Stránka 1 z 1
Napsal: stř 11.01.2012 20:28
od KarelOstrava
Tak a je to tady...
Mám toura e36 325tds a dva dny zpět mi odešel altík,to je v pohodě,už to řeším. Ale dneska ráno,sednu do auta a ono nechtělo naskočit,baterka dobrá,startér točí,jen motor nechtěl naskočit a jak jsem to zkoušel a zkoušel,začal blbnout i chudák startér,jakoby přeskakoval.
Teď mi jde o to,jestli to bude v pohodě jak vyměním altík nebo se něco dalšího posralo,třeba čerpadlo nebo něco podobného...
Nejsem mechanik a kdybych to špatně popsal,dejte někdo vědět

Napsal: stř 11.01.2012 20:31
od KarelOstrava
Potřebuju s ním denně jezdit a najezdím 1500km/měsíčně tak jsem bez něj víte kde
Napsal: stř 11.01.2012 20:52
od Tompo
při tom startování to jakože skoro běží, nebo vůbec nemá snahu? zaměř se na žhavení, mohla odejít "pouze" pojistka na relé žhavení, které je u řídící jednotky motoru pod oknem.
Napsal: stř 11.01.2012 21:46
od shade741
I bez zhavení by to mělo chytnout po dlouhym točení, primárně zkontroluj jestli ti jde nafta, tj pod sedačkama vzadu čerpadlo podavací- mělo by bzučet, klidne na něj natvrdo napojit 12v a pak odpojit hadici u filtru jestli jde nafta. Ohledně startéru, jak si to pořád trápil, tak si možná dost potrápil, takže si ho mohl i oddělat pokud si točil fakt dlouho, takže nevydrží vysunutý a vrací se z5
Napsal: stř 11.01.2012 22:12
od Tompo
Pak taky jestli nepadá nafta, při startu jsi stál čumákem proti kopci nebo z kopce? Z vlastní zkušenosti vím, že to chytne i bez podávacího čerpadla, ale musí být v nádrži víc jak 20l nafty...
Napsal: stř 11.01.2012 22:19
od shade741
bez podavačky chytnout muze, ale není to pravidlem

jednou sem ji zapoměl připojit v nádrži tak 50l a ani houby

Padání nafty dělá problém hlavně u starších modelů kdy podavačka z nějakého důvodu prostě nesepne před startem motoru, novější to prý už umí. Může padat i vlivem tekoucího říd vstřiku, který teče velice rád kolem kabelu

Napsal: stř 11.01.2012 23:55
od Tompo
tak tak, pak to taky rádo padá spuchřelejma předapovejma hadičkama, viděl jsem i prasklý - netěsný rychlospojky u pal. filtru.
Napsal: pát 13.01.2012 09:26
od KarelOstrava
Tak mi to dojelo úplně...
Jak jsem to chtěl převést do servisu,tak umřela baterka,otáčky byly ve třech tisících a nešly dolů,zaply se stěrače a nejdou vypnout - musela ven pojistka.
Takže dále nevím,nafta by padat neměla ne? Je tam čerpadlo.
Napsal: pát 13.01.2012 15:53
od shade741
padá a jako svině

je to častý problém, jak jsem již psal výše u starších modelů podavačka sepíná až po startu takže jakákoliv netěsnost je nahouby, vstřikovačka má tendenci si to natáhnout sama ale někd yjí to prostě nejde. Takže nakonec naskočil? jak toho bylo docíleno? Jinak rozhodně to chce dobrou baterku aby měla ŘJ štávu když to nedobíjí jinak dělá strašnej brajgl! tomu by odpovídaly ty problémy