Stránka 1 z 1
Napsal: úte 01.11.2011 22:57
od Jamall
Chci si nechat zapsat EHS do techničáku. Vím, že si musím nechat vystavit papír (splnění euronorem) a poté ho na magistrátu nechat zapsat do techničáku
Otázka zní. Na jakém základu vystavují splnění EURO I / EURO II?
Jedná se mi o auto E36 M50b20 92" v minulosti jsem často četl, že někdo má v techničáku EURO II, jiní EURO I a někdo vůbec žádné. Stejně jako já. Přes to, že mají všichni stejní motor a tip karosérie....
Už jste si ho někdo někdy nechal vystavit? Kde a na kolik Vás vyšel?
Napsal: úte 01.11.2011 23:48
od mythbusters
Nechával jsem si zapsat emisní normu u mojeho starýho auta. Bylo to E36 325TD z roku 92. Prvně musíš zajit na pobočku Dekry (nějaká partnerská STK) a říct, že chceš vystavit papír na doplnění emisní normy ... to stojí 1000,-. Oni si vypíšou nějaký věci z techničáku a do pár dní ti dají vědět, že je to hotový a můžeš si přijet pro papír, díky kterýmu ti na magistrátu normu doplní do TP.
Ovšem jak, podle čeho a kdo rozhoduje o tom, jakou normu plní tvoje auto, je ve hvězdách

.
Tady je seznam partnerských STK Dekry.
[code:1]http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=sezstk.php[/code:1]
Napsal: stř 02.11.2011 19:42
od PPK
Ano presne tak, dela to dekra. Na partnersky stk udelaji evidencku, poslou vin do dekry a ta zhruba za hodinu vrati vysledek. Pokud neco najdou tak se plati 1000. Ta euronorma se ani do technicaku nemusi zapisovat, pokud je to jen kvuli "eko" poplatku tak jim staci ten papir od dekry a do technicaku jen zapisou ze ekopoplatek byl zaplacen na normu takovou a takovou

Napsal: čtv 03.11.2011 02:28
od kamil320i
ja jsem si to treba nechal poslat od pana Stehlíka který dela primo u BMW... jen mu napises mail a okopirujes velekej technicak a on ti posle papir kde to mas vse napsany a je to taky za 1000,- .... tady je mail a muzes se ho zeptat
helpreg@helpreg.cz
Napsal: čtv 03.11.2011 08:28
od paca
Jj, stehlík to posílá na dobírku - celkem 1.200,-- a pak s tím jdeš na úřad. Stačí poslat naskenovaný techničák a do dvou dnů jsem to měl doma.
Napsal: čtv 03.11.2011 23:36
od Jamall
kamil320i píše:ja jsem si to treba nechal poslat od pana Stehlíka který dela primo u BMW... jen mu napises mail a okopirujes velekej technicak a on ti posle papir kde to mas vse napsany a je to taky za 1000,- .... tady je mail a muzes se ho zeptat
helpreg@helpreg.cz
tohle je email přímo na p. Sehlíka?
Napsal: čtv 03.11.2011 23:57
od mequi
jo
Napsal: pát 04.11.2011 16:10
od Jamall
odpověď od p. Stehlíka
"Dobrý den přeji,
je to tak jako se vším někdo to má správně, někdo ne ...
EURO2 nabíhalo postupně, podle motorizace cca od r.93
V té době to vůbec nikdo neřešil, protože netušil,
jakého významu se emise dočkají"
Proč mám dojem, že ani p. Stehlík neví přímo jaké podmínky musí splňovat. Podle mě, má asi nějakou tabulku, kde je to přímo dáno. Přeci jenom aby to lišil rok výroby...což v některých případech může bít +- měsíc. Auto se stejnou motorizací a karosérií...
Napsal: pát 04.11.2011 20:29
od Jamall
a áá pán Stehlík doplnil informace:
Motor 206S1 - 24ventilový bez VANOSu plní EURO1
206S2 - 24ventilový s VANOSem plní EURO2 s "odřenýma ušima"
(oba M50)
206S3 (M52) samozřejmě EURO2