Napsal: úte 08.11.2011 11:56
Na slovensku mi nikto nevie pomôcť tak skúsim tu. Mám BMW e91 330ix 2006 a tento problém. Pri naštartovaní studeného auta mi začne triasť motor, ako keby bežal na 5 valcov. Pri pridaní plynu ide krásne do otáčok, ale má strašne nekľudný voľnobeh, otáčku na voľnobehu skáču niekedy aj +-200. Po zahriatí sa problém skoro na 90% vytratí, ale sem tam cítiť pri státí na "D"čku, že motor zaváha. Rovnako počas jazdy je cítiť, že auto niekedy ide krásne, a inokedy ako by nevládalo ťahať, kým nepodradí a nedostane sa do otáčok. Auto bolo na diagnostike, kde sa objavil problém 2A99 Crank shaft - outlet camshaft, correlation. Tak sa objednal nový senzor a vymenil, ale samozrejme žiadna zmena. Nanovo urobená diagnostika neurčila žiadnu závadu. V aute sa prepálil soft za najnovšiu verziu. Nanovo urobená diagnostika ukázal toto:
Laufunruhewerte (rovnomernosť chodu motora):
Malo by byť od -200 do +200, moje údaje:
zyl.1: -215,80
zyl.2: -198,20
zyl.3: -199,40
zyl.4: 177,50
zyl.5: 276,10
zyl.6: 166,20
Takže 1 a 5 valec mimo toleranciu. Čo to môže spôsobovať? Sviečky sú nové. Ich doporučenie, vymeniť cievky a vstrekovače! Ale môj motor má ešte klasickú dodávku paliva, nie HPP čerpadlom (mám 190kw)
Prosím skúste poradiť.
Laufunruhewerte (rovnomernosť chodu motora):
Malo by byť od -200 do +200, moje údaje:
zyl.1: -215,80
zyl.2: -198,20
zyl.3: -199,40
zyl.4: 177,50
zyl.5: 276,10
zyl.6: 166,20
Takže 1 a 5 valec mimo toleranciu. Čo to môže spôsobovať? Sviečky sú nové. Ich doporučenie, vymeniť cievky a vstrekovače! Ale môj motor má ešte klasickú dodávku paliva, nie HPP čerpadlom (mám 190kw)
Prosím skúste poradiť.