Napsal: úte 11.10.2011 20:56
Najde mi někdo prosím v ETK kabel ukostření motoru?
Tady přímo moje e36:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ch/browse/
Skoro bych si myslel, že to je č. 6, ale jestli L=380MM znamená délku 38cm tak to je divný
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... tery_rear/
Řeším problém s dobíjením, problém nejspíš není v alternátoru, teď tam je 140A a při zatížení 70A napětí klesne ke 12V při jakýchkoli otáčkách, podobně se chovaly 90A a 80A alternátory co jsem tam měl.
Všechny spoje plusovýho kabelu jsem pročistil, zemnící kabel od baterky taky, jedinej kabel co by mohl ještě ovlivňovat dobíjení je ten na ukostření motoru?
Kdyby byl špatněj, tak by to nestartovalo, ale startuje to, nicméně bych řekl, že trochu hůř než kdysi - že by kabel pustil jen omezenej proud?
Tady přímo moje e36:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ch/browse/
Skoro bych si myslel, že to je č. 6, ale jestli L=380MM znamená délku 38cm tak to je divný
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... tery_rear/
Řeším problém s dobíjením, problém nejspíš není v alternátoru, teď tam je 140A a při zatížení 70A napětí klesne ke 12V při jakýchkoli otáčkách, podobně se chovaly 90A a 80A alternátory co jsem tam měl.
Všechny spoje plusovýho kabelu jsem pročistil, zemnící kabel od baterky taky, jedinej kabel co by mohl ještě ovlivňovat dobíjení je ten na ukostření motoru?
Kdyby byl špatněj, tak by to nestartovalo, ale startuje to, nicméně bych řekl, že trochu hůř než kdysi - že by kabel pustil jen omezenej proud?