Stránka 1 z 1

Napsal: úte 10.01.2012 20:04
od Lukino12
tak co myslite si ze je tohle mozne,nebo jen reklamni trik Mobil oilu.kdyz to po tech testech rozkuchali,tak byl motor jako novy,to se mi nejak nezda.Nahodil jsem vam tema,tak diskutujte:) http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8

Napsal: úte 10.01.2012 20:06
od Lukino12
jo,vlastne to me nenapadlo ,vsak je to taky BMW ne...

Napsal: úte 10.01.2012 20:30
od LiborM
Já bych tomu věřil, pokud ten motor byl pod neustálou kontrolou,tedy měl dostatek oleje a chladiva,tedy se jak mazal ,tak chladil, tak by to měl dát. Opotřebení motoru tam určitě bylo, ale nejvíc se motor opotřebovává když něco z toho nemá. Tohle auto nezažilo ranní starty,prostě furt jelo na jeden zátah. Nikdo to hlavně nehonil zastudena.

Chlapy přiznejte se, u koho je ted ta tříca :-)

Napsal: úte 10.01.2012 20:37
od fizzer
ehm... u půlky lidí co ji maji? jen o tom nevědí? :twisted: :lol: :lol: :lol:

takovejhle test je málo vypovídající... kdyby s tim takhle jezdili každej den pět kiláků do práce a pět z práce, hodně studenejch startů, popojíždění po městě, "českou" údržbu a českej benzín... jo, to by bylo o něčem jiným. Akorát to by zas nenamotalo milijón :lol:

Napsal: úte 10.01.2012 20:39
od Lukino12
jak rikas,treba to mozne je.ale ted jsem nasel zase jine video a reknu ti,ze doted jsem nevedel ze na olejovy filtr nemusi byt v nahrazce vubec spolehnuti,je to az takovy rozdil oproti originalu,co tady davaji?zatim jsem nemel zadny problem,ale co neni muze byt. http://www.youtube.com/watch?v=U53yl4zQFV0

Napsal: úte 10.01.2012 21:10
od BMWIIIPower
Je to pár let,co byla v inzerci 325i e36 z Holandska a na tacháku něco kolem 1,6 miliónu km.Stejně tak i audi a4 s podobným nájezdem...A byly za hubičku :lol: .Jinak ten test z videa je hodně měkkej,auto jelo neustále v ideálním režimu,takže o ničem.

Napsal: úte 10.01.2012 22:38
od LiborM
Lukino12 píše:jak rikas,treba to mozne je.ale ted jsem nasel zase jine video a reknu ti,ze doted jsem nevedel ze na olejovy filtr nemusi byt v nahrazce vubec spolehnuti,je to az takovy rozdil oproti originalu,co tady davaji?zatim jsem nemel zadny problem,ale co neni muze byt. http://www.youtube.com/watch?v=U53yl4zQFV0
Filtru v neorigu se určitě neboj, kupuj lepší značky a ne uplně ty nejlevnější. Mann, Filtron,Febi a jiné,tady problem nebude. Pokud bys tam dal Starline,tak možná ikdyž to by taky mělo držet. Problem je spíš u filtrů z polska uplně neznémé značky většinou za desetikoruny,tady bych si tak jistej nebyl. Ale nikdy při výměně oleje jsem neviděl,že by ten filtr byl nějak zničenej a to jsem těch olejů už udělal opravdu hodně a lidi do aut dávaj různý značky,takže bud v klidu.

Napsal: úte 10.01.2012 22:39
od Lukino12
LiborM-ta Kawasaki zelena na tvoji 36ce je luxus :wink:

Napsal: úte 10.01.2012 22:46
od Lukino12
no kdyz ti reknu co tam davam za filtr,tak bys me jako automechanik jebnul asi po tlame,jenze to jsem si neuvedomil ze by to mohlo byt tak spatne,prece kdyby to byl uplne smejd tyk by to nikdo snad ani prodavat nemohl ne,jako ze by to inspekce stahla s prodeje treba.

Napsal: úte 10.01.2012 23:11
od LiborM
Lukino12 píše:no kdyz ti reknu co tam davam za filtr,tak bys me jako automechanik jebnul asi po tlame,jenze to jsem si neuvedomil ze by to mohlo byt tak spatne,prece kdyby to byl uplne smejd tyk by to nikdo snad ani prodavat nemohl ne,jako ze by to inspekce stahla s prodeje treba.
Tak tos mě pobavil. Jakápak komise..... made in china a poland je spousta věcí kolem nás.

Víš jak tomu říkáme mezi kamošama,když ušetříš na fitru a pak třeba zadřeš motor. ¨UŠETŘIL A ZAMRDAL¨

Napsal: stř 11.01.2012 02:00
od Fatal Design
Ty tam stejně Libore můžeš dát jen filtr Green ... :) :) :)
Já mám Hengst v eMku a NoName made in Poland v Puntu :smich2:, ale když jsem dělal těsnění víka na Puntu a viděl ty origo dotěsňované plochy (rohy) silikonem z výroby, tak myslím, že je to v celku jedno ... :)

Napsal: stř 11.01.2012 09:17
od LiborM
Fatal Design píše:Ty tam stejně Libore můžeš dát jen filtr Green ... :) :) :)
Já mám Hengst v eMku a NoName made in Poland v Puntu :smich2:, ale když jsem dělal těsnění víka na Puntu a viděl ty origo dotěsňované plochy (rohy) silikonem z výroby, tak myslím, že je to v celku jedno ... :)
S tím Greenem máš recht:-)

Tak těsnění ventilového dotěsněno silikonem je doporučeno i u Bmw. Na 330i a 320d mě bez silikonu chcalo a to jsem použil origo bmw díl. Někdo mě říkal , že to řešil i na 740i.

Napsal: stř 11.01.2012 09:27
od MattyX
LiborM píše:¨UŠETŘIL A ZAMRDAL¨
můžu potvrdit :lol: :?

Napsal: stř 11.01.2012 09:31
od Fatal Design
MattyX píše:
LiborM píše:¨UŠETŘIL A ZAMRDAL¨
můžu potvrdit :lol: :?
Ovšem pozor ! U ženských je to většinou naopak ! :)

Napsal: stř 11.01.2012 09:33
od Fatal Design
LiborM píše:Tak těsnění ventilového dotěsněno silikonem je doporučeno i u Bmw. Na 330i a 320d mě bez silikonu chcalo a to jsem použil origo bmw díl. Někdo mě říkal , že to řešil i na 740i.
Bože, to abych něco koupil ?? Mám tu jedno víko ///M Power na výměnu už rok ;) ;) ;)

Napsal: stř 11.01.2012 18:50
od Lukino12
ale zase nadruhou stranu vite kolik je kolem vas veci o kterych ani nevite ze to cina nebo arktida je.muze byt na tom napsane bilstein a prece podle napisu to tak byt nemusi.sami to dnes a denne vidite radoby u znackovych hader koupite Nike a ve skutecnosti je to Nake :) ale presto dik za tip na lepsi filtry

Napsal: stř 11.01.2012 19:05
od BMWIIIPower
Nový Noname filtr se protrhl a olej se nefiltroval,takže pozor.A přišlo se na to tak,že nezhasínala kontrolka mazání,resp. se zvětšující se dírou zhasínala ve vyšších otáčkách.Takže ani nebyl tlak....