Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 30.11.2011 23:18
				od eMOMOtion
				Zdravím vás a prosím o radu mám bmw 318TDS touring,98,je tam vyměněný motor,který jsem sehnal z Belgie.Motor běží výborně má najeto 144000km,nekouří,startuje krásně,turbo dobré.....jen prostě netáhne,vůbec se mu nechce za plynem.Vím,že 66kw není žádné letadlo,ale trochu by to s tou E36 zacvičit mělo,vždyť to tak těžké auto není......Prosím poraďte co by tam mohlo být špatně.Nevím jestli nějaký podtlak nebo ventyl nebo že by to mohla dělat třeba nějaká naprasklá hadice???Díky
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 00:55
				od Jamall
				definice netáhne je absolutně nedostačující...nikdo z lidí co si tvou zprávu přečte, v tom autě nemá možnost sedět a odzkoušet. Musíš více opsat závadu
Pokud se ty něco nezdá, můžeš začít tím, že porovnáš tlaky ve válcích s tím, co by tam skutečně mělo bít
Vyčistit sání, zkontrolovat EGR ventil
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 03:05
				od icecold
				nemáš to třeba v nouzáku? diagnostika by tomu taky bodla  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 09:45
				od libovka
				S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 19:50
				od eMOMOtion
				je to,jak kdyby plyn šel jen do půlky mám nohu na podlaze a hrozně pomalu se zvedají otáčky.Jak zjistím,že egr ventyl funguje?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 19:55
				od eMOMOtion
				Jinak zatím mockrát děkuju za odpovědi.Mám to auto chvilku jinak v bmw jezdím už několik let,ale nafťáka mam poprvé 

 tak se s tim teprve seznamuju.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 20:20
				od libovka
				No jako první nafták to nebyla zrovna dobrá volba.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 20:36
				od eMOMOtion
				koupil jsem ho velmi levně a potřebuju ho jen na dojíždění do práce.....tak to chci dát dohromady a zbytek neřešim.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 21:08
				od Jamall
				sundej sání, díl č. 4 a vyčisti ho. Vem na to nějakou sračku na čistění brzdových třmenů, nebo chemikálií, se kterou se sundává asfalt z karosérie...ten nános drží hodně dobře
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ystem_agr/
Jenom pro ukázku jak by to mělo vypadat.
tohle je špatně:
Uploaded with 
ImageShack.us
Takhle to má vypadat, než ho opět namontuješ na sání:
Uploaded with 
ImageShack.us 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 21:33
				od Jamall
				stejně čisté by jsi měl mít i svody za ventilem a když už budeš u toho, můžeš vyčistit váhu vzduchu, ale na to vem raději kontaktol, nebo techničák
když nepomůže tento zásah, tak mě ještě napadá palivové čerpadlo + filtr
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 22:06
				od eMOMOtion
				Dobře všechno to vyčistím a pak dám vědět a váha vzduchu??Přívod řídí ten egr ventil a váhu najdu??
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 22:39
				od Jamall
				egr přivádí do spalovacího procesu, již jednou spálené pohonné hmoty. Rádo zanáší sání a tím zmenšuje průtok vzduchu. Na tu váhu prozatím nesahej, ale řekni mi. 
Jezdil jsi s autem před výměnou motoru, nebo už jsi ho koupil s vyměněním motorem? jaký byl důvod výměny? 
Docela bych se vsadil, že krom sacího potrubí, je ucpaní filtr pevných částic + k úbytku výkonu přispívá zanesení palivový filtr
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.12.2011 23:46
				od shade741
				To egr když už to budeš dělat uplně zruš, akorát to zasírá sání, zvyseni vykonu necekej ale alespon to dá pokoj. Dle mýho to příčinou nedostatku výkonu nebude ani zdaleka. Na 325 TD jsem ho vyhodil a bezproblémů. Měl jsem s TD podobné problémy pouze za studena, auto jakoby jelo bez turba, žádný výkon tah nic.  Prostříkal sem kontaktolem snat vše na co jsem narazil 

 , vyměnil paliv. filtr, vyčistil jedno uplne zas. čidlo v sání a byl pokoj.  Pokud ti neproblikává kontrolka vstřikování, o nouzák nepůjde a prutok a tlak paliva je zrejme ok. Mrkni na výfuk na ten kat/filtr nebo co to diesel má, jestli není zapečenej a vysypanej, případně ho úplně zruš, není to atmosféra, takže tam čím lepší průchod= tím líp 
Jo a ještě jedna věc jste si jsiti že má váhu vzduchu?? vím 100% že 325 td a tds ji nemá pokud ji nezavedli v pozdějších letech výroby 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 11:32
				od Jamall
				s tou váhou vůbec netuším, jestli ji má, ale něco mu vzduch měřit musí. Jinak to egr není zcela zbytečné, stará se o emise, o rychlejší zahřátí motoru po startu
otázkou je, co se s autem stalo, když se závada projevila...jestli to přišlo z ničeho nic, nebo po změně motoru
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 15:35
				od Lucifer
				libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.
Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 15:38
				od libovka
				Lucifer píše:libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.
Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? 

 
 To je srovnání jak prase. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 15:43
				od Lucifer
				libovka píše:Lucifer píše:libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.
Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? 

 
 To je srovnání jak prase. 

 
Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 16:39
				od KarelOstrava
				Lucifer píše:libovka píše:Lucifer píše:
Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? 

 
 To je srovnání jak prase. 

 
Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není  

 
Tak tak,mám 2.5tds v touru a super,ještě jsem měl možnost jej čipnout a ještě lepší 
 
Sice benzín je benzín,ale najezdím tolik kilometrů že jsem více než spokojenej a když tomu dám tak spotřeba max. 9l/100km...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.12.2011 16:54
				od Lucifer
				KarelOstrava píše:Lucifer píše:libovka píše:
 To je srovnání jak prase. 

 
Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není  

 
Tak tak,mám 2.5tds v touru a super,ještě jsem měl možnost jej čipnout a ještě lepší 
 
Sice benzín je benzín,ale najezdím tolik kilometrů že jsem více než spokojenej a když tomu dám tak spotřeba max. 9l/100km...
 
Přesně moje řeč zlatý TDS hodně muziky za málo peněz 

 já se přes 10 ani nedostal a to často jezdim slušnou pilu  
Ale čipovat ho nechci, ještě bude chudák časem předřenej a přestane se mu to líbit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 03.12.2011 20:16
				od eMOMOtion
				Tak jsem vyčistil celé sání i s egr ventilem a entercollerem a žádná změna.Zjistil jsem,že v intercolleru byly 3 díry od probouchání,tak jsem to tekutým kovem zalepil,ale žádná změna.Tak nevím.... 
