Stránka 1 z 1

Napsal: ned 30.10.2011 16:08
od motokarista
zdravim,mam vuli v diferaku u me E36,je tam samosvor,nevite nekdo cim to muze byt,chci se do toho pustit pres zimu :D

Napsal: ned 30.10.2011 21:27
od Jamall
jak se závada projevuje?

Napsal: ned 30.10.2011 23:49
od motokarista
citim vule,napr pri ubrani a pridani plynu nebo kdyz stojim a dam zpatecku a jednicku tak se ozyvaji rany zezadu,hardy spojka a ulozeni kardanu je v pohode je to v diferaku,jeste jsem ho nemel rozebrany tak se ptam at vim do ceho jdu nebo jestli se nekde daji do difu sehnat dily kdyz zjistim co je ko

Napsal: pon 31.10.2011 00:02
od Jamall
zvláštní, zrovna podle toho co jsi popsal, bych řek... uložení kardanu. Jinak dif. jsem nikdy rozebraní neměl. Taky mě zajímá jak to v něm vypadá.

Myslím, že sehnat "vnitřnosti" by neměl bít problém. Polotovarů je k mání nepřeberné množství + sehnat dědu nástrojaře a není nouze o kouzla

Ještě mě tak napadlo, zkus se podívat na uložení skříně difu...e36 trpí na slabé plechy ve kterých je skříň ukotvená...kolikrát to tu karosérií prorazí, až do kufru...podívej se pod koberec, jestli tam nemáš trhliny

Napsal: pon 31.10.2011 00:28
od kamikaze5100
Jn taky to typuji spiše na vytrhlou napravu z kary. To je celkem časte u e36!!! Podivej se na uloženi toho učka ktery drži diferak, je to na 4 šroubech do kastle :wink:

Jde to poznat i když zastaviš, vypneš motor. Nechaš tam hozenou jedničku, lehneš pod auto a někdo ti houpe s autem, když se bude hybat celej difer tak to maš vytrhnute :?

Napsal: pon 31.10.2011 17:57
od motokarista
nn,kastle je v super stavu,nikde ani koroze cely jsem ho delal,je i lakovany! V tom problem neni,kdyz jsem mel zvedle auto a rukou jsem tocil kardanem tam a zpet,tak se mi zda ze to ma velkou vuli nez se pohnou poloosy

Napsal: úte 01.11.2011 00:05
od kamikaze5100
Nevim no, ja mam taky auto bez koroze a tohle jsem dokazal vytrhnout. Mužu ti poslat foto na email, po korozi ani zminka. Pěkně čistě vytrhnute, čistej nezkorodovanej plech. Prostě je ta kara slabá! A vmem okolí to maji dalši 3 lide to samé!!!!

Ps: vidim že jsi z Ostravy tak mužem dat pokec někdy.

Napsal: úte 01.11.2011 08:57
od MattyX
to spíš než vule v difecu to je všechno od převodovky (včetně) přes křížky na kardanu , uolzení napravnice , napravnice v kastli , vůle v poloosách atd. že to se to někde ozve ... a to že může být nápravnice vytržená je uplně normální jev , kterej se prostě stane i nerezavýmu autu... kamoš v brně už na to dostal grif na zavařování toho uložení nápravnice , v kufru a pod sedákem si to načneš jak konzervu a obvaříš to :D popřípadě za pár stovek se dají koupit origo výstuhy ktery se nasunou na ty trny , ale musí dolů nápravnice ;)

Napsal: úte 01.11.2011 17:15
od castro
aa já zas myslim že takový to lupání zezadu je uplně normální vrozená vada skoro každého bmw :-) Neřešil bych to a už vubec zbytečně nerozebíral dif. :-)

Napsal: úte 01.11.2011 19:32
od motokarista
jeste na to kouknu,ale mel jsem v zime napravnici dole a vse bylo v cajku,predtim tam byla jeste vetsi vule a dosel jsem na to ze byla uvolnena spojkova lamela-nyty povolily :D diff jsem taky nemel jeste rozebrany tak bych se radeji o tom neco dozvedel nez to kuchnu :D

Napsal: úte 01.11.2011 23:47
od kamikaze5100
Myslím že kdyby ta vule byla v diferu tak už nejezdiš. Nechapu kde by se tam vule vzala. Mě klekl dif bez varovaní. Taky samosvor (byl dobrej a nejednou vněm luplo a už jsem stal) Rozhodně bych hledal jinde než v diferu