Stránka 1 z 1

Napsal: pát 16.12.2011 22:32
od xSAFA
Rozhodl jsem se zrušit origo katalyzátory, auto má najeto skoro 300tis km a notně pochybuji o jejich správné funkci, spíš mám podezření zda nejsou přicpané.

Ptám se tedy má někdo typ na konkrétní výrobek, pravděpodobně nějaký ten rezonátor nebo něco podobného, který pasuje na e36 328i? Jsou tam ty katy dva vedle sebe a před nimi potrubí vybočuje a hned za nimi je propojení větví, takže se bojím, že kupovat něco na slepo je risk. Řešil to tu někdo? Nejlépe přímo odkaz na net na eshop. :wink:

Obecné diskuzi o tomto problému se nebráním.


http://static.bmwfans.info/images/epc/MTI4MTMyX3A=.png

Napsal: pát 16.12.2011 22:37
od Lucifer
Jestli se sem někdo na toto téma podívá a bude tomu rozumět, tak čím nahradit filtr pevných částit na 2.5tds ? Taky bych prosil o radu

Napsal: pát 16.12.2011 22:44
od fizzer
stejný dotaz jako xSafa, motor M50B20. a jak se to řeší na emisích?

Napsal: pát 16.12.2011 22:56
od xSAFA
Teď jsem našel, že třeba firma SPEI nabízí kontrolu výfukového potrubí pomocí kamery, je tam krásně vidět stav tlumičů zevniř a rovněž zda má kat ucpané nebo přicpané otvory. Zjistím cenu a pokud to nebude nějakej nesmysl zajedu to prokouknout... :D

http://www.spei.cz/images/stories/downl ... vyfuku.pdf

Napsal: pát 16.12.2011 23:10
od Figa
Tak to určitě napiš. Mám taky strach, že kat je ko, ale v lednu jedu na emise, tak to by mi snad emise ukázaly, že kat nejde jak má ne?

Napsal: úte 20.12.2011 09:33
od xSAFA
Tak SPEI nějak nereagují na mail, ale stejně jsem si uvědomil, že katalyzátor se touhle metodou zkontrolovat stejně nedá, nebo alespoň ne dostatečně.

Takže nikdo tu nenahrazoval katy na e36 2.8? :P

Napsal: úte 20.12.2011 22:50
od motokarista
Tak muzes tam dat univerzalni katy,nebo sportovni ty jsem tady na klubu videl prodavat a nebo jen vyndat keramiku,ale to pak rezonuje :D

Napsal: úte 20.12.2011 22:57
od MattyX
kat rozhodne nekuchat ;) to ze to rezonuje se sic nekterym libi , ale vykonove to jde dost doprdele ;) jako ty plechový katy si myslim ze tak brzo neodchazi... ale pokud chces davat jinej stred , bud koupit novej origo , nejaka nahrada nema cenu , do roka je po nem ;) ale zase novej origo je hromada lovu , ktera vzhledem ke stari auta nema cenu :) pak jedine... bud trubky , a nebo sportovni rezonatory doporucuju ;) na jednu 2.8 sme davali sportovni rezonatory , koncovej tlumic byl z E46 a ten zvuk co to loudi je paradni , neni to nic otravnyho , a kdyz tomu clovek naklada tak to je pak nadhera :) neduni to , a jen to proste zvuci jako prase :twisted: :lol:

Napsal: úte 20.12.2011 23:24
od Figa
Trochu ti sem vlezu. Je tu mnoho témat, které tohle nakousnou, ale nikde se to nevyřeší. Má někdo tohle? Nebo nějaký komplet výfukový systém? Jak je na tom s výkonem, zvukem a emisemi? Když dáš pryč kat, tak neprojdeš emisemi ne? TO se pak řeší lahvinkou? :lol:

Napsal: stř 21.12.2011 09:32
od xSAFA
Figa: Emise je ten poslední problém, jeden kamarád má emisní stanici, druhej celý STK takže v tom problém nevidím... :)


Mattyx: A rozměry těch rezonátorů co ste tam dávali si asi nepamatuješ? :P Hold to budu muset asi poměřit a pak se podívat co se dá koupit...

Na uni katy jsem se letmo díval, ale nenašel jsem nic, co rozměrově mohlo sedět na dvě potrubní větve 2,8. Spíš bych se klanil k těm rezonátorům.

Napsal: stř 21.12.2011 09:35
od MattyX
ono to bylo na jednom autě už , takze vyrobce a rozmery si nepamatuju ... jevim ze vstupni otvory meli o krapitek vetsi nez origo potrubi a delkove temer odpovidali origo katu ;) ono jakoby "rezonatory" tam mas i origo , je to ten dalsi tlumic co je za katalizatorem ;)

Napsal: stř 21.12.2011 19:22
od DWXak
Přikládám se k dotazu kdyby v tom byl někdo více informovaný :) Mám najeto 290tkm, a podle vzhledu úměrnemu ostaním částím výfuku tam budou asi původní. Zajímalo by mě, jestli jsou taky nějaký značky rezonátorů, nebo je to vcelku jedno protože funkci to plní vždy stejnou :)

A ještě, jestli je potřeba nahradit rezonátorem oboje co je zakroužkované (E36 M50B25tu)

Obrázek

Napsal: ned 25.12.2011 13:00
od ViktorDDD
Lucifer píše:Jestli se sem někdo na toto téma podívá a bude tomu rozumět, tak čím nahradit filtr pevných částit na 2.5tds ? Taky bych prosil o radu
na tds nie je žiadny filter pevných častíc, je to klasický katalyzátor, normálne ho treba vyrezať a navariť miesto toho kus 60mm rúry

Napsal: ned 25.12.2011 13:25
od valda111
a co něco takovýho http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -55-60-mm/ zajímalo by mě jestli se může vyřezat kat i ten tlumič zaním přesně jak je to označené na tom příspěvku výše :-)

Napsal: ned 25.12.2011 19:51
od fizzer
btw nevíte někdo z hlavy průměr výfukovýho potrubí u M50B20?

Napsal: čtv 12.04.2012 16:57
od sten84
xSAFA píše:Figa: Emise je ten poslední problém, jeden kamarád má emisní stanici, druhej celý STK takže v tom problém nevidím... :)


Mattyx: A rozměry těch rezonátorů co ste tam dávali si asi nepamatuješ? :P Hold to budu muset asi poměřit a pak se podívat co se dá koupit...

Na uni katy jsem se letmo díval, ale nenašel jsem nic, co rozměrově mohlo sedět na dvě potrubní větve 2,8. Spíš bych se klanil k těm rezonátorům.




ahoj jak si to nakonec vyresil s tou zamenou katalizatoru ?

Napsal: pon 24.03.2014 22:01
od Cisi
valda111 píše:a co něco takovýho http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -55-60-mm/ zajímalo by mě jestli se může vyřezat kat i ten tlumič zaním přesně jak je to označené na tom příspěvku výše :-)
Trocha oživení, máte s tímto někdo zkušenosti? Popřípadě jakou znáte nejlepší možnou variantu cena/výkon pro výměnu katu na m52b28?