Stránka 1 z 1
Napsal: stř 07.12.2011 19:23
od mirdas
Mohl by mi někdo poradit jak mají být ukostřené zapalovací cívky na motoru M50 2.5, podle manuálu má být ukostřená 3 a 6 cívka a pod nima papírová vložka. Já mám ukostřenej jen 6 válec, pod cívkama nic není a ani nejsou včechny spojený plechama. U 3 cívky jsem ani nenašel šroubek na ventilovým víku jako je u 6. A ty papírový podložky vůbec nevim kde maji bejt.
Napsal: stř 07.12.2011 21:59
od TeggyM3
na šestém válci máš to ukostření na tom šroubu s tím vysunutým závitem, a u třetího není? teoreticky by ho mohl někdo zašroubovat jinam na hlavě po obvodu toho víka válců zkus se podívat
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
jinak by to měl být díl č.7
to ukostření té 3. cívky je řešeno stejným šroubem (resp maticí, která natom závitu to očko drží) jako je to u toho 6. válce, třeba ti to pomůže takhle
http://jonkensy.com/gallery/albums/user ... 0046~0.jpg
Napsal: stř 07.12.2011 22:22
od mirdas
já sem měl právě ventil dekl dole, přetěsnoval jsem ho, a jinej takovej šroubek tam nebyl, to by mi jinak došlo kam patří, měl jsem tam i jiný cívky který nebyly vůbec přišroubovaný protože nepasovaly na štefty. nemam ani ten pásek na ukostření, ale to neni problém. nebylo mi jastný kam patří, myslel jsem jestli to neni ukostřený přes ty plechy. Ted mam prakticky ukostřený všechny cívky když je mam přímo na deklu a pokud dam pod ně papír, tak stejně musí kostřit přes šteft a matku.
Ten papír nevíš teda kde má bejt? Jinak děkuju
Napsal: stř 07.12.2011 22:34
od TeggyM3
měl jsem to asi před týdnem venku, ale žádný papír jsem tam neměl
Napsal: stř 07.12.2011 23:26
od libovka
Já teda taky nevím jaký papír máš namysli?Na M50 ti stačí ukostření jedno,jelikož kostří ventilový výko a to stačí.
Napsal: stř 07.12.2011 23:42
od mirdas
tak je to napsaný v knize "Jak na to"
Napsal: čtv 08.12.2011 01:30
od icecold
já jsem teda taky na své M50 níkdy žádny papír neviděl...
Napsal: čtv 08.12.2011 08:49
od Kalasnikov
bentley o tom nic neříká, podle mně to bude ztraceno v překladu.
BTW nemyslí se tím náhodou ta gumová fajfka ke svíčce? Já to teda nezkoušel rozebírat ale v ETK je to jako dva díly

Napsal: čtv 08.12.2011 10:42
od xSAFA
V etk je ta papírová podložka vyznačena, ale její číslo je bez odkazu a v seznamu není uvedena, čili se podle mého dávala na nějaké jiné motorizace ale její praktický význam neznám... Každopádně ji tam nemám a co je psané v knize Jak na to nemusí s realitou zcela souhlasit, je tam více "seků".
Edit: Teď jsem se znovu díval do ETK a ta podložka je uvedena jen u M50 a je popsána jako "bracket". U M52 už nic takového není.
Napsal: čtv 08.12.2011 20:00
od mirdas
asi to bude tak jak to mam. Já sem přišel k rozebranýmu tak jsem nevědel, cívky co tam byly prý jsou z M52. uživ Foldas mi to vysvětlil, takže podle něho tam papír být nemá, a ukostření stačí jedno. Cívky se kostří na víko a víko je kostřené tím jedním páskem na 6.válci. Jinak děkuji za pomoc.