Stránka 1 z 2
Napsal: pon 24.10.2011 14:42
od Stefca
Dnes rano sednu do auta nastartuju vsechno v poradku. Rozjedu se a najednou jako by motor vubec nemel silu ani kdyz ho vytocim tak nejede.
Pomoc prosím

Napsal: pon 24.10.2011 14:48
od Maxiczech
Nafta benzin?
Napsal: pon 24.10.2011 15:04
od Stefca
benzin
Napsal: pon 24.10.2011 16:07
od Maxiczech
svítí ti korolka (žlutý motůrek) na palubce? Tohle vypadá, že se ti to přeplo do nouzového režimu.. Jedině diagostika.. Jinak zase vyměníš půl auta..

Napsal: pon 24.10.2011 16:32
od Stefca
ne prave nic nesviti ale na 4 a 5 to celkem jede ale 1,2,3 vubec nic
Napsal: pon 24.10.2011 16:38
od Maxiczech
Ja píšu.. diag...

Napsal: úte 25.10.2011 15:49
od Stefca
aktualizace nejde ani do otacek a cim vic ho vytocim tak tim min motor tahne na 5000 uz nejde ani do otacek
Napsal: úte 25.10.2011 15:53
od Maxiczech
Podle mě je v nouzáku.. Ale to by ti měla svítit ta kontrolka motoru.. Jinak mrkni na svíčky, může to být váha vzduchu, palivový filtr, vzduchový filtr čerpadlo v nádrži.. To těžko takhle po netu poradit. Je toho vícero, že?

Napsal: úte 25.10.2011 16:28
od Stefca
tydle bezny veci jsem vsechny probral uz vcera i palivovi cerpadlo dava dost benzinu a v pohode tlaci no je to zahada zejtra to dam na tu diagnostiku a uvidim ja jen jestli nekdo nemel podobnej problem
Napsal: stř 26.10.2011 03:34
od shade741
Maxiczech píše:Nafta benzin?
To je otázka

jasně napsáno že to je e36 M52B20 . Navíc u E 36 ti bude na přístrojovce svítit leda prd natož nákej "motůrek" Ono hnet poslat na diag je jednoduché, to by se tak dalo řešit vše a fórum by nemuselo být, navíc je nutno počítat stím, že u staršího auta je oproti novějšímu 100let za opicema
K problému, filtr jsi taky "probral" ? Ono by to na něj velice pravděpodobně vypadalo spolu s čerpadlem, může opravdu takhle rychle kixnout

a fakt musí tlačit, ně že to tam jen tak nateče, takže pokud nejsou tlaky není nic

. A ještě dotaz- předcházelo problému nějaké jiné nestandartní chování auta?
Napsal: stř 26.10.2011 05:22
od KKKuba
co zvuk? nesyčí to nějak? Může bejt sesypanej kat, to je vždycky taková rychlá smrt...
Napsal: stř 26.10.2011 13:24
od Stefca
zvuk naprosto v poradku jen mi cvaka hydro ,ale to asi nezpuspbi takovej upadek vykonu jinak palivovej filtr je taky v poradku a kdyz otevru ten ventylek u striku tak vystrikne benzin fak pod tlakem takze nemyslim ze by tam byl malej tlak
Napsal: stř 26.10.2011 14:06
od weNTyll
Pulsuje to z koncovky vyfuku nebo jenom funi?
Napsal: stř 26.10.2011 14:10
od weNTyll
Maly tlak tezko nepoznas tim, ze to leze ven z ventilku. Ven poleze vzdycky neco az do tlaku 0 a to uz by nejel motor ani nahodou. Uz 30% tlaku dela slusne velke kraviny.
Napsal: stř 26.10.2011 15:32
od Stefca
z vejfuku jenom funi ale neco silene klepe pod ridicem rek bych ze vyfuk ale nikde zespodu to nekouri a na pohled vypada v poradku
Napsal: čtv 27.10.2011 17:46
od lochic
snímač polohy vačky
Napsal: čtv 27.10.2011 18:40
od Totic
Stefca píše:aktualizace nejde ani do otacek a cim vic ho vytocim tak tim min motor tahne na 5000 uz nejde ani do otacek
Tak to může prokluzovat spojka, nebo ty čidla klikovky / vačky poznáš na diagu, ale to by aj cukalo.
Napsal: čtv 27.10.2011 18:51
od Stefca
jo kdyz to vytocim vic jak na 3000 ot tak zacne cukat v plynovym pedalu a cim vic otacek tim vic cuka
Napsal: čtv 27.10.2011 19:18
od weNTyll
Jestli ti klepe pod ridicem jak pises a z vyfuku sotva funi, tak se zamer na kat.
Napsal: čtv 27.10.2011 19:21
od Stefca
to co klape je ten teplotni stit na jedny strane je upadlej a proto to klape dneska jsem to mel zvednuty