Stránka 1 z 1
Napsal: stř 14.12.2011 23:55
od elmondo
Zdravím , mám dotaz ohledně BMW E46 330D měl jsem problém se startováním , údajně vadné kabely k čerpadlu a dále vada v řídící jednotce.
Cena za přehrání byla 4500Kč u garážníka , je to normální cena nebo ne?Díky
Napsal: čtv 15.12.2011 02:13
od icecold
Napsal: čtv 15.12.2011 10:30
od mentuli
Za E46 dokonce za 1000,- Kč

Napsal: čtv 15.12.2011 10:53
od Miguel
A já blbec to dělal za 400,-
To je fuk, ale myslim že dotaz je uplně mimo mísu, protože nikomu vlastně není jasný co se tam přesně dělo.
Napsal: čtv 15.12.2011 14:21
od mentuli
Asi tak... ani já sám nevím, jestli bych měl koule to přeflashovat, protože očividně stejně není s jednotkou něco v pořádku ...
Napsal: čtv 15.12.2011 14:30
od matiz
Nejaka voda te preci nemuze rozhodit -))))
Napsal: pát 16.12.2011 18:24
od mentuli
No jo .. ale flash se nepodaří a co? Motor už nenastartuješ a po ruce náhradní ŘJ zrovna nemám... A nejsem Renocar, který se rád zbavuje zodpovědnosti a nechá pak případně zákazníky ve sračkách... to by ke mně nikdo nejezdil.. ale proto musím mít taková kritéria jestli flashnu nebo ne...
Napsal: pát 16.12.2011 19:17
od elmondo
Co se tam dělo nevím , auto nepodávalo naftu od nádrže až po motor , přezkoušeli všechny čerpadla a zjistili , že jsou v pohodě ale byla zkratovaná kabeláž u čerpadla za nádrží.Po napojení na diagnostiku to ukázalo 39 chyb.Po druhém přehrání jednotky to začlo teprv startovat , nicméně stále to ukazuje chybu žhavení ... (žhaviče jsou nové , při studeném startu to startuje dýl .Pokud je motor zahřátý startuje v pořádku).Baterie je originál BMW ale údajně je na ní ukazatel černý takže asi na výměnu ... ?
Napsal: pát 16.12.2011 22:10
od matiz
mentuli píše:No jo .. ale flash se nepodaří a co? Motor už nenastartuješ a po ruce náhradní ŘJ zrovna nemám... A nejsem Renocar, který se rád zbavuje zodpovědnosti a nechá pak případně zákazníky ve sračkách... to by ke mně nikdo nejezdil.. ale proto musím mít taková kritéria jestli flashnu nebo ne...
Ja si delal jen tak trochu srandu. Ja mam kriteria jeste jasnejsi, nestoji mne to za to, leda kdyby opravdu nebylo zbyti, jinak ne...
Napsal: pát 16.12.2011 22:17
od libovka
elmondo píše:Co se tam dělo nevím , auto nepodávalo naftu od nádrže až po motor , přezkoušeli všechny čerpadla a zjistili , že jsou v pohodě ale byla zkratovaná kabeláž u čerpadla za nádrží.Po napojení na diagnostiku to ukázalo 39 chyb.Po druhém přehrání jednotky to začlo teprv startovat , nicméně stále to ukazuje chybu žhavení ... (žhaviče jsou nové , při studeném startu to startuje dýl .Pokud je motor zahřátý startuje v pořádku).Baterie je originál BMW ale údajně je na ní ukazatel černý takže asi na výměnu ... ?
Tak můžeš mít v háji žhavící rele.Chce to změřit jetsli spíná.Jinak hromada těhle motorů ukazuje chybu žhavení i když je vše v pořádku.