Stránka 1 z 1

Napsal: pon 14.11.2011 16:03
od lepek
[img]...TO NEJDE. m57n 330xd 7/2003 150kw
Cau lidi,
mam takovej dost delikátní problém potkalo me viz foto, motor kase tocil 6000 otacek. Takze vsechno ven a go vseho. Motor jsem sehnal i s hlavou a s cerpadlem m57n 306d2 8/2004 (bez vany potreboval jsem stejne svoji XD) repase turba, repase vstriku, a jako tresnicku setrvak a spojka. cca 82tis krásny takhle predcasne k vanocum. No ale vsechno jsme vymenili, dali, zapojili a nastartovat to je neuveritelnej problem. KDyz uz se se to chytne, tak to huli modrej stiplavej kour jako nespalena nafta, klepe se to, a zvuk to ma jako traktor, motor nikam netlakuje ani do vody ani pod viko. Na diagnostice 2 chyby lze smazat ale vyskoci ihned po otoceni klicku. Dostal jsem typ ze problem muze byt v tom ze moje vstriky ktere jsem nechal zrepasovat jsou z roku 2003 a blok ktery jsem koupil s hlavou i reilovym cerpadlem je zroku 2004 v tech letech se pry lamala norma Euro 3/4 a reilovy cerpadlo pry tlaci taky jinak. Co vy na to?? diky moc jsem ztoho fakt v pasti..[/img]

Napsal: pon 14.11.2011 16:22
od bmwfan30
Ze vstřiku lze poznat o jaký se jedná EURO. Pokud je korekční hodnota (ta co se zadává do řídící jednotky když je měníš) 6 číselná tak máš EURO 3 a pokud 7 číselná tak máš EURO 4.

Napsal: pon 14.11.2011 16:25
od lepek
Dobre, diky a odpoved? Bude fungovat blok + reil cerpadlo s normou euro 4 se vstrikama s euro 3??? nebo musim do toho noveho bloku dat svoje stare cerpadlo?

Napsal: pon 14.11.2011 16:46
od bmwfan30
Tohle z hlavy nevím ale koukal jsem do ETK a tam není zmínka u čerpadla že by byly 2 verze Euro 3 a Euro 4. Vždy je to tam uvedeno. Tak bych to viděl asi takhle čerpadlo bude stejný maximálně může bejt jinej regulační ventil na vstřikovací liště . Tenhle ventil určuje tlak jakej jde do vstřiku nikoliv čerpadlo. A ted jsem ještě kouknul že ten ventil je taky jen jeden. Tak to vypadá že je jen rozdíl ve vstřikách. Takže podle mě musíš mít spárovaný vstřiky s řídící jednotkou zbytek už je asi jedno. Takže když je jednotka DDE Euro 4 tak musej být i vstřiky + teda mušíš přepsat korekční čísla ze vstřiků do DDE. Pokud je jednotka DDE EURO 3 tak i vstřiky + korekční čísla. Jaký máš EURO ti vypíše DIS.

Napsal: úte 15.11.2011 18:55
od lepek
Nevím no, minulý rok jsem daval 3 nove, kdyz jsem je porizoval nikdo se neptal jestli mam euro 3 nebo 4 a korekcni cisla jsem nikam nedaval proste to na cvrnknuti nastartovalo...takze nejaky jiny napady, furt nic...

Napsal: úte 15.11.2011 23:52
od Huska
pokud jsi tam nechal vstřiky z "nového" motoru tak to může dělat problémy, protože jednotka je nechává moc dlouho otevřené. 150kW verze je má jiné než předchozí 135kW. ostatní věci by měli být stejné.

Napsal: stř 16.11.2011 16:31
od lepek
vstriky jsou moje puvodni