Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 08.12.2011 22:15
od Lucifer
Jak poznám na který frekvenci mi pracuje klíč ? Každej den se snažim přes párovací režim skamarádit klíč s ews a nedaří se...napadá mě, že mám třeba klíč 433MHz a ten přijímač co je v zrcátku 315MHz (jestli se pletu tak mě opravte). Jde mi o to jestli nebude chyba v těch frekvencích proč to nejde dát dohromady. Jestli bych kvůli tomu musel něco měnit ??

Díky

Napsal: čtv 08.12.2011 22:52
od Fx
U klíče, pokud není měněný pouzdro, to poznáš podle směru, kam ukazuje šipka u odemykacího tlačítka. K planžetě, nebo od planžety. U zrcátka by to mělo být na tišťáku napsané.

Napsal: čtv 08.12.2011 23:14
od Lucifer
Já mám právě ten klíček ohoblovanej :(

Ale měl jsem ho rozebranej a opsal jsem si vše co tam šlo opsat myslíš, že bys to podle toho poznal ?

Napsal: čtv 08.12.2011 23:26
od Fx
To poznám, až to napíšeš :lol: Ale už jsem kolikrát zažil, že tam třeba chyběla kontaktní fólie apod. Jinak nepáruje se s EWS, to nemá s dálkou nic společného.

Napsal: čtv 08.12.2011 23:29
od Lucifer
Já to rozebraný a fólie je tam je, je tam asi jinej ten vnitřek protože vevnitř je dioda, ale ven není světlovod, já to hlavně zkoušel spárovat i s vyndanym vnitřkem abych viděl jestli dioda bliká správně, no nechápu to ale u baterek je SIEMENS 5WK4 576 a vevnitř na tom "kolečku"
RFM
RO2101
A3904

Napsal: čtv 08.12.2011 23:36
od Fx
Z toho to asi poznat nepůjde... Mám měřič frekvence DO, ale jsem až z Prahy...

Napsal: čtv 08.12.2011 23:39
od Lucifer
No to je pěkně na hovňajs, protože do phy zatim nemam v plánu jet a mam jenom jeden klíč takže ti ho ani nemůžu poslat poštou aby ses na to mrknul
:( ledaže až pojedu do prahy tak by jsme to změřili

Napsal: čtv 08.12.2011 23:43
od Lucifer
Ale je možný, že to je rozdílnejma frekvencema ? Proto to nejde dát dohromady ?

A ještě ta kontaktní fólie tam musí být napevno ? nebo se dá sundat ?

Napsal: pát 09.12.2011 00:24
od Fx
Momentálně bych to poštou ani nechtěl, nevím kam dřív skočit :?

Fólie není nedílnou součástí, dá se normálně sundat, ale kontaktní plošky by měly být neporušené. To jsi koupil klíč nebo zrcátko v USA, že máš strach z frekvence? :-)

Napsal: pát 09.12.2011 07:51
od Lucifer
:D No to doufám, že ne, ale u toho auta předchozí majitel měnil vnitřek za kožku BEIGE takže je možný, že tam dal zámky a ews s toho jinýho auta...

Já to právě zkoušim každej den když sednu do auta minimálně 4x a nejde to tak už mě napadaj všemožný názory co by to mohlo být :)

A ono to bylo jiný jenom u USA?

Napsal: pát 09.12.2011 10:53
od Fx
Ještě další trhy, ale podobně vzdálený. Spíš někde děláš chybu. Například jestli to děláš hned po odemčení, je to špatně, musíš počkat aspoň 15 minut.

Napsal: pát 09.12.2011 10:56
od Lucifer
15min po odemčení ? :D tak to slyšim prvně 8O

Ale třeba to je ono co je špatně :)

Ale postup je že si máš vlízt do auta otočit do polohy 1 zapalovaní na 3 s pak držet tlačítko odemknutí mezitim zmáčkout 3x pro zamknutí držet ještě do 10ti vteřin aby začla dioda blikat a pak dát k zrcátku a zmáčkout lock a mělo by se zamknout ne?

Napsal: pát 09.12.2011 11:02
od Fx
Těch 15min platí, pokud nemáš druhý funkční klíč s DO a odemykáš přes zámek ve dveřích. Odemkneš, otevřeš dveře, nasedneš, zavřeš dveře. Klíč rychle do kontrolek (poloha II, těsně před startem), vypnout a vyndat klíč (zapnutí a vypnutí zapalování by mělo být do 5 sekund). Pak stisknout a držet tlačítko pro odemčení a mezitím 3x krátce stisknout tlačítko pro zamčení, pak hned pustit držené. Auto se zamkne a odemkne pro potvrzení spárování.

Toto platí pro klíč s třemi tlačítky. Šaškování u zrcátka platí pro klíč s dvěma tlačítky (infra).

Napsal: pát 09.12.2011 11:07
od Lucifer
Tak konečně rozumnej návod :D řešil jsem to s níkym od 5er ale on to taky na e34 nějak nedořešil :D

A ještě k čemu je dobrý to tlačítko vedle šipky ? já mam ty gumičky ohoblovaný do hladka :D

Odpo to vyzkoušim tak jsem zvědavej, dám vědět jestli jsem byl úspěšnej nebo ne :D ale dííík :)

Takže jsem to zkoušel v autě jsem byl půlhodiny, a zkoušel přesně tenhle postup a nic :(