 15.01.2012 10:38
od cejsi
Diky za postrehy, jen dodam, ze to je uz FL r.v. 2009/1, takze nejspis najezdeny kilometry vesmes po dalnici...

je to velke dilema, vybava a stav super, ale jsem v rozpacich porad z tech kilometru...

Napsal: ned 15.01.2012 11:39
od king
cejsi píše:Diky za postrehy, jen dodam, ze to je uz FL r.v. 2009/1, takze nejspis najezdeny kilometry vesmes po dalnici...

je to velke dilema, vybava a stav super, ale jsem v rozpacich porad z tech kilometru...
pokud je zajimava cena, ty kilometry bych vubec neresil, to je proste realny najezd po 3 letech. To jenom u nas lidi kupujou auta dovezeny, ktery jsou dejme tomu 5let stary, mysli si, ze tech cca 150tis km je realny a pak se divi, ze se to sere, no aby ne, kdyz vetsina tech aut ma 250tis km a vic.

Napsal: ned 15.01.2012 12:25
od Tehu
tady najdes docela podrobny test a rozbor jednotlivych motorizaci... taky tak nejak vybiram motorizaci.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106917

Napsal: ned 15.01.2012 16:00
od Jendix
osobně bych se toho taky moc nebál, kupoval jsem e61 s necelýma 200tkm, jasně že musíš počítat s počítačením servisem.. ale jinak v tvým případě u dvouletýho auta..

pokud auto nebyl nějakej služebák na kterým se točili lidi (takovejch trojek jsem už pár viděl, ale na první pohled se to pozná podle interieru), tak se asi neni čeho bát.. ;-)

znám pár lidí, kteří koupili dvou-tří letý auto s 300tkm a taky naprosto bez problému..

naopak jsem viděl jednu e60 se 120tkm po německý policii, a hrůza.. interierově ve stavu auta po půl milinech km..

Napsal: ned 15.01.2012 22:09
od zlatas
já na ní mám najeto 235 000 a krom již zmíněnýho turba zatím díky bohu vše šlape jako hodinky..auto dostávalo pravidelnej servis a nic víc se dělat nemuselo..jinak jak tu někdo píše s tím utáčením,tak na mím autě je nemožný poznat,že má tolik najeto,nechal jsem nalakovat předek,kterej byl otřískanej od kamenů,takže vypadá jako nový,nikde nenese žádný známky takovejch kilometrů..takže je pak jasný,že když z toho někdo pulku stočí,tak to nikdo nepozná.. čili za mě,170 na tacháči,pokud jsou poctivý,tak je tohle auto zajetý :wink:

Napsal: čtv 19.01.2012 22:02
od cejsi
Tak dekuji za vsechny vase postrehy...
Nakonec jsem koupil jine auto nez jsem chtel. Je to 320d Touring e91 r.v. 2008/12 - fleet edition se 120kW...je to o 10 kW slabsi, ale bylo dobra vybava, kilometry a cena...

timto bych se chtel zeptat...je motor 1:1 stejny s typem o vykonu 130kw? jde mi hlavne o vymenu motoru...zda je filtr stejny a stejne mnozstvy oleje...?

dikec

Napsal: pát 20.01.2012 00:35
od Jendix
cejsi píše:Tak dekuji za vsechny vase postrehy...
Nakonec jsem koupil jine auto nez jsem chtel. Je to 320d Touring e91 r.v. 2008/12 - fleet edition se 120kW...je to o 10 kW slabsi, ale bylo dobra vybava, kilometry a cena...

timto bych se chtel zeptat...je motor 1:1 stejny s typem o vykonu 130kw? jde mi hlavne o vymenu motoru...zda je filtr stejny a stejne mnozstvy oleje...?

dikec
trochu jsem to možná nepobral, proč chceš měnit motor?

jinak motory by měli být identický, jestli se nepletu, tak tyhle verze s nižším výkonem jsou hodně často vidět v belgii a holandsku..

jedním z důvodů může bejt daň, která je v některejch zemích podle výkonu.. další je možná spotřeba.. jestli se nepletu, další stupeň byl pak efficient dynamics..

koukni na německejch forech.. tam se toho dozvíš asi trochu víc..

Napsal: pát 20.01.2012 17:04
od Tehu
cejsi píše:Tak dekuji za vsechny vase postrehy...
Nakonec jsem koupil jine auto nez jsem chtel. Je to 320d Touring e91 r.v. 2008/12 - fleet edition se 120kW...je to o 10 kW slabsi, ale bylo dobra vybava, kilometry a cena...

timto bych se chtel zeptat...je motor 1:1 stejny s typem o vykonu 130kw? jde mi hlavne o vymenu motoru...zda je filtr stejny a stejne mnozstvy oleje...?

dikec
motoricky krok z5 a zrejme i predface kastle ne ??? ale jestli ta cena opravdu stala tak proc ne...

Napsal: pát 20.01.2012 17:53
od Selix
cejsi píše: timto bych se chtel zeptat...je motor 1:1 stejny s typem o vykonu 130kw? jde mi hlavne o vymenu motoru...zda je filtr stejny a stejne mnozstvy oleje...?

dikec
Asi myslis vymenu oleje, ne motoru :) ten 130 kw ma oznaceni n47, tak mrkni na ten svuj, asi mas stejnej

Napsal: pát 20.01.2012 19:34
od Jendix
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

když si tady rozklapneš tu tabulku jak je diesel.. tak uvidíš že tam máš ten novější hliníkovej blok N47.. motory budou identický.. odlišnost bude pravděpodobně jen v programu ŘJ..

Napsal: pon 23.01.2012 09:02
od cejsi
Diky, asi jsem to napsal trochu spatne...nechtel jsem menit motor, ale olej v motoru.
Pres vikend jsem to dohledal a nakonec i vymenil. Tyto motory jsou identicke, takze napln byl 5,2 litru.

A jeste jedna otazka: auto nema tempomat, sehnal jsem packu pod volant, co je pak potreba dale udelat po namontovani...? Ma s tim nekdo na e90 zkusenosti?

Diky

Napsal: pon 23.01.2012 09:09
od matiz
Pokud budes mit stesti vymenis jen sdruzene prepinace a dokodujes vybavu. Pokud smulu, tak k tomu kupujes i nove budiky.

Napsal: pon 23.01.2012 09:24
od cejsi
Da se to na tech budikach nejak poznat?

Napsal: pon 23.01.2012 11:08
od matiz
ne, podle cisla kary. Ale nemam tady nainstalovane potrebne veci, takze neumim rict. v bmw ti to reknou.