Stránka 1 z 1
Napsal: pon 17.10.2011 22:48
od PavelJandak
Ahoj lidi, potřebuju vyměnit spojku.Jedná se o BMW Z3,motor M43B18,VIN:WBACJ11070LA67742 a chtěl bych Vás poprosit, zda mi někdo dokáže na 100% říct, jestli mám dvouhmotu nebo ne?Díky moc
Napsal: pon 17.10.2011 23:04
od Kalasnikov
Ahoj, podle ETK dvouhmotový.
Napsal: úte 18.10.2011 07:52
od PavelJandak
hmm, tak to jsem nechtěl slyšet.Takže musím vyměnit i dvouhmotu

.Nevíte o někom, kdo by dokázal sehnat spojkovou sadu a dvouhmotu za lepší peníze?
Napsal: úte 18.10.2011 11:33
od xSAFA
Bral sem dvě léta nazpět u haspa.cz, měli široko daleko nejlepší cenu. Jak jsou na tom cenově dnes netuším.
Napsal: úte 18.10.2011 12:16
od espejc
hele, nevím jestli jsi to někdy slyšel, ale dvouhmoťák se nemusí pokaždý měnit...záleží na stavu. pokud je v pohodě tak přece není důvod...
Rachotí ti nějak při chcípání? Klepe autem? Oklepe se auto při chcípání?
Několikrát po sobě to zkus a uvidíš jestli je to v pohodě.
Já budu spojku měnit taky a na setrvák teď seru. je to zbytečný.
Napsal: úte 18.10.2011 13:49
od PavelJandak
Moje příznaky jsou asi takové.Auto má najeto cca 197000 km.Pokud jedu delší trasu, tak když chcípnu auto, tak se jakoby oklepe motor.Takové tupé rány jsou slyšet.Při rozjezdu se auto lehce třese a občas když se rozjíždím, tak jako kdyby klouzala spojka.Auto se nechce rozjet a pak najednou zabere.Ten poslední problém bych sváděl na lamelu, ale to klepání bude asi setrvák.

Napsal: úte 18.10.2011 15:34
od Brody
Blbá otázka. A co dát normál setrvák? Jakej je v tom problém? Viděl jsem na 2,8mu nejspíš jednohmotu za asi bůra

Napsal: úte 18.10.2011 16:02
od xSAFA
espejc píše:Já budu spojku měnit taky a na setrvák teď seru. je to zbytečný.
A já si zase dovolím tvrdit, že to zbytečný není. Pokud je již jisté podezření, že není úplně OK (navíc při 200tis km) tak bych neváhal a vyměnil jej. Stojí to nějaký prachy, ale pokud chce mít člověk auto v dobrém stavu a těšit se z něj tak to bere jako provozní investici. Tím, že to teď vymění si ušetří budoucí další peníze za práci a další spojkovou sadu až se setrvák skutečně ozve. Nemusel by se ozvat dalších 50tis km ale taky se může vysrat 5 tis km po výměně spojky tak jako mě. Čili pokud není nějak napjatá finanční situace a plánuješ výměnu spojky, vem to jednoznačně jedním vrzem.
Brody: Pokud dáš pevnej setrvák, musíš dát odpruženou lamelu, čili koupit celou sadu, kterou myslím dělalo Valeo, ale v době, kdy jsem to řešil vycházela dráž jak novej dvouhmoťák se spojkovou sadou LUK. Slyšel sem o bláznovi, co si na Transporteru svouhmoťák zkolíkoval, ale co pak dělalo to auto při přeřazování si asi dokážeš představit.

Napsal: úte 18.10.2011 17:27
od Fx
Já měnil spojkovou sadu a taky jsem pak dělal znova spojku + setrvák po 6tis. km.