Stránka 1 z 2

Napsal: úte 18.10.2011 17:58
od icecold
mohl by mě prosím někdo poradit, co všechno je třeba dodělat/vyměnit v e36 sedan r.v 94 abych mohl dodělat intenzivní čištění skla z auta r.v. 93? :wink:

Napsal: úte 18.10.2011 18:56
od libovka
A kčemu ti to bude.K ničemu.... :roll:

Napsal: úte 18.10.2011 19:21
od icecold
mám doma celý auto na díly s touto funkci tak proč to tam nedat :wink:

Napsal: úte 18.10.2011 19:25
od Totic
Hmm už jsem sehnal vyhřívaný ostřiky tak tohle spočívá v čem? Tam se dává ta přídavná nádobka ?

Napsal: úte 18.10.2011 19:32
od _peper
Intenzivní čištění se používá u aut s xenony nebo ne?

Napsal: úte 18.10.2011 19:40
od libovka
Ne.Na xenony to nemá vliv.

Musíš teda vyměnit trysky a páčku stěračů.Natahat kabeláž,natahat hadičky k tryskám,dodat modul ktrej to ovládá.

Napsal: úte 18.10.2011 19:42
od icecold
ten modul je kde?
a podle etk jsou trysky stejné, jen se líší vyhřívané/nevyhřívané a s otsřikem světel/bez ostřiku světel... ostřik světel mám takže?...

Napsal: úte 18.10.2011 19:52
od libovka
Trysky stejné rozhodně nejsou.Modul by měl bejt pod volantem.

Napsal: úte 18.10.2011 20:00
od Totic
Bavíme se o intenzivním čištění čelního ska? S xenonama to má společný leda to, že za příplatek to bylo spojený i s ostřiky světel, čili valí to z jedné nádobky.

Napsal: úte 18.10.2011 20:02
od icecold
libovka píše:Trysky stejné rozhodně nejsou.Modul by měl bejt pod volantem.

v etk nemůžu nic najít. nevíš kde jsou? 8)

Napsal: úte 18.10.2011 20:04
od libovka
Totic píše:Bavíme se o intenzivním čištění čelního ska? S xenonama to má společný leda to, že za příplatek to bylo spojený i s ostřiky světel, čili valí to z jedné nádobky.


No to určitě.Intenzivka nemá se světlama nic společnýho tak co to sem pořád cpete.To by tam ta intenzivka dlouho nevydržela kdyby z toho šly i ty světla.

Napsal: úte 18.10.2011 20:04
od libovka

Napsal: úte 18.10.2011 20:08
od icecold
chápu to tak, že každá tryska musí mit dva vývody?..

Napsal: úte 18.10.2011 20:14
od libovka
Přesně.Při zmáčknutí intenzivky ti jde do trysek kapalina z obou nádržek a v tryskách se míchá.Aby to mělo opravdu efekt tak do té malé nádržky musíš lejt jen tu intenzivní kapalinu.

Napsal: úte 18.10.2011 20:22
od Brody
Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu :D :D

Napsal: úte 18.10.2011 20:26
od libovka
Brody píše:Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu :D :D


Mo je řeč.Je to taknějak k ničemu.

Napsal: stř 19.10.2011 08:33
od Fw190
no ja mam rok 93 a ve vypisu vybavy ji mam napsanou. Bohuzel na aute to nemam. Zustali tam jen nadobky. Taky bych ji nekdy do budoucna dodelat. To se spousti ostrikem celniho skla?

Napsal: stř 19.10.2011 09:32
od Hanz
libovka píše:
Brody píše:Co to má za význam? Předpokládám další věc k ničemu :D :D
Mo je řeč.Je to taknějak k ničemu.
je to náhodou super, když ti umře moturek v té hlavní nadobce, je totiž stejnej, tak je stačí prohodit a tuhle intenziv dal nepoužívat:-))

Napsal: stř 19.10.2011 22:33
od Tomule
Zdravím, můžu se zeptat jak je to s nápajením vyhřejvaných ostřiků u originálního zapojení? Hřeje jen při ostřiku, takže napájené spolu s motorkem? Díky

Napsal: čtv 22.11.2012 23:09
od Lucifer
Oživuju tenhle topic, ačkoliv už je zde psáno, že je to zbytečnost tak já to na autě chci :smile2: Páčku už mám tak proč jí taky nevyužít.

Mám pro znalejší 2 otázky.

1.Co ten modul dělá ? Použil bych to bez něj, buď naprogramovat švába aby to dělal za ten modul protože novej samozřejmě bude stát hovadinu a nebo bych za ten modul fungoval já manuálně.

2.Ty trysky to přímo míchají na určitý poměr ? Osobně bych to řešil 2ma hadicema do jedný trysky kde bych na konce těch hadic dal zpětný ventily aby to nepouštělo z jedný nádobky do druhý a neztrácelo na tlaku ostřikování.

Pokud by někdo měl nádobku která je u klobouku u spolujezdce viz tady č.7 tak bych si jí rád koupil ;)

Obrázek