Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 08.12.2011 22:15
od Lucifer
Jak poznám na který frekvenci mi pracuje klíč ? Každej den se snažim přes párovací režim skamarádit klíč s ews a nedaří se...napadá mě, že mám třeba klíč 433MHz a ten přijímač co je v zrcátku 315MHz (jestli se pletu tak mě opravte). Jde mi o to jestli nebude chyba v těch frekvencích proč to nejde dát dohromady. Jestli bych kvůli tomu musel něco měnit ??
Díky
Napsal: čtv 08.12.2011 22:52
od Fx
U klíče, pokud není měněný pouzdro, to poznáš podle směru, kam ukazuje šipka u odemykacího tlačítka. K planžetě, nebo od planžety. U zrcátka by to mělo být na tišťáku napsané.
Napsal: čtv 08.12.2011 23:14
od Lucifer
Já mám právě ten klíček ohoblovanej
Ale měl jsem ho rozebranej a opsal jsem si vše co tam šlo opsat myslíš, že bys to podle toho poznal ?
Napsal: čtv 08.12.2011 23:26
od Fx
To poznám, až to napíšeš

Ale už jsem kolikrát zažil, že tam třeba chyběla kontaktní fólie apod. Jinak nepáruje se s EWS, to nemá s dálkou nic společného.
Napsal: čtv 08.12.2011 23:29
od Lucifer
Já to rozebraný a fólie je tam je, je tam asi jinej ten vnitřek protože vevnitř je dioda, ale ven není světlovod, já to hlavně zkoušel spárovat i s vyndanym vnitřkem abych viděl jestli dioda bliká správně, no nechápu to ale u baterek je SIEMENS 5WK4 576 a vevnitř na tom "kolečku"
RFM
RO2101
A3904
Napsal: čtv 08.12.2011 23:36
od Fx
Z toho to asi poznat nepůjde... Mám měřič frekvence DO, ale jsem až z Prahy...
Napsal: čtv 08.12.2011 23:39
od Lucifer
No to je pěkně na hovňajs, protože do phy zatim nemam v plánu jet a mam jenom jeden klíč takže ti ho ani nemůžu poslat poštou aby ses na to mrknul

ledaže až pojedu do prahy tak by jsme to změřili
Napsal: čtv 08.12.2011 23:43
od Lucifer
Ale je možný, že to je rozdílnejma frekvencema ? Proto to nejde dát dohromady ?
A ještě ta kontaktní fólie tam musí být napevno ? nebo se dá sundat ?
Napsal: pát 09.12.2011 00:24
od Fx
Momentálně bych to poštou ani nechtěl, nevím kam dřív skočit
Fólie není nedílnou součástí, dá se normálně sundat, ale kontaktní plošky by měly být neporušené. To jsi koupil klíč nebo zrcátko v USA, že máš strach z frekvence?

Napsal: pát 09.12.2011 07:51
od Lucifer

No to doufám, že ne, ale u toho auta předchozí majitel měnil vnitřek za kožku BEIGE takže je možný, že tam dal zámky a ews s toho jinýho auta...
Já to právě zkoušim každej den když sednu do auta minimálně 4x a nejde to tak už mě napadaj všemožný názory co by to mohlo být
A ono to bylo jiný jenom u USA?
Napsal: pát 09.12.2011 10:53
od Fx
Ještě další trhy, ale podobně vzdálený. Spíš někde děláš chybu. Například jestli to děláš hned po odemčení, je to špatně, musíš počkat aspoň 15 minut.
Napsal: pát 09.12.2011 10:56
od Lucifer
15min po odemčení ?

tak to slyšim prvně
Ale třeba to je ono co je špatně
Ale postup je že si máš vlízt do auta otočit do polohy 1 zapalovaní na 3 s pak držet tlačítko odemknutí mezitim zmáčkout 3x pro zamknutí držet ještě do 10ti vteřin aby začla dioda blikat a pak dát k zrcátku a zmáčkout lock a mělo by se zamknout ne?
Napsal: pát 09.12.2011 11:02
od Fx
Těch 15min platí, pokud nemáš druhý funkční klíč s DO a odemykáš přes zámek ve dveřích. Odemkneš, otevřeš dveře, nasedneš, zavřeš dveře. Klíč rychle do kontrolek (poloha II, těsně před startem), vypnout a vyndat klíč (zapnutí a vypnutí zapalování by mělo být do 5 sekund). Pak stisknout a držet tlačítko pro odemčení a mezitím 3x krátce stisknout tlačítko pro zamčení, pak hned pustit držené. Auto se zamkne a odemkne pro potvrzení spárování.
Toto platí pro klíč s třemi tlačítky. Šaškování u zrcátka platí pro klíč s dvěma tlačítky (infra).
Napsal: pát 09.12.2011 11:07
od Lucifer
Tak konečně rozumnej návod

řešil jsem to s níkym od 5er ale on to taky na e34 nějak nedořešil
A ještě k čemu je dobrý to tlačítko vedle šipky ? já mam ty gumičky ohoblovaný do hladka
Odpo to vyzkoušim tak jsem zvědavej, dám vědět jestli jsem byl úspěšnej nebo ne

ale dííík
Takže jsem to zkoušel v autě jsem byl půlhodiny, a zkoušel přesně tenhle postup a nic
