Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.11.2011 20:41
od messiah
Zdravím,
motor měl schůzku s klapkou výřiče sání a tak musím nechat udělat výbrus válce.
Zajímalo by mě jestli lze udělat výbrus jednoho válce a dám nový větší píst tak co budu muset udělat, aby rozdílná velikost nedělala a tlak nedělal neplechu ?
Vláďa
Napsal: úte 15.11.2011 21:13
od libovka
Uprav si ten nadpis.Výbrus hlavy válce je nesmysl.Napiš jen výbrus válce.
Otázka je o kolik se ten výbrus bude zvětšovat.Jelikož se ti změní na tom válci kompresní poměr a mohlo by to haprovat.Osobně bych teda vybrousil všechny čtyři.
Napsal: úte 15.11.2011 21:35
od vsemick
Kompresní poměr se sice nezmění, ale brousit jen jeden válec..no když bude výsledný rozdíl všech tlaků v toleranci tak se to na funkci neprojeví.(Když už tak aspoň ty ostatní honovat a překroužkovat)
Aby se to ale i takhle prasácky vyplatilo tak by ten motor musel být velká srdcovka.Ona už cena jediného nového pístu je větší než celého motoru(pokud se jedná o čtyřválec - v popisu mi to nějak uniklo)
Napsal: úte 15.11.2011 22:05
od MattyX
kup druhej motor (pouzitej a použitelnej) nez delat vybrus jednoho valce

bud vsechny 4 nebo 6

u klikovky napr kdy se da prebrousit jeden čep kterej je vydrenej a na to pak koupit brusový lozisko OK , ale valec fakt jeden ne-e za mě

Napsal: úte 15.11.2011 22:41
od messiah
Děkuji za komentáře.
1.) nadpis přepsaný
2.) výbrus jednoho válce není až tak rozumná varianta. Respektivě jde to, ale raději všechny 4. Btw. Mám E46, 320d 110Kw.
3.) Píst origo stojí 5.500 , Nural 2200. Nemyslím si, že druhý slušný motor lze koupit do 10 000. Pokud ano tak mi dej kontakt.
Vláďa
Napsal: úte 15.11.2011 22:44
od libovka
Pokud budeš dělat výbrus všech válců + písty + různá těsnění + olej,atd tak to bude stát určitě víc jak 10000kč.