Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 16:45
				od nemcour
				Ahoj mam 318tds a dnes cestou domů my začalo něco mlátit v motoru a spojkový pedál když na něj jen položím lehce nohu tak šíleně kope po vyšlápnutí spojky se zvuk nepatrně změní a vymizí až kolem 2000ot.
Mám hledat chybu v setrvačníku nebo spíš na klikové hřídeli ta byla před 20000km vyměněná. Děkuji za odpověd
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 18:23
				od shade741
				a když vypneš motor auto se oklepe? viděl bych to na KO dvouhmotu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 18:34
				od nemcour
				auto se trochu otřese a je slyšet kovové zabouchání
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 21:46
				od free53
				Ještě bych skusil zda se to nemění při plném otočení volantu - jinak bych taky typoval setrvačník
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 22:12
				od shade741
				to bude setrvák, bohužel pro tebe celkem drahá sranda 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.11.2011 22:18
				od free53
				Když jsme u toho jak poznám na vymontovaném setrváku, že ještě stojí za to ?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 21.11.2011 18:06
				od nemcour
				dneska sem zkoušel to plné otočení volantu a zvuk ani otáčky motoru se nemění jenom sem měl problém to nastartovat chovalo se to jako by byl slabej startér pak sem to zhasnul a zkusil znovu nastartoval a to už točilo normálně ještě jsem si všiml že se auto otřásá při padání otáček
			 
			
					
				
				Napsal: pon 21.11.2011 23:25
				od nemcour
				nikdo další ještě nepotvrdí zda je to ten setrvák?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 21.11.2011 23:27
				od free53
				proč to nemohlo nastartovat teda nevím, otřásání při padání otáček odpovídá setrváku. Na to otočení jsem se ptal proto, že jsem nedávno potkal 318 TDS která měla "štíplou" kliku - chovalo se to stejně jako by byl v pr.. setrvák, ale právě při plném otočení (jak šla větší zátěž na kliku) se to hodně uklidnilo. při startování to sem tam vypadalo jako by vypadával válec- startoval však pěkně.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.11.2011 00:21
				od shade741
				Občas není od věci mrknou do FAQ 
  http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949  osobně souhlasím se vším, jen mez otáček, kdy auto přestalo vybrovat byla umě někde okolo 1100-1300 , víc ti nikdo přes internet nepoví
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.11.2011 08:32
				od Totic
				Nevim jak si představit kopání do pedálu, ale slyšel jsem, že to vibruje a drnčí do spojkovýho pedálu a do plynu, tak do 1500ot.. čili nějak podobně jak ABSko?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 25.11.2011 20:31
				od nemcour
				tak je to bohužel prasklá klika:( Nedělal někdo takovou opravu na kolik vyjde nová klika + ložiska na ní?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 27.11.2011 01:42
				od free53
				V jedné větě - no tak to je blbé. 
Nevím jak dopadá blok motoru (Válce/písty) jestli to tam neudělá neplechu. v případě, že ne dovedu si představit opravu ve stylu kdy nesundám hlavu, vyměním kliku a ložiska. Klika stará (?), ložiska nová(4-5 tis) případně výbrus (1 tis). Mimochodem myslím že na autě to nepujde tedy motor ven. 
 V případě že budeš chtít zjistit jak vypadá blok je to pak minimálně těsnění pod hlavu a v případě, že budeš honovat válce tak pístní kroužky a pokud to bude v prdeli tak výbrus nebo vložka (na válec tak 2000) a kdýž budeš tak daleko tak možná uděláš rozvody 

 a 20 tis za opravu je lusknutím prstu v ...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 27.11.2011 12:34
				od nemcour
				tak dnes budu mít novej motor ale rád bych věděl příčinu proč to praská
			 
			
					
				
				Napsal: ned 27.11.2011 12:44
				od free53
				Většinou je to o tom, že auto trochu drsněji proženeš - neber to jako obvinění 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 27.11.2011 12:46
				od Sedla89
				aj aj kamarad ma E36 318tds take resi co den to problem. To stejne se mu stalo se spojkovym pedalem a musel vymenit setrvak mel ulomeny zuby a docela vypalenej setrvak, radne mu u toho vibrovala spojka. Motory 318tds byli opravdu nepovedene.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.02.2012 22:20
				od machane
				Němčoure děláš dobře že měníš celý motor. Měl sem uplně stejný problém, nechal sem vyměnit klikovku i setrvák uložení atd oprava přibližně 15 háků a to byla ještě good cena. Pojezdil sem 3 měsíce už pomaloučku polehoučku (taky mi říkali že to bylo prudkými rozjezdy) a prásk ho na stejném místě. Takže jsem nedávno koupil druhé auto a přehodil motor. Tak snad to se mnou nevym.dá znovu. Jinak nevím čím to je protože jak sem říkal, setrvák měněný a jezdil sem opatrně.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.02.2012 00:02
				od nemcour
				tak to jsme dopadly stejně mě to poprvé vyšlo na 16000kc a pojezdil sem tak 15 000km a praskla
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.02.2012 07:57
				od free53
				Už jsem říkal v předkole, jestli není díky prasklé klice pohnojené ještě něco a to pak může dělat problém vyměněnné klice. 
Jinak 318 TDS jednoznačně nění nejlepší motor do BMW na druhou stranu většina jeho problémů je "řidič" a jeho jízdní styl. Prostě když do toho auta sedám tak si musím uvědomit, že je to šestnáctistovka 
