Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 17:58
				od icecold
				mohl by mě prosím někdo poradit, co všechno je třeba dodělat/vyměnit v e36 sedan r.v 94 abych mohl dodělat intenzivní čištění skla z auta r.v. 93?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 18:56
				od libovka
				A kčemu ti to bude.K ničemu.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:21
				od icecold
				mám doma celý auto na díly s touto funkci tak proč to tam nedat  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:25
				od Totic
				Hmm už jsem sehnal vyhřívaný ostřiky tak tohle spočívá v čem? Tam se dává ta přídavná nádobka ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:32
				od _peper
				Intenzivní čištění se používá u aut s xenony nebo ne?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:40
				od libovka
				Ne.Na xenony to nemá vliv.
Musíš teda vyměnit trysky a páčku stěračů.Natahat kabeláž,natahat hadičky k tryskám,dodat modul ktrej to ovládá.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:42
				od icecold
				ten modul je kde?
a podle etk jsou trysky stejné, jen se líší vyhřívané/nevyhřívané a s otsřikem světel/bez ostřiku světel... ostřik světel mám takže?...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 19:52
				od libovka
				Trysky stejné rozhodně nejsou.Modul by měl bejt pod volantem.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:00
				od Totic
				Bavíme se o intenzivním čištění čelního ska? S xenonama to má společný leda to, že za příplatek to bylo spojený i s ostřiky světel, čili valí to z jedné nádobky.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:02
				od icecold
				libovka píše:Trysky stejné rozhodně nejsou.Modul by měl bejt pod volantem.
v etk nemůžu nic najít. nevíš kde jsou? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:04
				od libovka
				Totic píše:Bavíme se o intenzivním čištění čelního ska? S xenonama to má společný leda to, že za příplatek to bylo spojený i s ostřiky světel, čili valí to z jedné nádobky.
No to určitě.Intenzivka nemá se světlama nic společnýho tak co to sem pořád cpete.To by tam ta intenzivka dlouho nevydržela kdyby z toho šly i ty světla.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:04
				od libovka
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:08
				od icecold
				chápu to tak, že každá tryska musí mit dva vývody?..
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:14
				od libovka
				Přesně.Při zmáčknutí intenzivky ti jde do trysek kapalina z obou nádržek a v tryskách se míchá.Aby to mělo opravdu efekt tak do té malé nádržky musíš lejt jen tu intenzivní kapalinu.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:22
				od Brody
				Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu 
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.10.2011 20:26
				od libovka
				Brody píše:Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu 
 
 
Mo je řeč.Je to taknějak k ničemu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 19.10.2011 08:33
				od Fw190
				no ja mam rok 93 a ve vypisu vybavy ji mam napsanou. Bohuzel na aute to nemam. Zustali tam jen nadobky. Taky bych ji nekdy do budoucna dodelat. To se spousti ostrikem celniho skla?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 19.10.2011 09:32
				od Hanz
				libovka píše:Brody píše:Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu 
 
 
Mo je řeč.Je to taknějak k ničemu.
 
je to náhodou super, když ti umře moturek v té hlavní nadobce, je totiž stejnej, tak je stačí prohodit a tuhle intenziv dal nepoužívat:-))
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 19.10.2011 22:33
				od Tomule
				Zdravím, můžu se zeptat jak je to s nápajením vyhřejvaných ostřiků u originálního zapojení? Hřeje jen při ostřiku, takže napájené spolu s motorkem? Díky
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.11.2012 23:09
				od Lucifer
				Oživuju tenhle topic, ačkoliv už je zde psáno, že je to zbytečnost tak já to na autě chci  

 Páčku už mám tak proč jí taky nevyužít.
Mám pro znalejší 2 otázky.
1.Co ten modul dělá ? Použil bych to bez něj, buď naprogramovat švába aby to dělal za ten modul protože novej samozřejmě bude stát hovadinu a nebo bych za ten modul fungoval já manuálně. 
2.Ty trysky to přímo míchají na určitý poměr ? Osobně bych to řešil 2ma hadicema do jedný trysky kde bych na konce těch hadic dal zpětný ventily aby to nepouštělo z jedný nádobky do druhý a neztrácelo na tlaku ostřikování. 
Pokud by někdo měl nádobku která je u klobouku u spolujezdce viz tady č.7 tak bych si jí rád koupil 
